וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרצליה ממשיכה להפסיד

הפסד שביעי ברציפות לקבוצה של שמעון הדרי, 3:1 בבית לרעננה. הפועל חיפה נעזרה בשני שערים עצמיים כדי להוציא 2:2 מהפועל עכו

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, הפועל חיפה נעצרה במסגרת המחזור ה-12 בליגה הלאומית, כשסיימה רק ב-2:2 ביתי מול הפועל עכו. החיפנים, עדיין ללא הפסד, נותרו יציבים ובטוחים בפסגה.

מי שלא עוצרת היא מכבי הרצליה. במועדון לא מצליחים לעצור את שרשרת ההפסדים, והיום (שבת) רשמה הקבוצה הפסד שביעי ברציפות(!!!) 3:1 בבית להפועל רעננה, שמבססת את מעמדה בחמישייה הראשונה, שתעפיל בסיום העונה לליגת העל.

הפועל רמת גן, שחזרה לנצח במחזור האחרון אחרי שרשרת של כשלונות ולמרות זאת שמרה על המקום השני, הפסידה במכתש 1:0 להפועל ירושלים המתאוששת. מכבי אחי נצרת, עם נג'ואן גרייב שנאות לבקשות ראשי הקבוצה ויישאר כמאמן עד סוף העונה, סיימה ב-1:1 לא מרשים מול בני לוד.

הפועל חיפה - הפועל עכו 2:2

תומר טיאר הדהים את קרית אליעזר כשכבר בדקה השביעית העלה את האורחים ליתרון, אבל כפי שקרה לא מעט פעמים העונה, האדומים לא רק הצליחו לחזור למשחק, אלא גם ביצעו מהפך. הפעם העזרה הגיעה ממקום לא צפוי, כשאת שני השערים לזכות חיפה כבשו דווקא שחקני עכו. שער עצמי של חמודי בריק (39) השווה ל-1:1, ועוד אחד עצמי של גבע ברקאי (47) קבע 1:2 לחיפה עם פתיחת המחצית. אבל עכו לא נשברה, והשוותה בדקה ה-67 משער של שחר סימנטוב.

הפועל רמת גן - הפועל ירושלים 1:0

שחקניו של יובל נעים כבר חשבו שחזרו לדרך המלך אחרי הניצחון על עירוני רמת השרון, אבל היום שחקני הפועל ירושלים החזירו אותם למציאות עם ניצחון 0:1 במכתש משער של שי אהרון בדקה ה-67.

הפועל ירושלים, שהשיגה את ניצחונה השני ברציפות, טיפסה למקום השביעי. רמת גן, מנגד, עם ניצחון אחד בלבד בששת המשחקים האחרונים, אך עדיין במקום השני.

הפועל בני לוד - מכבי אחי נצרת 1:1

דרבי המגזר הבטיח משחק לוהט, אבל שתי הקבוצות המשיכו ביכולתן המאכזבת, והמשחק הסתיים ב-1:1 לא איכותי במיוחד על המשטח הגרוע, עם שני שערים מהנקודה הלבנה. אחמד סבע (43) כבש ראשון למארחת, חיים סילבס (59) השווה, וקוליק, מאמן בני לוד, סיכם במדויק: "אני מרחם על קהל הצופים".

אחי נצרת הייתה במומנטום עם שלושה ניצחונות, שנפסק עם ההפסד מול הפועל חיפה, אבל תיקו בחוץ עבור נג'ואן גרייב זו בהחלט תוצאה לא רעה, והמאמן, שימשיך עד סיום העונה, טוען: "אני חייב חיזוק, לפחות של שחקן אחד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מכבי הרצליה - הפועל רעננה 3:1

הצרות לא עוזבות את מכבי הרצליה. לאחר שביום חמישי הפסיק המאמן שמעון הדרי את האימון בעקבות עימות בין רגב וולק לעודד גביש, ולאחר שחרור שלושה שחקנים מהסגל, הקבוצה של אריאל שיימן ממשיכה להיראות רע, ואולי כדאי לבעלים להתחיל לחשוב על מלחמת ההישרדות נגד הירידה לליגה א', מאשר על חזרה לליגת העל. הרצליה ספגה כבר לאחר שש דקות, כאשר כריסטיאנו דוס סנטוס העלה את רעננה ליתרון. בדקה ה-36 הורחק רגב וולק והרצליה התפרקה. עקיבא מגרלשווילי כבש בפנדל (38) את השני, ודודו ביטון קבע 0:3 בדקה ה-46. דובב גבאי רק צימק בדקה ה-54. רעננה עלתה למקום הרביעי עם 21 נקודות, ובקצב צבירת הנקודות שלה, היא בהחלט מועמדת לעלות לליגת העל. עבור הרצליה היה זה הפסד שביעי ברציפות, שלישי בעידן הדרי, ומשחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully