וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נתניה לא עוצרת

הקבוצה של אריק אלפסי השיגה את ניצחונה השביעי, כשגברה 68:95 על מכבי אשדוד. השנייה אליצור רמלה נוצחה על ידי לב השרון

המחזור השביעי של הליגה הלאומית בכדורסל לא הביא הערב (שלישי) שום בשורה חדשה לגבי מתחרה פוטנציאלית למוליכה מ.כ. נתניה. שחקניו של אריק אלפסי ניצחו בקלות גם את מכבי אשדוד, 68:95, ועלו למאזן של 0-7. אליצור רמלה נוצחה בפעם השנייה העונה, 81:72 מול לב השרון. אליצור יבנה, ללא המאמן רוני צוקרמן שעזב אבל עם גיא קנטור ששב מפציעה, חזרה עם ניצחון חוץ, 81:92 על יקנעם/מגידו.

מ.כ. נתניה - מכבי אשדוד 68:95

נתניה לא עוצרת. האורחים מאשדוד האמינו כי בכוחם לבלום את הדהירה הנתנייתית, אבל השחקנים של אריק אלפסי היו גדולים עליהם בכמה מידות. אחרי מחצית בה עוד הייתה אשדוד בתמונה ופיגרה רק 48:40, החלה הבריחה של נתניה בראשות אלירן גואטה המצוין, שהוביל את קבוצתו עם שורה סטטיסטית נאה של 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

ערן אסנטי עזר לגואטה, עם 16 נקודות אישיות, כשבאשדוד יריב רוקני היה היחיד שהופיע עם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. נתניה עולה למאזן של 0-7 ונראה כי היא על המסלול הבטוח לעבר ליגת העל. אשדוד מאבדת מעט גובה במאבקי הצמרת, אבל יכולה להיות מעודדת לאחר ההפסד של אליצור רמלה.

הפועל לב השרון - אליצור רמלה 72:81

המדורגת שנייה ערב המחזור יצאה למשחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של לב השרון, שבמחזור הקודם השיגה ניצחון מרשים ביבנה. בסיום המחצית הוליכו האורחים 41:44, אבל לאחר ההפסקה הייתה זו לב השרון שהשתלטה על המשחק, באמצעות אדריאן אוטר, מלך הריבאונדים של הליגה. האמריקאי של לב השרון קלע 37 נקודות וקלט 7 ריבאונדים בעוד ניצחון משכנע של קבוצתו. אור רון הוסיף 15 למנצחים, כשבצד השני פטרסון קלע 21 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים. למרות ההפסד, רמלה נותרת שנייה בטבלה, בעוד לב השרון כבר רביעית.

מכבי הוד השרון - הפועל טבעון 82:89

קבוצת הצמרת מטבעון איבדה הזדמנות להעפיל למקום השני, אחרי הפסד בהוד השרון. במחצית עוד הוליכו האורחים ביתרון מבטיח של 32:40, אלא שלאחר ההפסקה הסיפור היה שונה והוד השרון נטלה את ההובלה. מוטי מוסקוביץ' היה האיש המרכזי במהפך של הקבוצה מהשרון, כשקלע 15 נקודות ושלט מתחת לסלים עם 17 ריבאונדים. את קלעי המארחת הוביל הזר בלייק המילטון עם 19 נקודות, כשמן העבר השני ענה לו אנדרה האריס עם 23. הוד השרון עולה למקום החמישי.

קנטור חזר, יבנה ניצחה

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור יבנה 92:81

היבנאים, שאיבדו בשבוע שעבר את המאמן המתפטר רוני צוקרמן, חזרו למסלול הניצחונות על חשבון יקנעם/מגידו, לה זה הפסד חמישי העונה. בשורות יבנה חזר מפציעה גיא קנטור, והסדר שב אל הקבוצה יחד איתו. הרכז תרם 12 נקודות ובעיקר הרבה ניסיון לאורחים, שנהנו גם מ-22 נקודות של ארמונד וויליאמס ו-18 של אור בן גורן. אושרי אלמוזלינו קלע 24 נקודות למפסידים.

הפועל נצרת עילית - עירוני נס ציונה 92:93

קבוצת התחתית של נצרת עילית קיוותה להשיג ניצחון ליגה שני מול האורחים מנס ציונה, ובתום משחק צמוד ודרמטי אכן חגגה אחד כזה. זיו תבור עם 23 נקודות ו-11 אסיסטים הוביל את הנצרתים, ונעזר ב-22 של סטנלי ברנדי ו-20 של עופר דיגמל. אילון זגורי קלע לנס ציונה 24 נקודות, כשרז אלבז תרם 20 וירון להט הוותיק הוסיף 16 משלו.

בית"ר בנימינה - הפועל עפולה 92:75

עפולה היומרנית עלתה למאזן חיובי בזכות ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה, בית"ר בנימינה. אחרי שקלעה 51 נקודות כבר במחצית הראשונה, הייתה עפולה בלתי עצירה בדרך לניצחון הקל. דניס קאר כיכב עם 31 נקודות ו-17 ריבאונדים, עדי פרג תרם 18 וברק פלג הוותיק הגיע לעבודה עם 11 נקודות ו-4 ריבאונדים. אייל שולמן הוליך את קלעי המפסידים עם 23 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully