וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי נתניה גברה 0:2 על בית"ר י-ם ועלתה לרבע הגמר

המחליפים של מכבי נתניה גברו 0:2 על בית”ר י-ם המפוררת, ועלו לרבע גמר גביע הטוטו (צפו בתקציר). מכבי חיפה ובני יהודה נפרדו ב-1:1

ברני ארדוב

התקציר באדיבות ערוץ הספורט

מכבי נתניה המשיכה הערב (רביעי) בכושרה המרשים, כשגברה בטדי 0:2 על האלופה בית"ר ירושלים במסגרת גביע הטוטו והעפילה לרבע הגמר. אומנם שתי הקבוצות עלו בהרכבים משניים והפגינו יכולת די חלשה, אבל נתניה, ששיחקה עם 11 מחליפים, הצליחה בסופו של דבר לעקוץ פעמיים את בית"ר משערים של ג'ורג' בה (57, פנדל) ופירס מוגרבי (72) ולהמשיך במומנטום החיובי. ביום שני שתי הקבוצות ייפגשו במסגרת הליגה, ועטר מקווה שהמפגש הבא שלו מול קבוצתו לשעבר ייראה אחרת.

גם הערב, כמו ביום שני בחיפה, מי ששלטה ברוב המשחק הייתה דווקא היריבה, אבל ההגנה הנתנייתית שוב שיחקה עם הרבה ביטחון, בעוד את הלחץ הגדול בשורות בית"ר ירושלים ניתן היה להרגיש בכל מהלך. בית"ר שיתפה שחקנים כמו טל, בן שושן, פרננדז, בואטנג, ברוכיאן וזנדברג, אך גם הם לא הספיקו מול המחליפים של מתיאוס.

שמונה הקבוצות, אם כך, שעלו לרבע הגמר הן מכבי חיפה, בני יהודה, מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בני סכנין, הפועל קרית שמונה ומכבי נתניה.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים משניים, כשנתניה משתפת רק שחקני ספסל מכיוון שההרכב הראשון נאבק בחיפה רק לפני יומיים. המחצית הראשונה התנהלה בעצלתיים לעיני האיצטדיון הריק, כשעידן ורד יצר לעצמו שתי הזדמנויות טובות, אך פעם אחת ליפשיץ קלט, בפעם השנייה הכדור טס מעל לשער. משה אוחיון שלח טיל מ-18 מטר שנהדף על ידי ליפשיץ, וממש בסמוך למחצית נגח ליד הקורה בהזדמנות הכי טובה של החצי הראשון. נתניה הסתפקה בניסיונות להתקפות מתפרצות, אבל ימפולסקי המבולבל לא ניצל אף אחד מהן.

במחצית השנייה הדברים נראו אחרת, וזה החל בדקה ה-57 כשהשופט שרק לפנדל מפוקפק אחרי נגיעת יד של כריסטיאן אלברז. ג'ורג' בה כבש מהנקודה הלבנה, וקבע 0:1 למכבי נתניה. בדקה ה-72 הגיע המהלך של המשחק. המחליף פירס מוגרבי עבר את פרננדז, חלף באלגנטיות על פני אלברז,וגלגל נהדר מול קאלה וקבע 0:2. שער מצוין.

הרכבי הקבוצות:
בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, דוד אמסלם (מיכאל זנדברג, 46), שמואל קוזוקין, עידן טל, דריו פרננדז (דרק בואטנג, 73), משה אוחיון, יואב זיו, אלירן דנין, עמית בן שושן (אבירם ברוכיאן, 46), עידן ורד.

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, טרס שלקובסקי, טל מעבי, גולן חרמון, אוריאל דגני, גיא אבנד (עידו לוי, 84), שניר גואטה, דניאל אומברטו, דלה ימפולסקי, אלנתן סלמי (פירס מגרבי, 64), ג'ורג' בה.

מכבי חיפה - בני יהודה 1:1

שתי הקבוצות למעשה כבר הבטיחו את העפלתן לרבע גמר גביע הטוטו, וכיאה לזה קיבלנו משחק בינוני וחסר מעוף, ואין פלא שעיקר העניין נסוב סביב העובדה שאת המשחק מנהלות לראשונה ארבע שופטות.

בדקה ה-14 מוחמד גדיר כבש ראשון לזכות חיפה, אחרי שנגח הגבהה מדויקת של עמרי אפק והעלה את חיפה ליתרון ראשון. בדקה ה-53 שי נסים ניצל שגיאה של שי מימון והשווה מול אמיר אדרי, 1:1.

הרכבי הקבוצות:
מכבי חיפה: אמיר אדרי (גדי עמוס, 58), רוני גפני, מור דהאן, שי מיימון, אייל משומר, בירם כיאל (שלומי בן חמו, 73), ליעד אלמליח (אייל גולסה, 58), עמרי אפק, אוסיי רנספורד, מוחמד גדיר (ישראל זגורי, 58), שלומי ארבייטמן.

בני יהודה: אבירן דלל, אלי אברבנל, איבן גרידו, ניצן אהרונוביץ', עוז ראלי (כפיר אדרי, 64), קובי מויאל, סאלח שחאטה, תמיר כחלון (שלומי לוי, 73), שי ניסים, תומר חמד (אסף גלעדי, 50), מוחמד חטארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully