וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק תארח את אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2011

11.12.2008 / 17:26

ישראל היתה מועמדת, היו"ר אבי לוזון פילל לתשובה חיובית, אך הוועד הפועל של אופ"א הכריע בסוגיה, וקבע שהדנים יהיו אלה שיארחו

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואנשיו התאכזבו למשמע הבשורה שהגיעה ממשרדי אופ"א. ישראל היתה מועמדת לארח את אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2011, אך הוועד הפועל של אופ"א הכריע בסוגיה וקבע שמי שתארח את הטורניר תהיה דנמרק.

החל משעות הבוקר התכנס הוועד הפועל של אופ"א, בו חברים 13 ראשי התאחדויות אירופיות והנשיא מישל פלאטיני, כדי לקבל שתי החלטות מרכזיות, שתיהן נוגעות בקשר ישיר לישראל. הוועד החליט אם ישראל או דנמרק יארחו את האליפות וכן סיפק תשובה לשאלה אם ישראל תארח את קונגרס אופ"א בשנה הבאה. אז את אליפות אירופה לא נארח, אבל את קונגרס אופ"א דווקא כן. בקונגרס ישתתפו הנשיא מישל פלאטיני, נשיא פיפ"א, ספ בלאטר וכן נשיאי כל התאחדויות הכדורגל האירופיות.

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון: "ממחר נמשיך לקום בבוקר עם שיר חדש בלב כדי לשפר ולקדם את הכדורגל בישראל". אתמול ניהל לוזון, כמו גם המנכ"ל אורי שילה, שיחות טלפון עם החברים בוועד, בניסיון אחרון לשכנע אותם להצביע בעד ישראל. אנשי ההתאחדות אמרו אתמול כי להערכתם ישראל תזכה בוודאות באירוח הקונגרס.

דובר ההתאחדות, גיל לבנוני: "ההתאחדות קיבלה באכזבה את החלטת הועד הפועל של אופ"א, בעיקר לאחר הביקורים שערכה המשלחת המקצועית מטעם אופ"א בישראל, והביעה התרשמות חיובית מההיערכות, המוכנות והנכונות הישראלית לאירוח האליפות. עצם הגעתנו לשלב הסופי מתוך 14 מדינות שהגישו את מועמדותן לאירוח האליפות מעידה כי גם באופ"א סברו כי ביכולתה של ישראל לארח אליפות בסדר גודל שכזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully