וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה כדורגל עוצר נשימה"

פפ גווארדיולה התמוגג מהתצוגה האחרונה של ברצלונה מול ולנסיה ושפע מחמאות לתיירי הנרי שכבש שלושער. במדריד כבר נכנסו לכוננות ספיגה

האופוריה בברצלונה לקראת הסופר קלאסיקו מול ריאל מדריד בשבת הקרובה התעצמה אתמול (שבת) עם עוד הצגה של בארסה ב-0:4 על ולנסיה, שאותתה לאלופת השנתיים האחרונות שהביקור שלה בקאמפ נואו עתיד להיות כואב במיוחד. הקטלונים האריכו את רצף המשחקים ללא הפסד שלהם ל-20, והגדילו את הפער שלהם מויאריאל שבמקום השני לשש נקודות, ומריאל שמדורגת רביעית לתשע נקודות.

תיירי הנרי זכה הפעם למירב המחמאות אחרי השלושער המרשים שהפגיז לרשת של העטלפים, ובשער של העיתון הקטלוני "ספורט" הוגדר המשחק בתור "תצוגה של מנהיג". במדריד כבר נכנסו לכוננות, ובשער של "מארקה" נמרח בענק הכיתוב "מפחידים" לצד עוד תמונת חגיגות של שחקני בארסה.

לואיס מסקארו, בעל טור ב-"ספורט", לא חסך מחמאות מהבלאוגרנה: "אלו לא רק הניצחונות, אלא הדרך בה בארסה מנצחת שגורמת לכל אירופה להלל אותה. שלישייה מול סביליה, רביעייה מול ולנסיה, ועכשיו - למדריד. היא הפכה את המאבק על האליפות למירוץ של קבוצה אחת. לבושה בחולצה הצהובה, המיגל אינדוראין של הלה ליגה לא הותירה שוב מקום לספק".

המנצח על ההצגה, פפ גווארדיולה, התקשה להסתיר את סיפוקו לאחר המשחק: "יש לנו עוד דרך ארוכה ועוד יהיו לנו זמנים קשים בעתיד, אבל נכון לעכשיו בהחלט אפשר להגיד שברצלונה משחקת כדורגל עוצר נשימה". על התצוגה של הנרי אמר המאמן: "המיקום שלו פשוט מושלם. הוא שיחק עם המון תעוזה, והצהיר 'אני כאן'. אני מאוד מרוצה ממנו".

הנרי עצמו העדיף לדבר על היכולת של הקבוצה ולא על השלושער המרשים שלו: "מה שהכי חשוב זה שניצחנו. אני שמח שכבשתי אבל זה לא משנה, לפעמים השערים באים מאטו, לפעמים ממסי, ולפעמים ממקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully