וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א ניצחה 0:1 את הכח עמידר ר"ג

אבי נמני, המנג'ר של הצהובים, השיג ניצחון שני ברצף והעפיל לרבע גמר המפעל. בוזגלו כבש (69), בדש החמיץ פנדל (83). צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

שלושה ימים אחרי ניצחונה של מכבי תל אביב (0:1) על הפועל פתח תקוה בליגה, שהיה הניצחון הראשון של אבי נמני כמנג'ר הקבוצה, השיגו הצהובים ניצחון שני ברצף, הפעם במסגרת המחזור השישי והאחרון בגביע הטוטו, 0:1 על הכח עמידר רמת גן. בעקבות הניצחון עלו הצהובים לרבע גמר המפעל.

כ-200 צופים בלבד הטריחו עצמם לבלומפילד, חלק אחר מהקהל הצהוב הלך לעודד את קבוצת הכדורעף של המועדון, והשאר פשוט התעצלו או אולי ידעו שהמשחק בין שתי הקבוצות, חרף העובדה כי הוא היה על העלייה יהיה גרוע ביותר.

שתי הקבוצות הגיעו מעודדות אמנם, לאחר ששתיהן השיגו ניצחונות בליגה בשבת. מכבי עשתה ניצחון ראשון בקדנציה של אבי נמני, הכח, ניצחון ראשון העונה. אבל שתיהן, שעלו בהרכבים משניים, סיפקו תצוגה כושלת ונרפית. גם אם אלו לא שחקני ההרכב הראשון, וגם אם זה לא משחק ליגה, היינו מצפים לרמה קצת יותר מכבדת. אם לא בשביל השחקנים עצמם, אז לפחות עבור הקהל שעשה את הדרך עד בלומפילד.

השחקנים התנהלו באיטיות ועצלנות על המגרש. מאור בוזגלו, שנכנס כמחליף בדקה ה-63, היה חד ומדויק, וכבר אחרי שלוש דקות כבש את שער הניצחון למכבי. שבע דקות לסיום החטיא ברק בדש פנדל.

קשר מכבי תל אביב דולי ג'ונסון נמצא בימים אילו בשבדיה לרגל משפטו, כאשר שלב שמיעת העדויות הסתיים היום וכעת הוא מחכה לפסק הדין, שאמור להינתן ב-18 לחודש. ג'ונסון והיועץ המשפטי של הקבוצה, עורך הדין מורן מאירי, צפויים לחזור ביום רביעי ארצה.

מהלך המשחק

דקה 14 - יאניק קמנאן הרים כדור מהאגף, יניב עזרן הגיע, אבל הנגיחה שלו הלכה עקום ורחוק מהשער.

דקה 26 - קן ג'אמה שלח בעיטה חזקה מכ-25 מטרים, אבל היא הלכה מחוץ למסגרת.

דקה 41 - טומאסיץ' השתלט על כדור תועה, ושלח מכ-20 מטרים, הכדור שלו פיספס את השער של אברבנל בשני מטרים.

דקה 66 - מכבי יצאה להתקפה מתפרצת, חדד שלח לאסוס, שהרים לרחבה, אבל טוקורה היה במקום כדי לנקות.

דקה 69 - גול! המשחק המשעמם התברך בשער. מאור בוזגלו באחת הנגיעות הראשונות שלו בכדור, ליקט כדור שהגנת הכח לא הצליחה להרחיק, חדר לרחבה ומול אברבנל שלח בקלילות פנימה, 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 80 - עמנואל מאיוקה, החלוץ הזמבי של קבוצת הנוער של מכבי, השתחרר יפה מהשמירה על מפתן הרחבה ושיחרר כדור חזק, אבל שהלך רחוק מהמסגרת.

דקה 82 - בני חדד בעט כדור חופשי מ-18 מטרים. הכדור הסתובב יפה מעל החומה, אך גם מעל המשקוף של סולומון.

דקה 83 - החמצת פנדל! הכח קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים עקב נגיעת יד ברחבה של משה מישאלוב. ברק בדש לקח את האחריות, החלוץ בעט לפינה הימנית של סולומון, שירד והדף מצוין. יתרונה של מכבי נשמר.

הרכב מכבי תל אביב: גיא סולומון, דור מלול, אבי יחיאל, איגור טומאסיץ', תום מנשרוב (שרן ייני, 70), ג'ונתן אסוס, דן רומן (משה מישאלוב, 46), רודי חדד, אורי ביטון (עמנואל מאיוקה, 46), יניב עזרן (מאור בוזגלו, 63), יאניק קמנאן.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, מייקל טוקורה, איתן טיבי, אביב חדד, חיים פונטרמולי (ישראל ראש, 67), בני חדד, אלן בנדר (ברק בדש, 46), קן ג'אמה, אמיר אבו עראר (קרלוס סבליוס, 46), עומר רפס, דידי אונגר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully