וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון בדרך לספרטק מוסקבה?

התקשורת הרוסית מדווחת כי המועדון מוכן לשלם 6 מיליון ליש"ט לליברפול ולהציע חוזה ל-4 שנים. הדים באנגליה בעקבות ציטוטי קפטן הנבחרת

האם יוסי בניון נמצא בדרך החוצה מליברפול? התקשורת הרוסית מדווחת כי קפטן נבחרת ישראל צפוי לקבל בקרוב הצעה להצטרף לספרטק מוסקבה. על פי הדיווחים, בספרטק עוקבים בעניין אחרי ההתפתחויות ומתכננים להציע לקשר חוזה לארבע שנים. ברוסיה דווח כי ספרטק תהיה מוכנה לשלם לליברפול שישה מיליון ליש"ט עבור שירותיו של בניון, וכי בקרוב ייפגש בניון עם הצוות המקצועי של הקבוצה.

סוכנו של בניון, רונן קצב, הכחיש את הפרסומים ברוסיה: "יוסי לא נפגש עם אף קבוצה כשיש לו חוזה בליברפול. אני מכחיש בתוקף את הידיעה הזו".

כזכור, אתמול (שלישי) אמר בניון: "אם אמשיך לשבת על הספסל, לא ארצה להישאר. אולי בקרוב אלמד שפה אחרת: איטלקית, צרפתית או רוסית". הציטוטים של בניון בישראל, עוררו הדים רבים בתקשורת האנגלית. כלי התקשורת במדינה סיקרו באופן נרחב את הדברים. בכותרת ב"דיילי מייל" נכתב: "בניון המתוסכל הזהיר את בניטז: אעזוב את אנפילד אם אתה לא צריך אותי".

גם בקיץ דווח ברוסיה על התעניינות ספרטק מוסקבה בבניון, אך אז התעקש בניטז שהישראלי יישאר באנפילד. באנגליה צוינו היום גם שמותיהן של אייאקס ומנצ'סטר סיטי כמועמדות אפשריות לקלוט את בניון, אם אכן יעזוב את אנפילד. כזכור, בניון נרכש על ידי ליברפול בקיץ שעבר מווסטהאם וכבש בעונה שעברה 11 שערים בכל המסגרות. העונה, חל פיחות במעמדו ודקות המשחק שלו ירדו בצורה משמעותית, במיוחד לאחר הגעתו של אלברט ריירה הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully