וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה בסימן שש

שישה שערים נפלו ב-2:4 המצוין של יובנטוס על מילאן שהחזיר את הפער מאינטר לשש נקודות. הרוסונרי במקום השלישי עם 30 נקודות

ה"דרבי האמיתי של איטליה", כפי שהוא מכונה בפי רבים, שסגר את המחזור ה-16 בליגה האיטלקית, לא איכזב. יובנטוס ניצחה 2:4 במשחק ענק את מילאן תחת גשם זלעפות, התבססה במקום השני ונותרה לבדה במירוץ אחרי אינטר, כשהיא מפגרת אחריה בשש נקודות. לא פחות מ-41 שערים נכבשו במחזור הזה באיטליה, שלא רצתה להישאר מאחורי הליגה הספרדית כליגה המלהיבה באירופה. ההיעדרויות של ג'נארו גאטוסו וקאקה הפצועים אצל מילאן ושל ניקולה לגרוטלייה ומאורו קמוראנסי מיובנטוס לא השפיעו על איכות המשחק השוטף.

משחק ההגנה הלא משכנע שהציגה מילאן מתחילת העונה נחשף גם הפעם, כשחלוצי הגברת הזקנה נותרו פעם אחר פעם לבדם אחרי הגבהות של חבריהם מול שוער מילאן, כריסטיאן אביאטי, שלא היה יכול לעשות הרבה.

פנדל מוקדם, אותו כבש אלסנדרו דל פיירו (15), הרס למילאן את התוכניות, ועל אף שהצליחה להשוות מרגלי פאטו (31), משחק הראש הביאנקונרי היה עליון על זה של הרוסונרי. קייליני החזיר את היתרון בנגיחה (34) ואמאורי הוסיף שער נוסף בראש (41). מילאן עלתה בנחישות למחצית השנייה והצליחה לצמק מרגלי מאסימו אמברוסיני (56), אך הרחקה של ג'יאנלוקה זמברוטה (65) לא הותירה סיכוי לרוסונרי, שספגו מבעיטה של אמאורי (69). מילאן נותרה במקום השלישי, בפיגור תשע נקודות מאינטר.

מהלך המשחק

דקה 16: גול! ינקולובסקי גלש לכדור ולרגליו של דל פיירו והשופט שרק לנקודה הלבנה. הנסיך לא נכשל ושלח את הכדור לחיבורים הימניים.

דקה 18: סיידורף הגביה מצד שמאל ואמברוסיני לא מכוסה במרכז הרחבה נגח החוצה.

דקה 31: גול! פאטו בעט ממרכז הרחבה אחרי כדור רוחב של רונאלדיניו. שיוויון 1:1.

דקה 34: גול! קייליני נגח אחרי קרן ממרכז הרחבה לפינה הימנית. 1:2 לגברת הזקנה.

דקה 41: גול! המחליף די צ'לייה הגביה משמאל ואמאורי נמצא לא מכוסה במרכז הרחבה ונגח כדור חזק שפגע בקרקע ונכנס לחיבורים הימניים. 1:3 ליובה.

דקה 48: הגבהה לרחבת מילאן לא הורחקה היטב. מרקיסיו השתלט על הכדור ובעט מ-20 מטר כדור חזק שחלף מעט מעל השער.

דקה 51: קרן של יובנטוס הורחקה עד סיסוקו שבעט חזק מחוץ לרחבה. אביאטי הדף בקושי.

דקה 56: גול! סיידורף מסר לאמברוסיני מחוץ לרחבה והאיטלקי בעט כדור שפגע בקייליני, הטעה את מנינגר וחדר לרשת. 2:3 ליובנטוס.

דקה 64: מילאן בעשרה שחקנים. דה צ'לייה פרץ בצד שמאל, זמברוטה גלש לרגליו והכשיל אותו. השופט הוציא לו צהוב שני.

דקה 69: גול! אמאורי קיבל מסירה מסיסוקו לתוך הרחבה וכבש מול השוער. 2:4 לגברת הזקנה.

הרכב יובנטוס: אלכסנדר מנינגר, גיורגיו קייליני, אולוף מלברג, כריסטיאן מולינרו, זדנק גריגרה, קלאודיו מרקיסיו, פאבל נדבד (פאולו דה צ'לייה 30) מוחמד סיסוקו (כריסטיאנו זאנטי 88), אלסנדרו דל פיירו, אמאורי (וינצ'נזו יאקווינטה 89).

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, פאולו מלדיני, קאחה קלאדזה, מארק ינקולובסקי, ג'יאנלוקה זמברוטה, אנדריאה פירלו, מסימו אמברוסיני (לוקה אנטוניני 73), אמרסון (אנדריי שבצ'נקו 45), קלארנס סיידרוף, רונאלדיניו, פאטו (פיליפו אינזאגי 76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully