וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שמעו על החוק הרוסי

3.11.2008 / 7:53

בני השרון שוב מתבססת על שלושה ישראלים בלבד ברוטציה, ובקצב הזה משה ויינקרנץ עלול להתחרט די מהר על החלטתו לחזור לקווים

האמריקאים אוהבים לומר "אם זה לא שבור, אל תתקן את זה", ודומה שאמרה זו הנחתה את בני השרון במהלך הקיץ האחרון. קבוצתו של אקוניס נראית העונה כהעתק של הקבוצה שהפתיעה את הליגה בעונה שעברה: המאמן הוותיק אפי הלך, המאמן הוותיק מויש'לה בא; ג'ייסון וויליאמס עקר, ריצ'רד רובי חבר, ואת הכל מחבר טפירו. לכאורה לא היתה סיבה לתקן דבר, אבל האמת היא שזה שבור, וכך היה גם בעונה שעברה.

החדשה המרעישה כי הונהג בליגה חוק רוסי טרם הגיעה לאוזנו של אקוניס, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שכמו בעונה שעברה, קבוצתו מתבססת על שלושה ישראלים בלבד ברוטציה? ארז כץ חזר ממחלה למשחק בו התרוצץ 29 דקות, מאיר טפירו הביט בעיניים כלות בארסנל הגארדים הישראלים של קטש, ויצחקי רץ עד עכשיו על הפרקט בגן נר, סתם כי אין מי שיחליף אותו. כשבנוסף לזה סיסה מהווה עוגן יחיד בהגנה, ובלצ'ר לא מתפקד, לבני השרון אין מה למכור. כמו בירנבוים בזמנו, ויינקרנץ חי מרבע לרבע, מרכיב מיני הרכבים ונזקק למיני תמרונים כדי שתהיה לו חמישייה על המגרש. הוא מנהיג דקות ארוכות של אזורית כדי ששחקניו לא יתעייפו מהר מדי ולא יסתבכו בעבירות רבות מדי, אבל כל להטוטי הטקטיקה הללו לא יהפכו אותו לפתע לקוסם.

בצד השני עמד אחד, קטש, שפעם נחשב קוסם, אבל כיום הוא פחות מאמין באחיזת עיניים ויותר במראה עיניים. בניגוד לבני השרון, בגלבוע/גליל יורים תוך כדי תנועה ואחרי ההפסד למכבי ת"א החתימו את אנאגוניה הבשרני. בדקות בהן בני השרון קיזזה את הפער לקח לקטש קצת זמן להבין שאם הוא לא יעשה משהו, ויינקרנץ ישמור אזורית עד שייחתם הסכם עם סוריה, אז הוא הכניס את רוברטס כדי שיגנוז את תקוות השלום. אפשר להתווכח על כמות הכישרון, אבל לפחות יש עם מי לשחק וללהטט בגן נר.

כשהרשל'ה התארח אצל משפחה אחת שהתמהמהה להגיש לו ארוחת ערב, הוא איים בקול: "אם לא תביאו לי אוכל מיד, אעשה את מה שעשה אבי המנוח במקרה כזה!". מיד הוגשה לו הארוחה על ידי המארחים המבוהלים. משסיים שאלו אותו: "מה היה עושה אביך?". הרשל'ה השיב בפשטות: "במקרה שכזה, היה אבי הולך לישון רעב". מויש'לה לא דרש קצת אוכל ישראלי עבור הקבוצה, ונראה שהוא לא ממש ישבע נחת מהקדנציה בבני השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully