וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין ושושנים

צמד שערים של רובין ואן פרסי סידר מהפך וניצחון 1:2 של ארסנל על צ'לסי. רוני כבש את שערו ה-100 בקריירה ב-0:1 של יונייטד על סיטי

יום ראשון, וקשה למצוא אנשים שזוכרים מה קרה בשבת בפרמיירליג - התופעה הזאת מתרחשת לפעמים, וזה סימן מצוין, סימן ליום גדול. במקרה של היום הזה, מדובר בשני משחקי דרבי ענקיים - זה של מנצ'סטר בין היונייטד לסיטי וזה של לונדון בין צ'לסי לארסנל.

בדרבי הראשון של היום הייתה זו הקבוצה האדומה שחגגה, כשמנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 ב"סיטי אוף מנצ'סטר סטדיום" על הקבוצה של מארק יוז, שחקן השדים האדומים לשעבר. בדרבי השני, כמה מפתיע, שוב אדום היה הצבע השולט. ארסנל הפכה את התוצאה במחצית שנייה נהדרת בסטפמורד ברידג', וניצחה את המוליכה צ'לסי 1:2 כדי לצמק את הפער ממנה ל-7 נקודות.

במשחקים נוספים: טוטנהאם נוצחה בביתה 1:0 על ידי אברטון, ואילו פורטסמות איבדה שוב יתרון שני שערים ובכל זאת גברה 2:3 על בלקבורן המאכזבת.

מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

שלוש סיבות עיקריות הביאו היום (ראשון) את אוהדי מנצ'סטר יונייטד בהמוניהם ל"סיטי אוף מנצ'סטר סטדיום" של היריבה העירונית סיטי - א. זה דרבי. ב. ניצחון במשחק הזה יוכל לסגור פערים מליברפול וצ'לסי (שמובילות עליה בשמונה נקודות), מה גם שליונייטד יש משחק חסר. ג. הסיטי ניצחה בשנה שעברה בדרבי שאותו אירחה, והוסיפה מלח לפצעים של היונייטד אחרי שניצחה גם באולד טראפורד, ביום הציון ל-50 שנים ל"אסון מינכן". כל אחת מהסיבות הללו קיבלה מענה, עם ניצחון החוץ של האדומים וקיזוז הפער בצמרת, לפחות עד שישלימו צ'לסי וליברפול את משחקיהן.

הדרבי עמד בהבטחות שלו ונפתח בקצב מהיר ומהנה, כאשר שתי הקבוצות הגיעו למספר מצבים ליד השער, אבל האדומים עשו את זה יותר פעמים ושלטו בצורה ברורה במשחק. בסופו של דבר הגיע השער הראשון של היונייטד בדקה ה-42. ג'י סונג פארק השתלט על כדור תחת לחץ בתוך הרחבה, הוא הצליח לשמור את הכדור אצלו, אבל לא להגיע למצב. מייקל קאריק נחלץ לעזרתו ותפס עמדת בעיטה טובה יותר, אבל שוער הסיטי הצליח להדוף. ווין רוני היה שם כדי להשתלט על הריבאונד, ולקבוע 0:1 בדקה ה-42. שערו ה-100 בקריירה של החלוץ האנגלי הבינלאומי.

מארק יוז הבין שדרוש שינוי במשחקם של התכולים, ולכן העלה מהספסל את אלאנו ופאבלו סבאלטה על חשבון דריוס ואסל ודיטמאר המאן המאכזבים. סיטי הגיעה סוף סוף לכדי איום ממשי על שערו של ואן דר סאר, כשבנג'אני בעט טוב אך מצא רק את הרשת החיצונית, אבל בסך הכל בעטה פעם אחת למסגרת שערו של ההולנדי - בתוספת הזמן. המארחים קיבלו מתנה בדמות כרטיס אדום של כוכב יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, שספג צהוב ראשון על דיבורים מיותרים וצהוב שני בדקה ה-68 על נגיעת יד, אך גם אותה לא ניצלו.

את הצ'אנס האמיתי החמיצה סיטי בתוספת הזמן, אז ואן דר סאר סיפק הצלה גדולה מבעיטה של דאן. בצד השני זיהה רוני את ג'ו הארט מחוץ לשערו והקשית ממחצית המגרש, אך השוער הספיק לחזור ומנע שער שני מהחלוץ. ניצחון רביעי של אלכס פרגוסון על תלמידו מארק יוז, במשחק ה-150 בין שתי היריבות של העיר מנצ'סטר.

צ'לסי - ארסנל 2:1

צ'לסי וארסנל התמודדו הערב במשחק המרכזי השני של היום, כאשר הראשונה החמיצה בשבוע שעבר הזדמנות להשתלט על המקום הראשון בטבלה, אותו היא חולקת עם ליברפול. ארסנל לעומתה, מפקששת בליגה בעקביות, אבל לפחות מצילה מהכבוד שלה בליגת האלופות. מצד שני, שחקניו של ארסן ונגר ידעו להתעלות על עצמם השנה מול מנצ'סטר יונייטד, וכך עשו גם הערב מול צ'לסי, שמפסידה בביתה בפעם השנייה העונה מול אחת הגדולות.

אוהבי הסטטיסטיקה לבטח לא בנו על ניצחון של התותחנים במשחק הזה, שכן ארסנל ניצחה את צ'לסי רק פעם אחת ב-12 המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות. אלא שהחניכים של ונגר ידעו להתאושש במחצית השנייה ולקזז את הפער מצ'לסי ל-7 נקודות.

רשימת הפצועים הארוכה של הכחולים לא הפריעה לשחקנים של סקולארי, שיזמו יותר בפתיחה והשיגו את מבוקשם באדיבות ההגנה האורחת. ז'וזה בוסינגווה העביר כדור רוחב חד בדקה ה-32, ודווקא יוהאן דז'ורו השוויצרי דחק לשערו והפתיע את מנואל אלמוניה. 0:1 לצ'לסי במחצית.

המחצית השנייה נפתחה גם היא בקצב מהיר, כשארסנל מגבירה את מאמציה בחיפוש אחר שער השיוויון. בדקה ה-59 מסר דנילסון הברזילאי לעבר רובין ואן פרסי, וההולנדי שהיה בנבדל שלא נשרק על ידי השופט, ירה חזק לרשתו של פטר צ'ך וקבע 1:1. שלוש דקות חלפו ושוב היה זה ואן פרסי שכבש. עמנואל אדבאיור הוריד בראשו לאחר כדור חופשי, וההולנדי בעט שטוח בין רגליו של פרנק למפארד לפינה ופנימה. מהפך מזהיר של ארסנל, שמחזיקה ביתרון עד לסיום וחוגגת ניצחון חשוב ויוקרתי בדרבי הלונדוני.

טוטנהאם - אברטון 1:0

טוטנהאם נלחמת על חייה בתחתית והיא עדיין לא נחלצה מהאיזור המסוכן, אברטון נמצאת במצב טוב יותר, שהיום השתפר עוד יותר. אחרי מחצית מאופסת הגיע שער היתרון של האורחים, שסיכנו יותר את המסגרת עד לדקה ה-51. מיקל ארטטה הוציא כדור חופשי מהיר וסטיבן פינאר בעט כדור שפגע בדרך בשחקן הגנה והכניע את גומש ההמום.

הארי רדנאפ, שחשש לפני המשחק מאיגביני יעקובו יקירו, שלח למגרש גם את פרייזר קמפבל והשיג את השליטה במרכז השדה. אלא שביום כזה שום דבר לא עזר לתרנגולים, בטח לא מול ההגנה החסונה של הטופיז. טוטנהאם נעצרת אחרי תקופה מוצלחת ונותרת צמודה לקו האדום.

פורטסמות - בלקבורן 2:3

טוני אדאמס חיפש ניצחון שני כמנג'ר פורטסמות, מול בלקבורן המתוסבכת והמסובכת בתחתית של פול אינס. אחרי מחצית נטולת שערים, נפתח הסכר בפראטון פארק. פטר קראוץ' נגח מקרוב את הראשון של פומפי בדקה ה-49, וארבע דקות מאוחר יותר הובקע השני מרגלי ג'רמיין דפו.

בלקבורן לא ויתרה, וחזרה באמצעות נגיחה מוצלחת של המחליף מט דרבישייר בדקה ה-62 (דקה לאחר שקם מהספסל) ובעיטה ממרחק של טוגאי הטורקי בדקה ה-67. שלא כמו מול מילאן בגביע אופ"א, הקאמבק הראוי לציון של הרוברס לא הועיל בסופו של דבר, מאחר ושון דייויס עשה כמעשה דרבישייר וכבש בדקה ה-79, שלוש דקות מרגע כניסתו למגרש. פורטסמות עולה בעקבות הניצחון למקום השמיני, בלקבורן עמוק במקום ה-19.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully