וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה גברה בוינטר על מכבי נתניה 1:4

גביע הטוטו: הירוקים עלו בהרכב משני וחגגו עם 1:4 על חשבון מכבי נתניה. הפועל פ”ת - הפועל ת”א 1:3, אשדוד - מכבי ת”א 1:1

משחקי המחזור החמישי גביע הטוטו נמשכו הערב (רביעי), כשבמוקד אירחה מכבי נתניה את מכבי חיפה. שתי הקבוצות מוליכות את ליגת העל עם 17 נקודות ויפגשו ביניהן בעוד שני מחזורים, אך המשחק הזה היה כולו ירוק. הצעירים של אלישע לוי, בראשות אייל גולסה ומוחמד גדיר, ניצחו על המקהלה וסיימו את הסיפור עם 1:4 מרשים שמעלה את קבוצתם למקום הראשון בבית א' ולשלב הבא במפעל.

מכבי תל אביב הלחוצה, שחזרה עם הפסד מחיפה ביום שני, התארחה באשדוד וחילצה 1:1 שמעלה את הקבוצה של יוסי מזרחי לשלב הבא, ומשאיר את המאבק על המקום השני פתוח לקראת המחזור האחרון. התל אביבית השנייה, הפועל, יצאה לפתח תקוה ורשמה את הפסדה הראשון במסגרת בית ג', 3:1, מול הכחולים של אלי מחפוד. בני סכנין כבר עלתה מהבית, אבל הכרטיס השני עדיין פנוי וצריך לזכור שלהפועל תל אביב משחק חסר מול קרית שמונה.

מכבי נתניה - מכבי חיפה 4:1

שבוע וחצי לפני קרב הליגה ביניהן, נפגשו שתי מוליכות הטבלה במחזור החמישי של גביע הטוטו. חיפה, שרק לפני יומיים ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב ושבה למקום הראשון, נתנה את הבמה לצעירים וקיבלה מהם את התמורה על המגרש. פרט לגולסה וגדיר שכבר הוכיחו את יכולתם העונה במספר הזדמנויות, זכינו לחזות באוסיי רנספורד שעושה רושם כפוטנציאל ענק (שער ובישול הערב). שלומי ארבייטמן, שלא שותף בניצחון ביום שני, פתח הערב בהרכב והגיב עם צמד שערים, כדי להראות שהוא עדיין כאן ומוכן להילחם על מקום בהרכב.

נתניה עלתה גם היא עם הרכב משני, כשלותר מתיאוס מגיע לאיצטדיון רק במחצית, מתיישב ביציע ומשאיר את ניהול המשחק בידיו של עוזרו נתי עזריה. ההגנה הנתייתית לא הסתדרה בלי הברגים המרכזיים שלה ואיפשרה לירוקים להגיע למצבים די נוחים, וזה עוד לפני השטות של אלמוג כהן, שפחות מדקה על המגרש הספיקה לו כדי לראות אדום. מתיאוס יכול רק לקוות שבליגה הסיפור יהיה שונה לגמרי.

נתניה פתחה טוב יותר על כר הדשא העלוב בוינטר, והצליחה לסכן את השער עם בעיטה וירטואוזית של דלה ימפולסקי שחלפה מעט מעל שערו של אדרי. דווקא חיפה עלתה ראשונה על הלוח, כשרנספורד שלח כדור למוחמד גדיר, שניצל טעות של המגן אוראל דגני והקפיץ פנימה. 0:1 לירוקים. השער הכניס קצת תנופה לחיפה, ורנספורד וארבייטמן הצליחו להעמיד שוב את שערו של ליפשיץ' בסכנה, אך ללא הצלחה. על סף השריקה למחצית רנספורד המצוין גילגל פנימה, מבישול של גולסה. 0:2 לחיפה במחצית.

אלמוג כהן נכנס לאחר ההפסקה, ודקה אחת על המגרש הספיקה לו לראות כרטיס אדום אחרי עבירה גסה ומיותרת על רוני גפני. נתניה בפיגור ובעשרה שחקנים. לפחות מתיאוס הגיע. חיפה, מצידה, לא התחשבה וניצלה מיד את היתרון המספרי עם נגיחה מדויקת של שלומי ארבייטמן בדקה ה-53, אחרי הגבהה של עמרי אפק. 0:3 לחיפה. הדרום אפריקאי פרנסמן המתיק את הגלולה עבור נתניה כשהכניע את השוער המחליף גד עמוס בדקה ה-74. חיפה ראתה והגיבה מהעבר השני. רוני גפני שלח כדור לרחבה וארבייטמן הרשית את השני שלו בדקה ה-83. 1:4 לחיפה

הרכב מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, אוראל דגני, גולן חרמון, זאב חיימוביץ', טל מעבי, רביד גזל, שניר גואטה, דניאל אומברטו, דלה ימפולסקי, איתי שכטר, תיירי טזאמטה.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, מור דהאן, שי מימון, רוני גפני, ליעד אלמליח, עמרי אפק, אייל גולסה, אוסיי רנספורד שלומי ארבייטמן, מוחמד גאדיר.

מ.ס אשדוד - מכבי ת"א 1:1

שחקניו של רן בן שמעון קיוו להתאושש מההפסד בחיפה ועל הדרך גם לשמור על הסיכוי להעפיל לשלב הבא של גביע הטוטו. בשורות הצהובים פתח דור מלול המוכשר, שלא קיבל הזדמנויות בליגה מצד מאמנו. גם הזמבי החדש, מויאקה, זכה לצ'אנס ראשון בחוד לצידו של יאניק קאמנאן.

אשדוד ידעה שנקודה תספיק לה כדי להבטיח את המקום הראשון והכרטיס לשלב הבא, וכך אכן קרה. אחרי מחצית מאופסת ערכו שני המאמנים חילופים ולפחות אחד מהם זכה לתמורה. ניר ביטון הצעיר נשלח למגרש על ידי יוסי מזרחי וענה תוך שתי דקות בשער בכורה (73). התל אביבים, ששלטו בשדה עד לשער, חזרו לתמונה משער של רודי חדד בדקה ה-78 .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:3

ניצחון ראשון למלאבסים בגביע הטוטו העונה, למרות ההרכב החסר והיעדרותם של שביט אלימלך נשאר והזרים נימבה, אופיי ובנאיני. האדומים, מנגד, עדיין במקום השני בבית ג' ומחכים להשלמת משחקם מול קרית שמונה. המאמן אלי גוטמן עלה הפעם בהרכב די חזק, כולל הותיקים וואליד באדיר ויגאל אנטבי.

מחצית חלשה ומשעממת הסתיימה ללא שערים, כשהמארחים נראים מעט טוב יותר. במחצית השנייה כבר נפלו שערים. עמרי רון, המושאל ממכבי תל אביב, השתלט על ריבאונד והעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-69, אבל וואליד באדיר השווה ארבע דקות לאחר מכן. עמרי רון לא הסתפק בשער אחד, והשלים צמד בנגיחה בדקה ה-85. שמעון אבוחצירא, מלך שערי ליגת העל, שם את החותם על הפסדם הראשון של האדומים בגביע הטוטו עם שער בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully