וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדולות באנגליה לא סופרות את מנצ'סטר יונייטד

גם ארסנל גברה על האלופה, 1:2 באמירויות ועלתה למקום השלישי. ליברפול כבשה את הפסגה אחרי 0:3 על ווסט ברומיץ', 90 דקות לבניון

עכשיו אפשר להצביע על משבר במנצ'סטר יונייטד. אמנם זה רק המחזור ה-12 בפרמיירליג, היא מדורגת רביעית וגם חסר לה משחק - אבל כשהאלופה לא מצליחה לנצח אף אחת משלוש יריבותיה לאליפות בסיבוב הראשון, אין ספק שהמצב קשה.

זה מה שקרה גם הערב, כשארסנל גברה על מנצ'סטר יונייטד 1:2 באצטדיון האמירויות. סמיר נסרי שהיה המצטיין במשחק כבש צמד לתותחנים בדקות 22 ו-48, ושער מצמק של רפאל בדקה ה-90 לא ממש עזר.

ליברפול התאוששה מההפסד במחזור הקודם לטוטנהאם, הקבוצה האדומה של רפא בניטז הביסה בבית 0:3 את ווסט ברומיץ' ועלתה למקום הראשון. המשבר בהאל סיטי ו-ווסטהאם נמשך. הפטישים הפסידו בפעם החמישית בשישה משחקים, 3:1 באפטון פארק מול אברטון המתאוששת, הודות לשלושה שערים בארבע דקות לקראת הסיום. האל הפסידה ב-KC סטדיום 1:0 לבולטון, ללא תמיר כהן בסגל. את הערב המצוין של קבוצות החוץ השלימה פורטסמות עם ניצחון דרמטי 1:2 על סנדרלנד, שהושג בעקבות פנדל מדויק של ג'רמיין דפו בתוספת הזמן.

ארסנל - מנצ'סטר יונייטד 1:2

כבר בדקה השניה של המשחק, היונייטד הגיעה למצב קורץ כשזכתה בכדור חופשי בתוך הרחבה, אחרי שסילבסטרה החזיר כדור לשוער שלו. המהלך הזה הסתיים בבעיטה של רונאלדו ממרכז הרחבה החוצה. הלחץ המשיך, ובדקה השמינית ווין רוני מצא את עצמו חופשי כדי לבעוט מ-16 מטרים לשער, אלמוניה הדף לכיוונו של ברבאטוב שכבש, אלא שהשער נפסל מכיוון שהבולגרי היה בנבדל. ההזדמנות הראשונה של התותחנים הגיעה בדקה ה-11, כאשר ניקולס בנדטנר התרומם מצוין לכדור רוחב משמאל, ונגח החוצה. המשולש ההתקפי של מנצ'סטר המשיך להכות בהגנה של ארסנל, ובדקה ה-18 הציג עוד מהלך מבריק, בסיומו ווין רוני בעט בחופשיות, אבל מעל למשקוף. בסופו של דבר, ארסנל הייתה זו שכבשה ראשונה. זה קרה בדקה ה-22, כשברבאטוב לא הרחיק טוב הגבהה של התותחנים. הכדור הגיע לסמיר נסרי, שבעט מיד מקו הרחבה אלסונית לכיוון השער, הכדור פגע בשחקן הגנה של היונייטד בדרך לרשת.

השער השני של ארסנל הגיע בדקה ה-48, ושוב היה זה סמיר נסרי. ססק פברגאס קיבל כדור עם הגב לשער, הסתובב בין שני מגנים והכניס לנסרי, שהפציץ מ-16 מטר פנימה והעלה את התותחנים ל-0:2. כריסטיאנו רונאלדו המשיך לתקוף, וברבאטוב שלח את רוני לעוד מצב, אבל אחוז ניצול המצבים של החבורה הזאת נותר אפסי. מיגל אלמוניה, שוערה של ארסנל, נפגע בלסת אחרי שיצא לכדור והוחלף בדקה ה-78 על ידי לוקאש פביאנסקי. מנצ'סטר יונייטד הצליחה לכבוש, אבל זה קרה רק בדקה ה-90 כשרפאל מצא זווית נוחה לבעיטה מצד ימין אלסונית וכבש שער מרהיב כדי לצמק ל-2:1.

ווסטהאם - אברטון 3:1

אחרי שמונה למאמן הפטישים, עשה ג'יאנפרנקו זולה שינוי גדול בווסטהאם. בבת אחת החלה הקבוצה לנצח, לשחק שמח יותר, ולהיראות כמו הקבוצה שהיא אמורה להיות. אלא שמאז עברו כחודשיים, ואל המשחק מול אברטון מגיעה ווסטהאם עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון, ביניהם ארבעה הפסדים. הערב (שבת), המשבר נמשך עם הפסד ביתי לקבוצת החוץ הכי טובה בפרמיירליג. עד הדקה ה-83 הובילו הפטישים 0:1, אבל בליץ מדהים של שלושה שערים בארבע דקות, השאיר את זולה המום.

בדקה ה-63 שלח פרד סירס כדור ארוך וג'ק קוליסון המשיך אותו מצוין לרשת. 0:1 לווסטהאם.אברטון, שהגיעה למספר מצבים מצוינים עוד לפני השער לא הרימה ידיים והמשיכה ללחוץ. גיבור הבליץ היה לואיס סאהה. הגבהה נפלאה שלו מצאה את הראש של ג'ולן לסקוט שנגח פנימה בדקה ה-83. שתי דקות מאוחר יותר בעט הצרפתי בסיבוב לקורה ופנימה וקבע מהפך. עוד שתי דקות חלפו ושוב סאהה יורה פנימה בבעיטה מחוץ לרחבה. ניצחון שלישי ברציפות לטופיז שעולים למקום השביעי.

האל סיטי - בולטון 1:0

פתיחת העונה של האל סיטי היתה יוצאת דופן. קבוצתו הצנועה של פיל בראון הדהימה את כל היבשת עד לפני שבועיים, כשהיתה שניה רק לליברפול בראש טבלת הפרמיירליג. אלא שמאז הפסידה העולה החדשה פעמיים, לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, וכעת נראה שמי שהייתה הלהיט של הפרמיירליג נכנסת למשבר.

שער הניצחון הובקע בדקה ה-50. כדור קרן הוגבה לתוך רחבת האל סיטי, ומתוך הערבוביה שלח מתיו טיילור רגל שמאל ארוכה ובעט כדור שעבר בין שחקני הגנה וחדר לרשת של בועז מייהיל. הוונדררס משיגים ניצחון שני ברציפות, שהעלה אותם מעל הקו האדום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ליברפול - ווסט ברומיץ' 0:3

הקבוצה של רפא בניטז הגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות די מאכזבות מבחינתה בשבוע האחרון. תחילה זה היה ההפסד בתוספת הזמן בליגה לטוטנהאם, לאחר מכן הגיע תיקו ביתי 1:1 עם אתלטיקו מדריד, עם שער שוויון בפנדל מאוד מפוקפק בתוספת הזמן של סטיבן ג'רארד.

האדומים ידעו שבאנפילד מול ווסט ברומיץ' זו הזדמנות מצוינת מבחינתם לשוב אל מסלול הניצחונות. ליברפול קיבלה חזרה לסגל את פרננדו טורס ששב אחרי פציעה, אבל בניטז לא פתח איתו. מי שכן עלה בהרכב של הקבוצה והשלים 90 דקות הוא יוסי בניון. בדקה ה-29 הקשר הישראלי הגיע למצב מצוין כדי לכבוש, אחרי שקיבל מסירה מג'רארד, אבל הכדור שלו נעצר על ידי השוער סקוט קארסון.

חלוץ הרכש של האדומים רובי קין תיקן את המעוות וכבש ארבע דקות לאחר מכן את הראשון לזכותה של ליברפול. שתי דקות להפסקה הכפיל קין את היתרון. בתוספת הזמן אלבארו ארבלואה כבש את השלישי. שלוש הנקודות מעלות את ליברפול, לפני משחקה של צ'לסי ביום ראשון באיווד פארק נגד בלקבורן, למקום הראשון עם 26 נקודות. העולה החדשה ממשיכה להיות מדורגת לפני אחרונה בפרמיירליג כשהיא עם 11 נקודות.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - פורטסמות 2:1
לסנדרלנד: ג'יבריל סיסה (4), לפורטסמות: נדיר בלהאדג' (51), ג'רמיין דפו (90, פנדל).

וויגאן - סטוק 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully