וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

סיימו בתיקו ללא שערים בפעם השנייה העונה. הצהובים החמיצו הרבה, הדאבליסטית נראתה רע. בעקבות ניצחון סכנין, שתיהן צריכות להתחיל לחשוב תחתית

בתחילת העונה כולם סימנו את שתי הקבוצות הכי עשירות בכדורגל הישראלי, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, כאלו שיתחרו ביניהם על התארים וישאירו את הפירורים לשאר הקבוצות. הערב (שבת) נפגשו שתי הקבוצות בבלומפילד במחזור ה-13 וסיימו ב-0:0 מאוד מאכזב בפעם השנייה העונה. אם שתי הקבוצות מנסות להסתכל על הצמרת, הן צריכות קודם כל להיזהר מהתחתית. ניצחונה של בני סכנין קירב עוד קצת את הקבוצות (בית"ר חמש נקודות ומכבי רק שתיים) מהמקום ה-11 המוביל למבחנים נגד הירידה.

להבדיל משני משחקיה האחרונים, הפעם הציגה מכבי תל אביב משחק קצבי. שחקניו של אבי נמני כנראה הפנימו את העובדה שעד כה הם נראו פשוט זוועה. היום זה נראה יותר טוב, אך עדיין יש להם הרבה על מה לעבוד. לדוגמא החדות של השחקנים וכן שיפור המשחק העומד של הקבוצה. הצהובים התנהלו טוב והגיעו להזדמנויות רבות, אבל כל כך חסרו את הרגל המסיימת.

מבול הביקורות המוצדקות העירו גם את מאור בוזגלו. קשר הקבוצה נתן משחק טוב מאוד הערב. בוזגלו רחוק מלהיות מנהיג, אבל הוא בהחלט סחף את הקבוצה בזכות המהירות והנחישות שלו הערב לתקוף ולסכן את שער בית"ר פעם אחר פעם. מי ששוב בלט במערך הצהוב היה עמנואל מאיוקה, שהחמיץ הזדמנות גדולה אחרי שעה של משחק.

מהצד השני נראתה הדאבליסטית עייפה ורופסת. מה שהכי עצוב אצל בית"ר זה כשגם שחקניה כבר רוצים ורצים הם פשוט לא מסוגלים. אם לא יכולת טובה מאוד של השוער טברטקו קאלה מול קבוצתו לשעבר, בית"ר הייתה כנראה מנוצחת. ראובן עטר מנסה שבוע אחר שבוע לחולל שינוי במערך ולהצית משהו בקבוצה הכבויה, אבל הלהבה במנורה דועכת במהירות שיא ובית"ר פשוט נראית אבודה.

מהלך המשחק

דקה 17 - מאיוקה ניסה את מזלו בבעיטה מכ-25 מטרים בהדמנות הראשונה במשחק, אבל קאלה ירד טוב לכדור והדף אותו לקרן.

דקה 19 - בוזגלו פרץ מצוין מימין על פני כ-30 מטר ושלח בעיטה שטוחה, קאלה הדף לרגליו של קמנאן, שהיה בנבדל, וממילא הכדור החוזר שלו הלך החוצה.

דקה 20 - הבליץ של הצהובים נמשך, אבל הם לא הצליחו להבקיע. אסוס הרים מימין, בנאדו הרחיק גרוע, אבל בוזגלו לא הצליח לנתב את הכדור לרשת. את הקרן נגח מישאלוב טוב, אך רק למשקוף. בית"ר נחלצת מספיגה, לצהובים אין מחץ.

דקה 27 - פרננדס שלח טיל אלכסונית מהשער, קצת מעל המשקוף של יבריץ'.

דקה 38 - אחרי רגיעה אצל הצהובים, בעט ישראלביץ' חד וחזק לפינה השמאלית של קאלה, שהתעופף מצוין והדף טוב.

דקה 60 - ישראלביץ' הכניס כדור נהדר למאיוקה, שלבד מול השוער בעט רע, קאלה הדף מצוין. את הכדור החוזר בעט ישראלביץ' בשלומאיליות, אלברז הרחיק מהקו, אסוס ניסה בשלישית מרחוק, הכדור הלך גבוה מעל השער. הזדמנות כפולה מצוינת למכבי, ששוב הוחמצה.

דקה 64 - זנדברג רק נכנס והרים מצוין לתמוז, הנגיחה שלו חמקה ליד הקורה של יבריץ'.

דקה 76 - יצחקי הכניס כדור מצוין לזנדברג, אבל הכדור שלו הלך לעבר שער 5, שם יושבים אוהדי הקבוצה.

דקה 77 - בוזגלו עבר את דנין בצד שמאל, חדר לרחבה, הטעה את גרשון, אבל שלח כדור חלשלוש, קאלה קלט.

דקה 88 - בוזגלו ניסה לעבור את כל בית"ר ירושלים, לבסוף איבד כוח ושלח כדור מ-20 מטרים גבוה למוסכים שמאחורי שער 11.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', דור מלול, אבי יחיאל, משה מישאלוב, שרן ייני, ג'ונתן אסוס (ליאור ז'אן, 70), דולי ג'ונסון, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, יאניק קמנאן (יניב עזרן, 63), עמנואל מאיוקה (יוסי שבחון, 80).

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, דאריו פרננדס (מיכאל זנדברג, 63), עידן טל, אבירם ברוכיאן, משה אוחיון, עמית בן שושן (טוטו תמוז, 46), ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully