וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ריאל קנתה את היינצה רק בשביל לקבל את רונאלדו"

מנג'ר מנ' יונייטד טוען כי עלה על המזימה של הספרדים (”עוד מימי גנרל פרנקו, ריאל רגילה לקבל מה שהיא רוצה”), ומוסיף: "בלאטר איש מסוכן"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון ממשיך במתקפה שלו על ריאל מדריד. למאמן האגדי יש חשבון ארוך עם הספרדים, חשבון שבקיץ הגיע לשיאו עם המאבק על רונאלדו. עכשיו טוען פרגוסון כי ריאל מדריד רכשה מהיונייטד את גבריאל היינצה לפני שנה וחצי רק כדי להביא בסופו של דבר לברנבאו את רונאלדו, חברו הטוב.

"כשמכרנו את היינצה לריאל, ידענו מה הולך לקרות", אמר פרגוסון בנוגע לחיזורים של ריאל אחר הפורוטוגלי, "רונאלדו היה מאוד קרוב להיינצה. ידעתי בדיוק מה הם עושים. אני לא מאמין שהם רצו רק את היינצה, למרות שהוא שחקן טוב. הם חשבו רק על רונאלדו".

פרגוסון, כידוע, לא מחבב את ריאל, שלטענתו כבר התנהגה בצורה לא הוגנת כשלקחה מהיונייטד את בקהאם ו-ואן ניסטלרוי. והוא ממשיך לעקוץ. "מה שהפך את המהלך לכל כך ברור הוא ההיסטוריה של המועדון", אמר פרגוסון, "בתור קבוצה שהייתה בשליטתו של גנרל פרנקו, לפני שהדמוקרטיה הגיעה לספרד, הם רגילים לקבל את כל מה שהם רוצים".

כמו כן, לסקוטי אין הרבה מילים טובות להגיד על נשיא פיפ"א ספ בלאטר, שהשווה את ההתעקשות של היונייטד להשאיר את רונאלדו באולד טראפורד כ"עבדות". "בלאטר הוא איש מסוכן", אמר פרגוסון, "יכול להיות שהוא כבר מבוגר מדי, לא יודע, אבל תראה את כל הרודנים באפריקה - משהו קורה לאנשים שיש להם בידיים יותר מדי כוח".

בסט, צ'רלטון, קנטונה, רונאלדו

אגב, פרגוסון ממשיך להלל את רונאלדו, ומשווה אותו לגדולים ביותר בכל הזמנים של המועדון ומעמיד אותו בשורה אחת עם ג'ורג' בסט ואריק קנטונה. "האוהדים הבריטים תמיד ידעו להעריך שחקנים זרים שמגלים נאמנות", אמר פרגוסון, "יש לרונאלדו את האומץ שיש רק לגדולים ביותר, להחזיק בכדור, לרצות אותו. לקנטונה היה את זה, לבסט היה את זה, לצ'רלטון היה את זה. 'כן, אני אקח את הכדור, אני לא פוחד מפציעה,אני אשמור על הכדור, אני אגבור על הבריון שמולי'".

פרגוסון גם התייחס ליונייטד ביום שאחרי פרישתו. "לא תהיה בעיה", הוא אומר, "יש פה את הבסיס. אני לא אחראי לכל מה שקורה פה. אבל למעשה, זה די מצחיק: ככל שאני מזדקן, כך אני יותר פוחד מהפרישה. אבל יבוא היום שבו אצטרך לפנות את השולחן, וכדאי שמי שיבוא יהיה אדם בעל כישורים מיוחדים. תאמינו לי, זה לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully