וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה את ויאדוליד 0:6

אחרי שהיגואין הבקיע את כל השערים של ריאל ב-3:4 על מלאגה, השיב סמואל אטו עם רביעיה משלו ב-0:6 הענק של ברצלונה על ויאדוליד

מה יש שם בליגה הספרדית שהשערים שם נופלים כמו מים? הערב (שבת) נפתח המחזור העשירי בליגה הנהדרת עם משחקיהן של שתי הגדולות, ריאל מדריד וברצלונה, ומה נאמר ומה נגיד - הצגות טובות מאלה, קשה למצוא.

האלופה אירחה בסנטיאגו ברנבאו את מלאגה. כבר אחרי 18 דקות של משחק, הוליכה מלאגה 1:2, כשבמחצית היה 2:2. בדקה ה-70 עלו האורחים ל-2:3 מפתיע, רק דקה חלפה והיגואין בשער השלישי שלו במשחק איזן ל-3:3. בדקה ה-78 החלוץ האדיר כבש את הרביעי שלו במשחק וניצח לריאל את המשחק המדהים והמרתק שהיה בברנבאו.

לאחר מכן, עלתה ברצלונה לכר הדשא הקאמפ נואו ופגשה את ויאדוליד. אחרי חצי שעה של משחק הובילה בארסה 0:2 - קצב כמעט איטי עבורם - אבל המחצית כבר הסתיימה ב-0:4, והמשחק כולו ב-0:6, כשסמואל אטו, שבוודאי שמע על הרביעיה של היגואין, הגיב עם רביעיה ענקית משלו. לא ברור האם שאר משחקי המחזור מחר יעמדו בסטנדרטים המדהימים האלה, אבל אחרי ערב כל כך מופלא של כדורגל, מה זה כבר משנה.

ריאל מדריד - מלאגה 3:4

ריאל הגיעה למשחק לאחר שבוע לא פשוט שעבר עליה. זה החל ביום ראשון שעבר עם תיקו חוץ בליגה, 1:1 מול אלמריה, שגזל ממנה שתי נקודות יקרות במאבק האליפות, והמשיך עם הפסד הבית המאכזב ליובנטוס 2:0 באמצע השבוע בליגת האלופות.

אם לא די בתוצאות הלא משכנעות, הרי שחומרת פציעתו של החלוץ ההולנדי רוד ואן ניסטלרוי התבררה כלא פשוטה. ואן ניסטלרוי סובל מפציעה בברכו ובמועדון שכרו את שירותיו של מומחה ברכיים שיקבע האם מדובר בהחרפה של הפציעה ממנה סבל ואן ניסטלרוי לפני שמונה שנים. החלוץ נפצע במשחק ההפסד ליובנטוס בליגת האלופות לפני כשלושה שבועות באיטליה. לפיכך פתח ברנד שוסטר עם גונזלו היגואין כחלוץ בודד בחוד הלבנים.

אבל מלאגה, שרק לפני שבוע הובסה בביתה 4:1 על ידי ברצלונה, הדהימה את הברבנאו כבר אחרי שש דקות של משחק כשאליסאו כבש את הראשון לאחר בלבול ברחבתו של איקר קסיאס. מי אם לא היגואין איזן (8) את התוצאה כשעט לעבר ריבאונד ושלח בקלילות לרשת החשופה. אבל הקבוצה מאנדלוסיה לא אמרה נואש ועלתה שוב ליתרון משער של נאביל בחה, שהיה בעמדת נבדל, בדקה ה-18. בדקה ה-36 ריאל קיבלה פנדל לא מוצדק, לאחר שהכדור פגע בידו של וולינגטון, אבל מחוץ לרחבה. היגואין שלח את הפנדל פנימה. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה עשה סרחיו ראמוס נזק גדול לריאל, כשהורחק.

בדקה ה-70 גאגו הכשיל שחקן של מלאגה ברחבה, ואפוניו מיסמר את הכדור לרשתו של קסיאס. רק דקה חלפה לה וכבר, הסקורר הכי חם כיום באירופה, היגואין, בעט כדור מכ-25 מטרים לפינה של ארנאו כדי להשוות ל-3:3. בדקה ה-78 הגיע הרגע הכי גדול של מלך דריד. היגואין ספק הוכשל ברחבה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הארגנטינאי בעט, ארנאו הדף, אבל החלוץ שלח את הריבאונד פנימה, 3:4 מדהים ועצום לריאל בזכותו של היגואין, עם שערו הרביעי (!) במשחק והתשיעי בליגה.

ברצלונה - ויאדוליד 0:6

מפסגת הליגה הספרדית, אחרי תיקו 1:1 מפתיע ביותר בבית בליגת האלופות עם פ.צ. באזל, ועם שבעה ניצחונות רצופים בליגה, כשהיא קוצרת את הקבוצות שעומדות מולה בקלילות מרגיזה, אירחה ברצלונה את ויאדוליד ולא ריחמה. הו, כמה שהיא לא ריחמה.

החגיגה הקטלונית החלה כבר בדקה ה-12, כאשר סמואל אטו קיבל כדור נפלא מדני אלבש, תעתע בהגנת ויאדוליד ובעט שטוח פנימה כדי להעלות את בארסה ל-0:1. לקמרוני זה לא הספיק, ובדקה ה-30 הוא הבקיע את השני שלו, ואף עקף את דויד וייה בראש טבלת מלך השערים, כשהתחיל במהלך והיה ראשון לריבאונד שהגיע מבעיטה של תיירי הנרי כדי לקבוע 0:2. אלא שכיאה לברצלונה, זה לא נגמר שם.

בדקה ה-42 הכניס מסי כדור אמן לסמואל אטו, והקמרוני השלים שלושער גדול, ונחשו מה? זה לא נגמר שם. דקה לתוספת הזמן של המחצית עוד מבצע גדול של מסי הסתיים ברגליים של סמואל אטו, שהשלים רביעיה (!), בדרך ל-0:4 במחצית. איידור גודיונסן קבע 0:5 קליל בדקה ה-71, ובדקה ה-82 הצטרף לחגיגה גם תיירי הנרי, אחרי משחק מלא בהחמצות, כשסיים מבצע קבוצתי גדול מול שער ריק, וחתם את תוצאת המשחק - 0:6 ענק וטיפוסי לברצלונה, שמטפסת חזרה אל המקום הראשון, וממשיכה להטיל טרור בכל רחבי ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully