וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור נתניה הביסה את רמלה 67:94

המוליכה שמרה על מאזן מושלם אחרי שישה מחזורים והנחילה הפסד ראשון לרמלה. אשדוד הביסה את בנימינה, עפולה ניצחה את נצרת עילית

בשנה שעברה אליצור מכבי נתניה הייתה אחרי שישה מחזורים עם מאזן של 0:6, אך למרות זאת היא לא מצאה את דרכה לליגת העל. השנה היא נמצאת בדיוק באותו מצב, כשהיא מקווה כמובן שהסיום יהיה אחרת. הרבה עידוד יכלו שחקניו של אריק אלפסי לשאוב עידוד מהניצחון בסוג של משחק עונה נגד אליצור רמלה 67:94. בכך שמרה נתניה על מאזן מושלם (0:6) לפני המשחק מול אשדוד בשבוע הבא, בעוד רמלה עם 1:5.

כבר ברבע הראשון אפשר היה לקבל רמז למה שהולך לקרות. שלוש דקות לסיום הרבע שלשה של אלירן גואטה הנתנייתי העלה ל-10:25 וסיים את הרבע המצוין שלו עם עשר נקודות. רמלה הצליחה מעט לקזז וירדה במינוס שש (25:19) בסיומו. גואטה היה גם זה שקינח עם סל את הרבע השני והוריד את קבוצתו ליתרון 33:46 בהפסקה.

במחצית השנייה שחקניו של עופר חרותי לא הצליחו לעשות דבר למול היכולת הקבוצתית המצוינת של נתניה, שהתחלקה בנקודות וחמישה שחקנים שלה סיימו עם דאבל פיגר. קלעו לנתניה: אלירן גואטה 18 (7 ריבאונדים), דורון קרמר 14, ערן אסנטי 13, תומר חולי 12, אוריה גור 10. לרמלה: ליאור רובינשטיין 15, דיימון פטרסון 12, יואב אלטר 10.

בסיום המשחק אמר עופר חרותי, מאמן רמלה, שעשוי לשמש כעוזרו של מיקי דורסמן בראשון לציון: "הקבוצה היותר טובה ניצחה. מה שעבדנו עליו לא יצא לפועל. אמרתי לשחקנים שתוכניות על הנייר זה לא מספיק וזה לא אומר שבמשחק זה ייצא לפועל. לא היינו מספיק מרוכזים ונענשנו על כך". אריק אלפסי, מאמן נתניה, אמר: "במחצית השנייה שיחקנו עם הרבה סבלנות, הלכנו על השחקנים הגבוהים. יש לנו שחקנים עם קליעה טובה ואני שמח שזה נכנס. הקבוצה נהנית, מחוברת יחד, באים לאימונים בכיף ואני בטוח שההמשך יהיה לא פחות טוב".

סדריק ג'קסון קלע 44 נקודות לבארי

מכבי אשדוד - בית"ר בנימינה 88:112

עם יכולת מצוינת של דוויט ברואינגטון (23 נקודות) לצד משחק קבוצתי של אשדוד (שישה שחקנים סיימו בדאבל פיגר), אשדוד השיגה את ניצחונה הרביעי העונה ובהחלט מאותתת על כוונותיה לעונה הקרובה. בשבוע הבא היא תפגוש את נתניה המסוכנת ובינתיים בנימינה לא ממש היוותה יריב שקול. הרבע השלישי הכריע את ההתמודדות לעיני 100 צופים בלבד כששלושה שחקנים בלבד החזיקו את האורחים וכל השאר כמעט ולא נתנו תפוקה. חן בן אליהו (24 נקודות), עומר שמידט (24) ואייל שולמן (23) סיימו כקלעים המצטיינים של בנימינה, אך כאמור זה לא הספיק.

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 81:99

אחרי שבשבוע שעבר נכנעה לאשדוד, עפולה חיפשה בחזרה את מסלול הניצחונות ומצאה אותו נגד נצרת עילית, שבעונה שעברה הייתה קרובה לעלות לליגת העל. דווקא נצרת פתחה טוב יותר את המשחק והובילה 20:27 לאחר עשר דקות, אך המשחק התאזן ועפולה הצליחה להכריע את המשחק רק ברבע השלישי, כשהשאירה את האורחים על 15 נקודות בלבד וקלעה מצידה 30. אילן נניקשוילי קלע 22 נקודות, דניס קאר הוסיף 20. בנצרת סיים עופר דיגמל כקלעי המצטיין עם 16 נקודות.

אליצור יבנה - הפועל לב השרון 80:70

לב השרון, שנחשבת לקבוצת מרכז טבלה טיפוסית בליגה הלאומית, השיגה את ניצחונה השלישי העונה, הפעם על יבנה החלשה, שניצבת ממש קרוב לקו האדום. אחרי שבשני המשחקים נכשלו שחקניו של דני נגב נגד הפועל בארי והפועל קרית טבעון, לה השרון חזרה לנצח בזכות יכולת יוצאת מן הכלל של אדריאן אוטר, שכללה 25 נקודות ולא פחות מ-19 ריבאונדים. בשורות המפסידים אור בן גורן סיים עם 17.

הפועל נס ציונה - מכבי הוד השרון 94:73

הוד השרון פתחה בצורה חד צדדית את המשחק וההגנה של נס ציונה איפשרה לה לקלוע 31 נקודות כבר אחרי עשר דקות. נס ציונה אמנם העלתה את הרמה בהמשך המשחק, אך זה לא ממש עזר לה והיא סיימה עם הפסד שלישי העונה. הוד השרון, שתארח בשבוע הבא את קרית טבעון, עלתה למקום השישי.

הפועל קרית טבעון - אליצור כוכב יאיר 64:94

העולה החדשה לליגה צוברת כבר הפסד רביעי העונה, הפעם על ידי קרית טבעון החזקה, שנצמדה חזק לאשדוד ונמצאת כעת במקום הרביעי. אנדרה האריס היה הדומיננטי בשורות המארחים עם 34 נקודות ו-8 ריבאונדים, אורן בן חמו הוסיף 17 נקודות. בכוכב יאיר הבולט היה סטייסי מורייני שקלע 21 נקודות והוריד 14 כדורים חוזרים.

הפועל בארי - הפועל יקנעם/מגידו 84:88 (בהארכה)

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על לב השרון, בארי הייתה נחושה לאסוף ניצחון שני ברציפות ועמדה במשימה שעמדה מולה. במפגש מול אחת הקבוצות הבינוניות העונה, יקנעם/מגידו, בארי נזקקה להארכה כדי לנצח ולעלות ל-3:3 במאזנה. סדריק ג'קסון נתן משחק מושלם שכלל 44 נקודות (בדיוק מחצית מהנקודות של קבוצתו) ולא פחות מ-18 ריבאונדים ודי לבדו סחב את בארי לניצחון. ג'מאל וויליאמס קלע 30 נקודות למפסידה, אך גם זה כאמור לא ממש עזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully