וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: הנסיך על הסוס השחור-לבן

אלסנדרו דל פיירו לא עוצר וכבש צמד ליובנטוס כדי לנצח את ריאל מדריד 0:2 בברנבאו. סלטיק-מנצ'סטר יונייטד 1:1, פיורנטינה-באיירן 1:1

לפני שבועיים בישרו בתים 5-8 של ליגת האלופות על שיטפון של 36 שערים, אבל היום הסתפקנו ב-17 בלבד, שלא סיפקו דרמות גדולות מדי.

בבית 5 עשתה מנצ'סטר יונייטד את הדרך הקצרה לגלזגו כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה לשלב הבא, אבל 1:1 מול סלטיק היה מספיק טוב בשבילה. ויאריאל נסעה למשחק חוץ מול אלבורג וחזרה גם היא עם נקודה אחרי 2:2.

בבית 6 רצתה פיורנטינה להציל משהו מקמפיין ליגת האלופות שלה, אבל סיימה ב-1:1 בלבד מול באיירן מינכן וכנראה סיימה את דרכה. במשחק השני ניצחה ליון את סטיאווה בוקרשט 0:2 וגם היא קרובה מאוד לשמינית הגמר.

בית 7 סיפק את הדרמה הגדולה ביותר של הערב, כשפורטו ניצחה 1:2 את דינמו קייב בתוספת הזמן. במשחק השני באותו בית איכזבה ארסנל עם 0:0 בלבד מול פנרבחצ'ה.

ערב המחזור נראה היה שריאל מדריד ויובנטוס נמצאות בדרכן לשמינית הגמר מבית 8, אבל הגברת הזקנה גברה ניצחה 0:2 בבירה הספרדית וניצחון של זניט סט. פטרסבורג בתוצאה זהה על באטה בוריסוב, פתח את המאבק על המקום השני.

בית 5

סלטיק - מנצ'סטר יונייטד 1:1

סלטיק נודעה בשנים האחרונות כאחת מהקבוצות הביתיות באירופה. היא ניצחה את מנצ'סטר יונייטד בסלטיק פארק לפני שנתיים, הגיעה למשחק הזה עם הפסד אחד בלבד בבית ב-11 המשחקים האחרונים שלה באירופה, אבל למרות שלא הפסידה, תהיה מאוכזבת מאוד אחרי שנכנעה ללחץ כבד של האורחים שש דקות בלבד לסיום המשחק ואיבדה יתרון.

דקה 14, 0:1 לסלטיק: ההגנה האורחת לא הצליחה להרחיק כדור, סקוט מקדונלד קיבל אותו בתוך הרחבה וכ-10 מטרים מהשער הקפיץ בצורה נהדרת מעל בן פוסטר.

דקה 84, 1:1: כריסטיאנו רונאלדו הפציץ מרחוק, בורוץ הדף רע מאוד בתוך רחבת החמש שלו וגיגס הגיע מאחור בריצה ונגח פנימה מקרוב.


אלבורג - ויאריאל 2:2

למרות שהמפגש הנוסף בין הספרדים לדנים לא סיפק הפעם תשעה שערים, הוא עדיין היה המשחק עם כמות השערים הגדולה ביותר הערב. הדנים היו יכולים להפתיע, אבל החמיצו בתחילת המחצית השנייה ויסתפקו בנקודה ששירתה בעיקר את ויאריאל.

דקה 41, 0:1 לויאריאל: רובר פירס הוליך כדור ומצא את ג'קוזפה רוסי על סף הרחבה, האיטקלי העביר ימין לשמאל ושלח כדור שטוח ומדוד לפינה הימנית התחתונה של השוער.

דקה 54, 1:1: קאקה הכניס נפלא בעזרת העקב לג'פה קורת', שלא חיכה והפציץ מ-14 מטרים פנימה.

דקה 74, 1:2 לויאריאל: יוסבה יורנטה הכניס כדור לגיז'ה פרנקו, שניצל את המצב הנוח במרכז הרחבה כדי לבעוט שטוח ופנימה.

דקה 81, 2:2: אנדרס דואה לקח כדור חופשי ממרחק של קרוב ל-30 מטרים, אבל עשה זאת בצורה מושלמת, עם כדור מסובב וחזק ברגל שמאל, היישר לחיבור של לופז.

בית 6

פיורנטינה - באיירן מינכן 1:1

הויולה היו רחוקים 12 דקות מהחייאת קמפיין ליגת האלופות שלהם, אבל חוסר ריכוז בהגנה סיפק לבאיירן את השוויון והקבוצה האיטלקית זקוקה לנס כדי להמשיך לשמינית הגמר.

דקה 11, 0:1 לפיורנטינה: הרמה ארוכה מצאה את הראש של אלברטו גי'לרדינו, זה שיפשף את הכדור ואדריאן מוטו הפציץ מהאוויר, בלי לעצור, פנימה. שער נהדר.

דקה 78, 1:1: טים בורובסקי מצא הגנה איטלקית קפואה שכשלה בתרגיל נבדל, קיבל את הכדור כתשעה מטרים מהשער ובעט בקלות פנימה מול סבסטיאן פריי.


ליון - סטיאווה בוקרשט 0:2

ליון נתקלה בלא מעט קשיים במשחק הראשון בין הקבוצות, אבל הפעם הביאה את ההבדלים ביחסי הכוחות לביטוי כבר מהפתיחה, ידעה לשמור על שער נקי וסיימה את המשחק עם שלוש נקודות קלות.

דקה 44, 0:1 לליון: ז'וניניו הוכשל על ידי טיאגו גומס כ-30 מטרים מהשער ולקח את הבעיטה בעצמו, הכדור הלך לאמצע, אבל מיקום גרוע של השוער האורח, רובינסון זפאטה, לא איפשר לו לעצור.

דקה 88, 0:2 לליון: אדרסון הכניס כדור מצוין לרבלייה שהגיע מימין והאחרון חדר לרחבה וכבש.

בית 7

ארסנל - פנרבחצ'ה 0:0

התותחנים יפגשו בסוף השבוע את מנצ'סטר יונייטד ואולי בגלל זה הגיעו לא מספיק מרוכזים ולא ניצלו את היתרון שלהם לאורך המשחק. ארסנל לחצה והייתה הרבה יותר טובה, אבל החמיצה מקרוב ומרחוק, בבעיטות ונגיחות והשיגה רק נקודה מאכזבת.


דינמו קייב - פורטו 2:1

במשלך דקות ארוכות נראה היה שהאוקראינים עומדים להשלים את המשימה ולעלות לשמינית הגמר בצורה משכנעת, אבל אלופת אירופה לשעבר לא נכנעה בשום שלב, עשתה מהפך גדול במחצית השנייה וכבונוס טיפסה מעל דינמו בטבלת הבית.

דקה 21, 0:1 לדינמו קייב: טיבריו גיואנה קיבל כדור עומק סמוך לרחבה, הוריד אותו לארטם מילבסקי והחלוץ הצעיר בעט מ-17 מטרים שטוח לפינה של הלטון.

דקה 69, 1:1: הולק סחט כדור חופשי שהועלה לרחבה על ידי ראול מיירלס ורולאנדו הגיע ראשון ונגח מצוין פנימה משישה מטרים.

דקה 90, 1:2 לפורטו: לוצ'ו גונזאלס קיבל כדור רוחב מליסנדרו לופז בסופה של התקפה מתפרצת וכבש מקרוב. לאחר השער הוריד גונזאלס את חולצתו, ספג צהוב שני והורחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בית 8

ריאל מדריד - יובנטוס 2:0

הניצחון של ריאל לפני שבועיים הוציא את יובנטוס לדרך חדשה, אבל הבליט מעל כולם את הקאמבק הענק של אלסנדרו דל פיירו, שהערב כבש צמד נהדר ובימים הקרובים יככב בכותרות בכל רחבי תבל. ריאל הגיעה אחרי שני משחקים ללא ניצחון בליגה ובגביע, אבל לא הצליחה לשנות את המגמה למרות שעל המגרש היא הייתה לא פחות טובה.

דקה 17, 0:1 ליובנטוס: מרקיוני חילץ כדור במרכז המגרש והעביר לדל פיירו. הנסיך התקדם מעט ומ-20 מטרים בעט ברגל שמאל לפינה הימנית התחתונה של קסיאס.

דקה 67, 0:2 ליובנטוס: פאביו קנבארו הכשיל את מומו סיסוקו 28 מטרים מהשער של ריאל, דל פיירו סובב את הבעיטה החופשית מעל החומה והנחית את הכדור השני ברשת של אלופת ספרד.


באטה בוריסוב - זניט סט. פטרסבורג 2:0

זניט טובה בהרבה מבאטה והיום סופסוף הוכיחה את זה, אחרי שבמשחק הראשון ביניהן החמיצה ושילמה באיבוד נקודות. ההפסד של ריאל מדריד במשחק המקביל סייע למחזיקת גביע אופ"א להתקרב ליריבתה ולחלום מחדש על שמינית הגמר.

דקה 34, 0:1 לזניט: התקפה יפה של הרוסים הגיעה לקונסטנטין זיריאנוב, שמצא את פאבל פוגרבניאק פנוי בתוך הרחבה והאחרון כבש בקלות מול סרגיי ורמקו.

דקה 90, 0:2 לזניט: הרוסים ניצלו את הניסיונות של הבלארוסים להשוות ודני כבש את השני מול ה-אין הגנה של המקומיים אחרי בישול של רומן שירוקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully