וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע עצרה את רעננה

הקבוצה של גיא לוי הפכה פיגור לניצחון 1:3. האורחים הפסידו לאחר 6 משחקים. הפועל חיפה גברה 0:1 על נצרת וסגרה סיבוב ללא הפסד

הפועל באר שבע ניצחה הערב (שבת) במגרשה 1:3 את הפועל רעננה והנחילה לה הפסד ראשון מזה שישה משחקים. באר שבע של גיא לוי מסיימת את הסיבוב הראשון בלאומית במקום השלישי עם 21 נקודות, וממשיכה להיראות מצוין.

מוליכת טבלת הליגה הלאומית, הפועל חיפה, סיימה אתמול (שישי) את הסיבוב הראשון בליגה ללא הפסד ובמקום הראשון, לאחר ניצחון ביתי 0:1 על מכבי אחי נצרת. הקבוצה של שלומי דורה סיימה את הסיבוב עם 27 נקודות, ושמונה ניצחונות, ונראית בדרך הבטוחה לליגת העל. השנייה, הפועל רמת גן, התאוששה מרצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון עם 1:2 ביתי על רמת השרון. הפועל כפר סבא ספגה הפסד ביתי מביך 2:0 לאחרונה בטבלה ערב המחזור, בני לוד, והתרחקה מהמקום החמישי המוביל לליגת העל. מי שנשרה למקום האחרון היא עירוני קרית אתא החלשה, שהפסידה במגרשה 1:0 להפועל ירושלים.

הפועל חיפה - מכבי אחי נצרת 0:1

הפועל חיפה שוב לא נראתה טוב, שוב לא הציגה כדורגל גדול, שוב נהנתה מהרבה מזל, אבל עשתה את שלה עם ניצחון ביתי 0:1 על מכבי אחי נצרת, וסיום סיבוב במאזן מדהים של 8 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפרש שערים 5:20. במרחק 13 נקודות (ומשחק עודף) מהמקום השישי, הקבוצה של שלומי דורה לא מסתכל לאחור בדרכה לליגת העל. גם נג'ואן גרייב, שניצח בשלושת משחקיו כמאמן ראשי, לא הצליח לעצור את הקבוצה בה כיכב כשחקן.

שער הניצחון נכבש בדקה ה-24. ערן לוי שלח כדור עומק לעבר הרחבה, תום אלמדון יצא פספס את הכדור שעבר מעליו והירקלי ג'פרידזה ניצל את המתנה וגלגל לשער החשוף. 10 דקות מאוחר יותר אישר השופט שער שוויון של חיים סילבס, כאשר בעיטה שלו פגעה במשקוף וניתזה לעבר קו השער. הקוון סימן במדויק שהכדור לא עבר במלוא היקפו, ועשה צדק.

במחצית השנייה, אחי נצרת לחצה ותקפה, אך נתקלה ביום מצוין של גליל בן שנן בשער. האורחים החמיצו ממצבים קורצים וירדו ללא נקודות. נצרת נותרה זמנית במקום השלישי, והוכיחה שוב כי היא קבוצה חזקה וראויה שתתמודד חזק על העלייה.

מאמן נצרת, נג'ואן גרייב דיבר בסיום על עתידו: "בעיקרון אמרתי את מה שהייתי צריך להנהלה שלי. אנחנו נשב יחד ונקבע מה יהיה בעמדת המאמן. מבחינתי, השחקנים שלי ניסו ועשו הכל כדי לנצח. יש לי דרך מסוימת ואיתה אני ממשיך. השחקנים שלי לא היו פראיירים, אבל לפעמים זה לא מספיק".

איש המשחק, ערן לוי: "התבגרתי בזכות הפועל חיפה. הגעתי למועדון גדול ששיקם אותי בהרבה דברים. המועדון עזר לי במגרש ומחוץ למגרש. הצוות מאוד עוזר לי. אני מרגיש טוב על המגרש, השחקנים עוזרים לי וככה זה יותר קל לי לעשות את הדברים שאני עושה".

הפועל רמת גן - עירוני רמת השרון 1:2

הרבה אוויר השתחרר היום במכתש בגבעתיים, כשהקבוצה של יובל נעים שבה לנצח לאחר ארבעה משחקים עקרים. למרות התקופה הרעה, רמת גן לא איבדה את המקום השני, והיום הגדילה את הפער וביססה את מקומה בין חמשת המוליכות.

עד הדקה ה-59 התקשתה רמת גן מול קבוצת התחתית של חיים לוי, אך אז כבש שי רביבו שער חשוב לאורדונים. עמית אוחנה העלה את רמת גן ל-0:2 כעבור 10 דקות, ואלכס לויט, אקס הפועל עכו, רק צימק בתוספת הזמן. רמת השרון עדיין מסובכת קשות בתחתית.

הפועל כפר סבא - הפועל בני לוד 2:0

היורדת מליגת העל עדיין לא הסתגלה ממש לחיים בליגה הלאומית. היא לא מצליחה לשמור על יציבות ואין עקביות בתוצאותיה. היום הגיע כנראה שפל המדרגה בהפסד מביך לאחרונה בטבלה, ערב המחזור, בני לוד. כפר סבא מסיימת סיבוב מאכזב מאוד עם 13 נקודות ושלושה ניצחונות בלבד.

מאז מונה ערן קוליק לבני לוד השיגה הקבוצה ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים. עד היום היא כבשה שלושה שערי ליגה בלבד, ובסיום על הספסל שפשפו את העיניים בתדהמה כשראו שני כדורים מפרפרים ברשת של היריבה. משה בן לולו, שהגיע מאשדוד, כבש את הראשון בדקה החמישית. רועי דיין מכפר סבא החטיא פנדל בדקה ה-31, ואחמד סבע העניש עם השני בדקה ה-55. לוד נפרדת מזה זמן רב מהמקום האחרון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עירוני קרית אתא - הפועל ירושלים 1:0

העולה מהליגה הארצית השיגה העונה רק ניצחון אחד והיא הכובשת הכי גרועה בליגה עם שני שערים בלבד ב-990 דקות (!) גם 90 דקות במשחק בית מול הפועל ירושלים הבינונית שלא ניצחה חמישה משחקים, לא עזרו לקבוצה של רוני דורה לנצח או לכבוש, והיא ירדה עם הפסד מביך 1:0, שהוריד את הקבוצה למרתפי הטבלה. אסי בוזגלו, האח של, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52. קבוצתו של לופא קדוש עלתה למקום השמיני, ויש להוריד את הכובע בפני המאמן, שמוציא את המקסימום מסגל בינוני ומועדון עמוס בעיות כלכליות.

הפועל באר שבע - הפועל רעננה 1:3

סיר הלחץ העונה לשם, הפועל באר שבע, קיבל זריקת הרגעה רצינית עם הניצחון הביתי על האורחת המפתיעה מהשרון. הפועל באר שבע ממשיכה להתאושש וסוף סוף הביאה את היכולת הטובה גם למגרש הביתי, והרגיעה את האוהדים. הניצחון העלה את באר שבע למקום השלישי עם 21 נקודות. רעננה חמישית עם 18, ארבע נקודות יותר מהפועל עכו, שתתארח בהרצליה ביום שני.

דווקא רעננה כבשה ראשונה משער של חלוץ הנבחרת האולימפית, דודו ביטון, בדקה ה-12. לאוהדים המקומיים לא היה כמעט זמן לכעוס ומאור מליקסון השווה כעבור שש דקות. המגן השמאלי, דודי פדלון, העלה את באר שבע ליתרון בדקה ה-38, ואוהד קדוסי סגר עניין בדקה ה-75. שמונה דקות מאוחר יותר החמיץ קדוסי הזדמנות להשלים צמד, כשהחטיא פנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully