וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דה לה רד בסך הכל סבל מתשישות"

שחקן ריאל מדריד התמוטט בהפסד במשחק הגביע נגד ריאל אוניון (3:2) והובהל לבית חולים, שם קבעו הרופאים שלא מדובר באירוע לב

רובן דה לה רד, שחקנה של ריאל מדריד, התמוטט אמש (חמישי) במהלך המשחק הראשון בסיבוב הרביעי (1/16) של גביע המלך נגד ריאל אוניון, מוליכת הליגה השלישית. בדקה ה-13, כשהוא עושה את דרכו בריצה נפל קשר הלבנים. הצוות הרפואי של הקבוצה זינק לעברו של השחקן. לאחר מספר רגעי חרדה שעברו על יושבי האצטדיון, הורד דה לה רד במהירות לחדרי ההלבשה, שם שבה לו הכרתו.

לאחר שהתאושש הוא הצליח לעלות על האמבולנס, שלקחו לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול, בכוחות עצמו. בתקשורת דווח כי דה לה רד התמוטט כיוון שסבל מלחץ דם נמוך. מצבו של דה לה רד התייצב והוא ישוב עם חבריו לבירת ספרד. כזכור, בתחילת העונה שעברה מצא את מותו על המגרש קשרה של סביליה, אנטוניו פוארטה.

ראש הצוות הרפואי של ריאל, קרלוס דיאז, הרגיע ואמר: "הוא בילה את הלילה בבית החולים ליתר ביטחון, למרות שכל הבדיקות הראו שהכל תקין אצלו ושהוא בסדר גמור. הוא סבל מתשישות רבה ואין חשש לבעיות בליבו, אבל ריאל מדריד תמשיך ותבדוק אותו באופן יסודי כדי לגלות מה הייתה הסיבה המדויקת למקרה".

והיה גם משחק, וגם השפלה

יממה לאחר ההשפלה שחוותה ויאריאל מקבוצת פולי אחידו מהליגה השלישית עם התבוסה 5:0, בריאל מדריד ניסו להימנע מכך, אלא שריאל אוניון הוכיחה שגם קבוצה בליגה השלישית בספרד היא לא פראיירית, בטח לא מול הרכב המחליפים שהעלה מאמן ריאל ברנד שוסטר, כשבסיומו ניצחה אוניון 2:3.

דומינגז העלה את ריאל אוניון ליתרון כבר אחרי שתי דקות של משחק. השחקן הכי חם של הלבנים לאחרונה, גונזלו היגואין, איזן בדקה התשיעית. דומינגז החזיר את היתרון לקבוצה הביתית בדקה ה-20, אולם חאבייר סאביולה השווה שמונה דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-63 בריסטיין החזיר בפעם השלישית את היתרון לריאל אוניון. עד הסיום נשמרה התוצאה המפתיעה. משחק הגומלין ייערך ב-12 לנובמבר, שם ריאל תצטרך להשיג ניצחון מינימלי כדי להעפיל לשמינית הגמר.

עדכון ראשון 30.10.08 23:11
עדכון אחרון 31.10.08 9:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully