וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "ניצחון, והייתם אומרים שאנו אלופים במשחקי ידידות"

19.11.2008 / 21:40

המאמן הלאומי היה מרוצה ממשחק התיקו 2:2 מול חוף השנהב ולא שכח לעקוץ את התקשורת. נציגי מנשנגלדבאך פנו בסיום לדודו אוואט

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל לא הייתה רחוקה הערב (רביעי) מעוד משחק ידידות שמוכתר כהצלחה, אך בסופו של דבר איבדה יתרון של שני שערים וסיימה בתיקו 2:2 מול נבחרת חוף השנהב. המחצית הראשונה הייתה הדומיננטית של ישראל מבין השתיים, בה הציגה הנבחרת יכולת שמשקפת את הדירוג שלה - העניין העיקרי סביבה בחודשים האחרונים.

קשטן: "הקהל ראה נבחרת איכותית"

כשמאמן הנבחרת דרור קשטן נשאל על הדירוג, הוא השיב: "אתם מתייחסים לזה בזלזול ועושים מזה כותרות. הגענו למקום לא רע ואתם מזלזלים. המקום הזה מקדם אותנו בדירוג, ובמקום להיות בדרג הרביעי עלינו לשני. לא בכדי נבחרת ישראל הגיעה למקום הזה".

בהתייחס למשחק הערב, אמר קשטן: "כשאתה מוביל 0:2, סופג שער עצמי לא מחויב המציאות וסופג את השוויון זה מאכזב. נכון שאופטית נראה שחוף השנהב שלטה, אבל הם לא הגיעו להרבה מצבים. אנחנו, לעומת זאת, פתחנו את המחצית השנייה עם החמצות של קולאוטי, ברדה ואלברמן שיכלו לשנות את המשחק".

המאמן הלאומי דאג גם לפרגן ליריבה: "התמודדנו מול נבחרת ברמה גבוהה, טכנית ואתלטית. אני מאוכזב, אבל גם לוקח הביתה הרבה דברים חיוביים. יש לי סיפוק, הקהל ראה נבחרת איכותית, ארבעה שערים וכל מה שהיה חסר זה ניצחון. לקראת סיום, לקח קשטן הפוגה ואמר: אם היינו מנצחים, הייתם אומרים שאנו אלופים במשחקי ידידות".

אוואט מבוקש במנשנגלדבאך

בסיום המשחק פנו נציגי בורוסיה מנשנגלדבאך, קבוצתם הגרמנית של גל אלברמן ורוברטו קולאוטי, לשוער הנבחרת דודו אוואט. אנשי גלדבאך שוחחו עם שוער הנבחרת והבטיחו להמשיך במגעים בקרוב. אוואט התייחס בסיום לעתידו האישי: "יש לי חוזה לעוד עונה וחצי בלה קורוניה. בחודש דצמבר נמצה את האפשרויות, כאשר יפתח חלון ההעברות".

לגבי המשחק הוסיף השוער הישראלי: "פחות מעניין אותי חוף השנהב. המטרה שלנו עכשיו היא נבחרת יוון ויש הרבה מה לשפר. זה לא קל לשחק מול נבחרות מהדרג הראשון, כמו זו שעמדה מולנו הערב".

כובש השער הראשון, אליניב ברדה, הביע את אכזבתו בסיום מהשיוויון שספגה הנבחרת. "אנחנו מאוכזבים מהשער השני שספגנו. שיחקנו מול נבחרת טובה וצריכים להיות מוחמאים מהתוצאה". לגבי עתידו אמר: "אני לא מתרגש מהסקואטים שבאו לראות אותי, ואני יודע שבאו. כרגע טוב לי בגנק".

חלילודז'יץ': "דרוגבה לא יכול לעבוד לבד"

בנבחרת חוף השנהב אפשר היה להבחין בשביעות רצון לאור היכולת במחצית השנייה. המאמן ואהיד חלילודז'יץ': במחצית השנייה היינו טובים יותר והצגנו יכולת טובה מאוד . שישה שחקנים שלנו נפצעו, ביניהם טורה וקאלו ועוד שחקנים מרכזיים. ביצעתי חילופים טקטיים בהתאם ועבדתי כדי לשפר את היכולת של הקבוצה. דרוגבה בנבחרת זה דבר אחד ובקבוצה זה דבר אחר. הוא לא יכול לעבוד לבד במגרש".

על נבחרת ישראל ודירוגה הגבוה, אמר המאמן הבוסני: "אין מה לעשות. הדירוג לא משקר. התוצאות הן אלה שהביאו את נבחרת ישראל למיקומה הגבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully