וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ודאד איביסביץ': "לבאיירן לא הגיע לנצח"

חלוץ הופנהיים, שהפסידה 2:1, טוען לאי צדק ספורטיבי ולא מרים ידיים בקרב על האליפות. קלינסמן: "זו היריבה הכי חזקה שנתקלנו בה העונה"

משחק העונה בגרמניה ענה אמש (שישי) על כל הציפיות, כשהופנהיים הקטנה הגיעה לאליאנץ ארנה ללא כל רגשי נחיתות, תקפה ללא הרף והוליכה 0:1, אבל נכנעה לעוצמה של באיירן מינכן שהצליחה להפוך את התוצאה בדקה ה-92 עם שער של לוקה טוני שהעניק לה ניצחון 1:2 והצמיד אותה לעולה החדשה בראשות הטבלה, כשלשתיהן 34 נקודות.

ודאד איביסביץ', החלוץ הבוסני הנפלא של הופנהיים, כבש את שערו ה-18 במספר העונה, אך ירד מנוצח. "השקענו המון במשחק הזה", אמר איביבסביץ' בסיום. "כיסינו שטחים גדולים מאוד, עבדנו קשה ונשארנו בסוף בלי כלום. זה חבל מאוד, כי לבאיירן לא הגיע לנצח אותנו היום. הם תקפו קצת במחצית השניה ודחקו אותנו לשער שלנו, אבל עדיין הצלחנו לפתח את ההתקפות שלנו כמו תמיד. עכשיו אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה כדי שלא נפסיד ככה פעם נוספת".

רלף רנגניק, מאמן הופנהיים, הודה כי הוא "שבור" אחרי ההפסד האכזרי, ואמר: "כמובן שאנחנו מאוכזבים מאוד עכשיו, כי איבדנו כאן נקודה לה היינו ראויים. אין לי מילה של ביקורת על השחקנים שלי, זה היה משחק מאוד אינטנסיבי ופיזי. פתחנו את המחצית השניה היטב, כבשנו והיינו יכולים להגדיל את היתרון, אבל אנחנו עוד נרוויח מההפסד הזה. זה ניסיון טוב עבורנו לעתיד".

מאמן באיירן, יורגן קלינסמן, ידע לפרגן ליריבתו לאחר המשחק: "הופנהיים היא היריבה הכי קשה שהגיעה לאליאנץ ארנה בבונדסליגה העונה, והם לא מוליכים את הטבלה במקרה. היה משחק קשוח, דחפנו ודחפנו קדימה כל הזמן וכמובן שזה נפלא לנצח בדרך בה ניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully