וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון הפסידה, מארסיי צימקה את הפער

האלופה נכנעה 2:1 מול נאנט בפנדל דקה לסיום (צפו בתקציר באדיבות 5+ לייב), הקבוצה של אריק גרטס ניצלה זאת וחגגה עם 1:2 על ניס

AP

התקציר באדיבות 5+ לייב

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית נפתח אתמול (שישי) במשחק בודד, בו ניצחה בורדו 1:2 את ואלנסיין. הערב (שבת) ספגה ליון הפסד מפתיע ודרמטי אצל נאנט מהתחתית. מארסיי השיגה ניצחון יוקרתי, 1:2 בדרבי על ניס וצימקה את הפער מליון לשלוש נקודות, בעוד ראן איבדה נקודות חשובות בתיקו 1:1 מול קון.

קלאסניץ' השאיר את האלופה בלי נקודות

נאנט - ליון 1:2

האלופה, שנתקעה בשני המחזורים האחרונים עם הפסד ותיקו, התארחה אצל נאנט מהתחתית ולא הצליחה לצאת מהמשבר שלה, כשספגה הפסד שני בשלושת משחקיה האחרונים. קרים בנזמה נעדר ממשחקו השני ברציפות, אך הוא צפוי להיות כשיר לקראת המחזור האחרון בליגת האלופות מול באיירן מינכן ביום רביעי.

בדקה ה-6 מסר קים קאלסטרום כדור עומק לפרדריק פיקיון, שבעט מצד שמאל למרכז השער, אך השוער הדף. בדקה ה-42 עלתה ליון ליתרון. סזאר דלגאדו הוכשל 20 מטר מהשער. שוער נאנט הדף את הבעיטה החופשית של קים קאלסטרום למרכז הרחבה ופרדריק פיקיון עט על המציאה ושלח את הכדור פנימה לשערו הראשון במדי ליון.

במחצית השנייה ליון לא הציגה משחק טוב ונענשה על כך. בדקה ה-60 כבש איבן קלאסניץ' את שער השיוויון בבעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-88 הושלם המהפך. ממדו באגאיוקו נדחף ספק בתוך הרחבה, ספק מחוצה לה והשופט שרק לבעיטה מהנקודה הלבנה. איבן קלאסניץ' לא נכשל וקבע את תוצאת הסיום 1:2. נאנט פתחה פער 6 נקודות מהקו האדום.

מארסיי - ניס 1:2

שתי הקבוצות הגיעו לדרבי הדרומי בסטאד ולודרום עם מספר נקודות זהה של 28 ועם רצונות להלחיץ מעט את המוליכה ליון. הקבוצה של אריק גרטס קיבלה מתנה בפתיחה, עם שער עצמי בדקה ה-14 מצידו של אוליבייה אשואפני הוותיק - שער שהקפיץ את האוהדים ועורר את המשחק.

על סף סיום המחצית הוכשל מת'יו ולבואנה ברחבה, ומאמדו ניאנג דייק מהנקודה והכפיל את יתרונה של מארסיי. ניס לא ויתרה וצימקה משער נהדר של חביב באמוגו (48), אבל בסופו של דבר החגיגה בדרבי הייתה בתכלת-לבן. לניס עדיין משחק חסר והיא תוכל להשתוות למארסיי אם תנצח בו.

גם בורדו מתקרבת

בורדו - ואלנסיין 1:2

פרננדו קבנאגי הארגנטינאי היה זה שכבש את שער הניצחון לבורדו, שהיה התשיעי שלו העונה. זה קרה בדקה הראשונה של המחצית השניה, כאשר החלוץ השתלט על כדור חופשי של יוהאן גורקוף, והמשיך פנימה. קבנאגי השתווה לקארים בנזמה מליון, בראשות טבלת מלך השערים של הליגה הצרפתית.

מרואן שאמאק המרוקאי כבש ראשון לבורדו בדקה ה-35, כשנגח ממסירת רוחב של וונדל הברזילאי. ואלנסיין נלחמה, הגיעה למצבים, וגרגורי פוז'ול החזיר אותה לחיים כשהישווה בדקה ה-42. אחרי השער של קבנאגי, ואלנסיין כבר לא הצליחה למצוא שוב את הרשת. בורדו עולה למקום הרביעי, בעוד ואלנסיין נותרת אחרונה.

קון - ראן 1:1

מהמקום השני בטבלה, יצאה ראן למשחק החוץ בנורמנדי ורשמה משחק מספר 15 ללא הפסד. ראן הייתה הרבה יותר טובה, אבל קון, במצבה היחיד במחצית הראשונה עלתה ליתרון מנגיחה של בנג'מין ניבה בדקה ה-45. ראן השיגה את השיוויון המוצדק בדקה ה-77, כאשר ג'ימי בריאן סידר למוסא סו שער קל. התיקו מוריד את ראן למקום השלישי

ליל - טולוז 1:1

עוד קרב בין שתי קבוצות מהחלק העליון של הטבלה, שחולמות על כרטיס לאירופה בתום העונה. ליל הייתה טובה יותר ואף מצאה את הקורה פעמיים מניסיונות של לודוביק אוברניאק ומישל בסטוס, אך השער הגיע דווקא מןן העבר השני. כדור חופשי של אטיין דידו בדקה ה-64 הגיע למאורו סטו, והקפטן הארגנטינאי לא התקשה להכניע את גרגורי מאליקי. ליל השיגה שער שיוויון דרמטי בדקה ה-90, אז בעט בסטוס הברזילאי כדור חופשי נהדר לחיבורים של קראסו ודאג לחלוקת נקודות.

במשחק נוסף:

סנט אטיין - לה האבר 0:2
לסנט אטיין: דימיטרי פאייה (75), בפטימבי גומיס (80)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully