וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הכי טובה בעולם?

ברצלונה הביסה את סביליה 0:3 במבצרה של האחרונה ואם תמשיך ככה, קשה לראות מי מסוגל לעצור אותה. ריאל הפסידה לחטאפה 3:1

ריאל מדריד אולי חשבה שהיא נחלצה מהמשבר שפקד אותה לאחרונה אחרי ניצחונות דחוקים בליגה ובליגת האלופות, אבל הערב (שבת) עשתה את הדרך הקצרה לדרבי הקטן מול חטאפה וחזרה הביתה עם הפסד 3:1 ועוד שבוע קשה עומד בפניה. אחרי שסיימה מול ברצלונה בתיקו בשבוע שעבר, חטאפה ממשיכה לעשות צרות לגדולות.

חטאפה עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית, אחרי שחיימה גאבילן מצא את חואן אלבין במרכז הרחבה והאורוגוואי נגח פנימה. בהמשך השתלטה האלופה על המגרש, אבל סביולה וראול לא הצליחו למצוא את השער של המארחת וברנד שוסטר נאלץ לבצע שני חילופים עוד במחצית הראשונה, כשווסלי שניידר ומיגל טורס יוצאים בגלל פציעות.

למרות הלחץ של ריאל, הייתה זו דווקא חטאפה ששוב פתחה טוב בהרבה את המחצית השנייה ושוב היה זה חואן אלבין שסיים עם הכדור ברשת אחרי מתפרצת של המקומיים בדקה ה-47. 8 דקות עברו וזה כבר 1:2 אחרי שחאבייר סביולה כבש בבעיטה מתוך הרחבה והפיח תקוות מחודשות אצל ריאל, אבל בדקה ה-82 בישל אלבין לאוצ'ה, שסגר סיפור עם 1:3.

סביליה - ברצלונה 3:0

מי שניצלה היטב את ההפסד של ריאל היא ברצלונה, שניצחה 0:3 את סביליה ברמון סאנצ'ז פיחואן, לא מגרש פשוט. שלוש הנקודות של הבלאוגרנה סייעו להם להגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות לפחות עד מחר. בשבוע הבא תארח בארסה את ולנסיה למשחק צמרת נוסף ושבוע לאחר מכן תגיע ריאל מדריד לקמפ נואו.

המשחק היה שקול לכל אורכו, אבל סמואל אטו כבש בבעיטה חזקה מתוך הרחבה בקה ה-20, אחרי שהכור הגיע אליו מרגל של שחקן יריב. סביליה רצתה להשוות ולא הצליחה, אבל גם ברצלונה נראתה טוב, הייתה יכולה להגדיל את התוצאה ובדקה ה-78 עשתה את זה אחרי עוד שער נפלא של לאו מסי, שסיים מתפרצת עם בעיטה מהאוויר מ-18 מטרים, בחצי גובה לפינה של פאלופ.

לואיס פביאנו איבד את העשתונות 5 דקות לסיום, נתן מרפק לבוסקטס וראה אדום ובתוספת הזמן כבש מסי את השני שלו אחרי שחלף על פני פאלופ. 0:3 ועוד הצהרת אליפות של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully