וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "אני לא שם יותר על אוהדי בית"ר ירושלים"

ארקדי גאידמק הצהיר ב"מעריב" כי "אם הייתי יכול, לא הייתי מכניס את האוהדים לטדי. זו הקבוצה שלי, ומצדי שיקראו לה בית"ר גאידמק ונרד ליגה"

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, הצהיר היום (שני) בעיתון "מעריב" כי "אני לא שם יותר על אוהדי בית"ר ירושלים, לא על הציבור וגם לא על התקשורת". אחרי התבוסה שנחל בבחירות לעיריית ירושלים והשמועות על עזיבתו את בית"ר ירושלים, איש העסקים הממורמר אמר ל"מעריב" דברים קשים, שאינם משתמעים לשתי פנים.

"אני לא פגוע מאף אחד כי כבר לא אכפת לי מאף אחד במדינה הזו", אמר גאידמק. כשנשאל לגבי עתידה של בית"ר אמר "יהיה מה שיהיה". על האוהדים אמר דברים לא פחות קשים: "מי אלה האוהדים בכלל? מי הם שיהיה אכפת לי מהם? אתה לא מבין שזה נגמר? אני לא שם יותר על האוהדים ולא על הציבור וגם לא על התקשורת. תכתבו עליי מה שאתם רוצים. תפרסמו כל מה שבא לכם".

"זו הקבוצה שלי", המשיך, "זו הקבוצה של ארקדי גאידמק בלבד. היא לא שייכת לאף אחד במדינה הזו ובטח לא לאף אחד בירושלים. זה הנכס הפרטי שלי ורק אני אחליט מה לעשות איתו. כרגע, בכל מקרה, אין לשחקנים ממה לדאוג. הם מקבלים את המשכורות העצומות שלהם בכל 15 בחודש אז שלא יתעסקו בי או בעתיד שלהם".

בהמשך שוב התייחס לאכזבתו מהאוהדים. "האוהדים לא מעניינים אותי, אתה לא מבין? אף אחד מהם כבר לא מעניין אותי. אם הייתי יכול הייתי מונע מהם להיכנס לטדי.

"אני בהחלט אבדוק אם זה אפשרי לשנות את שם הקבוצה. במקום לקרוא לה בית"ר ירושלים, אקרא לה בית"ר גאידמק. אם זה אפשרי אני אפעל לעשות את זה".

כשנשאל לגבי העונה הבאה, אמר: "לא יודע. לא החלטתי. הכל אפשרי. אולי אני אמכור ואולי אני אתן למישהו ואולי בכלל, אני אחזיק אותה בתקציב מינימלי ונרד מצדי לליגה השנייה או השלישית. אני אעשה עם בית"ר מה שאני רוצה, כמו שאני יכול לעשות מה שאני רוצה עם כל נכס שיש לי".

בית"ר משחקת הערב נגד מכבי נתניה, אבל הבעלים הצהיר כי "אני אפילו לא יודע נגד מי משחקים. זה לא מעניין אותי ואני לא מתכוון לצפות במשחק בטלוויזיה. שינצחו, שיפסידו, זה פשוט לא מזיז לי. השחקנים קיבלו ממני הרבה מאוד כסף. אני זכיתי באליפות ואני זכיתי בגביע. השחקנים לא הביאו את התארים, אני הבאתי את התארים האלה. בזכות הכסף שלי, הקבוצה הזו הביאה דאבל, אבל לאף אחד זה לא הזיז. נהנו מהכסף שלי, אבל לא ידעו לתת דבר בחזרה".

כשנשאל על האפשרות שמאיר פניג'ל יצטרף, אמר: "אני לא יודע שום דבר על זה. יש הרבה שרוצים, אבל זה ממש לא מעניין אותי עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully