וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: מאמן חדש מול מלאגה

24.11.2008 / 11:36

במהלך הלילה ערכו אנשי מכבי תל אביב ניסיון נוסף לסכם עם פיני גרשון, שעפ"י מקורביו "מתחיל לגלות סימני שבירה לאור הלחץ העצום שמופעל עליו". אופציות נוספות: שרון דרוקר יחד עם ארז אדלשטיין, צביקה שרף ואדלשטיין או אפילו דן שמיר

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

גם הניצחון 61:81 שרשמה אמש (ראשון) מכבי תל אביב על חשבונה של מ.כ. גבעת שמואל לא הרגיע את ראשי המועדון. במשחק נכחו נציגים מכל קבוצות הבעלים – היו"ר שמעון מזרחי, סגנו דיוויד פדרמן, צביקה קציר, נציגו של רענן כץ, וכן אודי ושי רקנאטי. לאורך המשחק נצפו חלקם משוחחים ארוכות, וגם לאחריו ערכו שיחה.

למרות הניצחון, מעמדו של אפי בירנבוים מעורער מתמיד. בעוד שאתמול היו כאלו שחשבו כי ניצחון יבטיח שבירנבוים יעמוד על הקווים במשחק היורוליג ביום חמישי מול אוניקאחה מלאגה, הרי שגורמים בתוך ומסביב למועדון חשים אחרת. התחושה היא שבירנבוים קרוב מאוד לסיום תפקידו, כנראה שכבר ביממה הקרובה. "המצב לא טוב, הקבוצה נראית רע", אמרו במכבי לאחר המשחק. בשעות הערב צפויה הנהלת הקבוצה להתכנס כדי לקבל החלטה סופית.

לאחר שערכו בסוף השבוע מספר שיחות עם פיני גרשון, שלא הובילו לשום מקום, במכבי לא אמרו נואש וגם במהלך הלילה ניהלו עימו בכירים בקבוצה שיחות ארוכות. במכבי מנסים לפתור את סוגיית המס, ובנוסף יסכימו לשלם לגרשון סכומי כסף גדולים, דבר שנמנעו ממנו בשלוש השנים האחרונות. "אם בסוף השבוע היה נראה שזה לא יכול לקרות, היום פיני עצמו מתחיל להראות סימני שבירה אחרי הלחץ הגדול שמופעל עליו", סיפרו מקורבים.

במידה וגם הפעם המגעים עם גרשון לא יבשילו לכדי חתימה, כמה וכמה אופציות אחרות עלו על שולחן הדיונים. שרון דרוקר, מאמנה של אוסטנד, הוא כמובן מועמד בכיר. במידה והפור ייפול עליו, יש במכבי גורמים שרוצים לראות לצידו, בקונסטלציה מסוימת, את ארז אדלשטיין. אופציה נוספת היא דן שמיר, עוזרו של דייויד בלאט בדינמו מוסקבה ולשעבר עוזר המאמן במועדון. אופציה שלישית כוללת את צביקה שרף, ואת אדלשטיין לצידו. אלא שלא ברור עד כמה האפשרות הזו ריאלית, לאור העובדה ששרף עדיין פגוע מהיחס לו זכה מאנשי הקבוצה בסיום העונה שעברה. בכל מקרה, בקבוצה כנראה לא יפטרו את בירנבוים לפני שיגיעו לסיכום עם מחליף.

בראון: "כשאני רואה מה התקשורת עושה הרצון יורד לי"

"אני מרגיש בסדר גמור", אמר אמש בירנבוים, המאמן העומד בעין הסערה. "אני לא מרגיש לחץ מיוחד, למאמן כדורסל תמיד יש לחץ. לא חשבתי אף פעם שאני המאמן הכי טוב בארץ ואני לא מתכוון להתפטר. מי אמר שאני צריך ללכת הביתה, איפה זה כתוב?", שאל אפי, "אף אחד מהבכירים שאתם מדברים עליהם לא ניגש אליי ואמר לי משהו כזה. מאמן הוא לא הנושא המרכזי, יש שחקנים וצוות וצריך להיות ביחד".

כשנשאל בירנבוים אם שמות המועמדים להחליפו בתפקיד מלחיצים אותו, ענה: "אם שרון דרוקר או פיני גרשון היו מתקשרים לאישתי, אז אולי הייתי נלחץ. אבל אני מכיר אותה וזה לא היה קורה".

בירנבוים התייחס גם למשחק מול הגבעה: "שיחקנו ממוקד במחצית הראשונה ובחצי השני עשינו טעויות ואיבדנו ביטחון - אסור שזה יקרה. קרלוס ארויו הוא הרכז המוביל שלנו וכולם יודעים את זה. היום הוא היה בסדר. החלטתי בידיעה לצמצם את הרוטציה כדי לתת ביטחון לשחקנים מסוימים".

מרכוס בראון: "לעיתים אנחנו ממצים את הפוטנציאל ולעיתים לא. לחץ לא קשור לכדורסל, כדורסל זה עניין של הנאה. לפעמים אני חושב להיות מאמן אבל כשאני רואה את מה התקשורת עושה אז הרצון יורד לי".

בגבעת שמואל היו מאוכזבים מהשבירה בסוף, לאחר שכבר הצליחו לסגור את הפער במחצית השנייה. "הגיע לנו להישאר במשחק אחרי שצימצמנו מ-20 הפרש ל-5 בלבד", אמר קורי קאר, "אבל בסוף התפרקנו. בסך הכול היה לנו משחק טוב וצריך לתת כבוד למכבי תל אביב, שהיא בכל זאת סגנית אלופת אירופה".

עדכון ראשון: 23:11, 20:47
עדכון אחרון: 24.11, 11:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully