וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 נפרד משידורי האולימפיאדה?

הוועד האולימפי הבינלאומי דחה את הצעת איגוד השידור האירופי לקניית זכויות השידור למשחקים ב-2016 על מנת לפצלן ולהרוויח יותר

אחרי שיתוף פעולה ארוך שנמשך למעלה 52 שנים החליט הוועד האולימפי הבינלאומי לדחות את הצעת איגוד השידור האירופי לקניית הזכויות לאולמפיאדת החורף ב-2014 והאולימפיאדה ב-2016.

הוועד האולימפי הבינלאומי ואיגוד השידור האירופי היו קשורים מאז 1956. באותו איגוד חברים ערוצי השידור הממשלתיים, כולל ערוץ 1 הישראלי. איגוד השידור האירופי זכה באופן מסורתי בזכויות השידור של המשחקים האולימפיים, כאשר הוועד האולימפי נהנה מחשיפה עצומה במדינות רבות.

האיגוד שילם 443.4 מיליון דולר על משחקי בייג'ינג, והוא מחזיק בזכויות השידור למשחקי החורף בוונקובר 2010 והאולימפיאדה הבאה בלונדון ב-2012, אלא שאת זכויות השידור של האולימפיאדות הבאות אחרי לונדון מתכוון הוועד לפתוח למכרז ולפצלן על מנת להרוויח מה שיותר כסף.

"אנחנו מצרים על ההחלטה של הוועד האולימפי הבינלאומי", אמר נשיא איגוד השידור האירופי, פריץ פליטגן. "הופתענו על ידי הציפיות הפיננסיות הגבוהות של הוועד". "רשמנו את ההערה של איגוד השידור האירופי", אמר סגן נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, תומאס באך, שהיה שותף למשא ומתן על זכויות השידור. "נמשיך לעבוד עם האיגוד ב-2010 ו-2012".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully