וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: דילגו מעל המשוכות

ליברפול, צ'לסי, יונייטד וארסנל התאוששו והשיגו ניצחונות. שער לבניון ב-1:3 על בלקבורן. וידיץ' כבש (90) ב-0:1 של השדים על סנדרלנד

המחזור ה-16 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת), כאשר כל ארבע הגדולות משחקות כבר היום. ארסנל, צ'לסי וליברפול השיגו ניצחונות ושמרו על אותם הסיכויים לזכות באליפות. מנצ'סטר יונייטד עבדה קשה מכולן, אבל שער ניצחון של נמניה וידיץ' בדקה ה-90, עזר לה לשמור על הסטטוס קוו.

המוליכה ליברפול יצאה למשחק חוץ באיווד פארק והשיגה ניצחון מרשים 1:3 על בלקבורן. יוסי בניון כבש את השער השני של קבוצתו והראשון שלו העונה. צ'לסי עשתה זאת יותר בסטייל עם 0:2 על ווסטהאם בריבוק סטאדיום. הכחולים שברו שיא בן 48 שנה של 10 ניצחונות חוץ רצופים. ארסנל אירחה באמירויות את וויגאן ויצאה משם עם שלוש הנקודות, אחרי 0:1. ניוקאסל סיימה ב-2:2 דרמטי עם האל סיטי, אחרי שהאחרונה איזנה בתוספת הזמן של המשחק. האל סיטי גברה 1:2 על מידלסברו. פולהאם ומנצ'סטר סיטי סיימו את משחקן בתיקו 1:1, טל בן חיים השלים 90 דקות.

בלקבורן - ליברפול 3:1

האדומים החמיצו ביום שני הזדמנות פז להגדיל את הפער בפסגה מצ'לסי לשלוש נקודות, לאחר שסיימו ב-0:0 ביתי די מאכזב עם ווסטהאם. זה היה התיקו נטול השערים השני ברציפות של הקבוצה של רפא בניטז, שהגיעה לאיווד פארק כשחובת ההוכחה שוב מוטלת עליה. בלקבורן של פול אינס לא ניצחה זה תשעה משחקים ברציפות, אבל מול ליברפול היה קשה לה להיחלץ מעסק הביש.

זה הלך קשה, אפילו קשה מאוד לאדומים מאנפילד במשך 69 דקות, אבל אז נפרץ הסכר, הרבה בעזרתו של יוסי בניון שפתח וסיים 87 דקות טובות. אחרי שעה ותשע דקות של משחק מסר הקשר הישראלי לסטיבן ג'רארד, ששלח רוחב, דירק קויט ניסה לבעוט, אבל התבלבל. צ'אבי אלונסו הגיע מאחור ושלח פס מדויק לפינת השער של פול רובינסון. עשר דקות אחר כך קיבל בניון כדור מקויט. הישראלי פרץ באגף ימין, עבר באלגנטיות מגן של בלקבורן ובעט בחוכמה לפינה הרחוקה של רובינסון. שער ראשון ויפהפה לישראלי בליגה האנגלית. ארבע דקות לסיום הצליח רוקה סנטה קרוז לצמק. בתוספת הזמן הבטיח ג'רארד את הניצחון כשגילגל לרשת החשופה את השלישי.

השמועות באנגליה גורסות כי מנג'ר בלקבורן פול אינס הוא הבא ללכת אחרי רוי קין, שהתפטר מסנדרלנד בימים האחרונים. אחרי עשרה משחקים ללא ניצחון וכשהיא מדורגת מתחת לקו האדום נראה כי לא ירחק היום שאינס יעזוב את הקווים של איווד פארק.

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 1:1

תיקו מאכזב מאוד לסיטי, שממשיכה לדשדש. בדקה השישית הגביה פאולו זבאלטה מימין ובנג'אני מרווארי נגח פנימה שער יתרון לסיטי. בדקה ה-27, השיגה פולהאם את השוויון. בובי זאמורה הכניס כדור לג'יימי בולארד שכבש מזווית קשה. המחצית השנייה הייתה דו צדדית. וינסנט קומפאני החטיא ממצב קורץ, ומנגד הציל ג'ו הארט בעיטה חופשית אדירה של בולארד. טל בן חיים חזר להרכב ושיחק 90 דקות. בדקה ה-61 התעמת הישראלי עם חברו לשעבר ממכבי תל אביב, ג'ון פנטסיל שספג צהוב. שתי דקות מאוחר יותר ניסה בן חיים את כוחו בבעיטה מרחוק, שחלפה מעל השער. פולהאם מסיימת בתיקו בפעם השלישית ברציפות, ורושמת משחק חמישי ללא הפסד.

בולטון - צ'לסי 2:0

הוונדררס התייצבו למשחק בריבוק סטאדיום כשהם עם ארבעה ניצחונות מחמשת משחקיהם האחרונים. דווקא הכחולים של לואיס פליפה סקולארי באו עם המומנטום השלילי, אחרי שהחבורה שלו ספגה הפסד ביתי במחזור הקודם 2:1 לארסנל והשיגה רק נקודה משני משחקיה האחרונים.

אלא שצ'לסי ידעה לעצור את המומנטום הרע שלה בזמן וגברה על הקבוצה של גארי מגסון. כבר בדקה התשיעית ניקולאס אנלקה נגח מארבעה מטרים את השער הראשון לרשתו של יוסי יאסקליינן. החלוץ הצרפתי עם עונה מצוינת עד כה שכוללת 13 שערים בליגה. 12 דקות חלפו ודקו הרשית את השני והעלה את צ'לסי ליתרון מבטיח. עם ניצחונה, שברה צ'לסי שיא ליגה בן 48 שנים של טוטנהאם כשהשיגה ניצחון חוץ עשירי ברציפות.

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 0:1

90 דקות שלמות שכבה מנצ'סטר יונייטד על השער של מרטון פולופ מסנדרלנד. השדים האדומים בעטו 27 כדורים לעבר השער, אך רק בתוספת הזמן מצאו את הרשת. מייקל קאריק בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע באנטון פרדיננד, שינה כיוון ופגע בעמוד. אל הכדור החוזר הגיח נמניה וידיץ' שגלגל מקרוב פנימה והעניק ניצחון קשה מהצפוי לקבוצתו, ששמרה על הסטטוס קוו בצמרת.

רוי קין פוטר השבוע מתפקיד מנג'ר סנדרלנד, והקבוצה מהצפון מתייצבת למשחק הזה ללא בוס קבוע, ומי שניהל את המשחק על הקווים יהיה המאמן ריקי סבראגיה. דוויט יורק שמשמש כעוזר המאמן, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-61.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ארסנל - וויגאן 0:1

במחזור הקודם עשתה ארסנל מהפך וניצחון ליגה גדול 1:2 על צ'לסי בסטמפורד ברידג', אלא שבאמצע השבוע הגיעה ההדחה המפתיעה ברבע גמר גביע הליגה לברנסלי מליגת המשנה. וויגאן הגיעה למשחק באמירויות אחרי שני ניצחונות רצופים וטיפוס למקום ה-11. 16 דקות בתוך המשחק עמנואל אדבאיור כבש את השער היחיד של ארסנל במשחק. שער שהפסיק לעוד שלוש נקודות. זה היה שערו השישי של הטוגולזי בליגה. ארסנל ממשיכה לשמור על קשר עין מהצמרת והיא מחכה למעידה של הראשונות.

משחקים נוספים:

האל סיטי - מידלסברו 1:2
להאל: רוס תרנבול (82 עצמי) מרלון קינג (85 פנדל), לבורו: טונצ'אי סאנלי (79).

ניוקאסל - סטוק 2:2
לניוקאסל: מייקל אואן (8, 24), לסטוק: מאמדי סידיבה (60), עבדוליי פייה (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully