וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניצחון גדול לפ.ס.ז' במארסיי

הקבוצה מהבירה חזרה מפיגור וניצחה 2:4 במשחק מצוין בוולודרום. מארסיי פיספסה הזדמנות לעלות למקום הראשון. גרנובל ניצחה

עם כל הכבוד לליון, בורדו וכל השאר, המשחק החם ביותר בצרפת הוא בין פ.ס.ז' למארסיי והערב (ראשון) נערך המפגש הראשון ביניהן העונה, בסטאד וולודרום, כשהקבוצה הביתית יודעת שניצחון יקפיץ אותה למקום הראשון, אבל הפסידה 4:2.

המשחק נפתח בקצב מצוין וכבר אחרי 9 דקות העלה גיום הוארו את האורחים ליתרון בנגיחה מתוך רחבת ה-5 אחרי הרמה של ז'רום רותן. מארסיי מציגה העונה כדורגל לא רע בכלל והיא הראתה עליונות על כר הדשא, לא נשברה ועד המחצית גם ידעה להשלים מהפך אחרי שערים של ממאדו ניאנג בדקה ה-21 ושל מתיו ולבואנה על סף המחצית.

המחצית השנייה כבר הייתה כולה של הקבוצה מהבירה. פגי לוינדולה מצא את השוויון בדקה ה-53 אחרי אחד על אחד מול סטיב מנדאנדה ובדקה ה-77 המהפך הושלם אחרי שכדור חופשי של רותן מכ-35 מטרים קיפץ על הדשא ונכנס ממש מתחת לאף של שוער מארסיי, שמקפיד לספוג שערים מגוחכים כמעט מדי משחק. מארסיי יצאה קדימה במטרה למצוא לפחות שוויון, אבל הפקירה את ההגנה וכעבור 5 דקות קיבל הוארו מסירה מלוינדולה בתוך הרחבה וסגר את הסיפור עם שער מקרוב שחתם 2:4.


סט. אטיין - גרנובל 2:0

העולה החדשה הגיעה למשחק החוץ שלה אחרי שני משחקים ללא ניצחון, אבל ידעה לחזור להפתיע, ולשוב לצמרת. דניאל מוריירה הותיק העלה את את האורחת ליתרון כבר בדקה ה-3 ולמרות ניסיונות של סט. אטיין לשוב למשחק, היא הייתה זו שספגה גם את השער הבא, אחרי שנגיחה של פרנק דג'ה דג'ה 8 דקות לסיום המשחק סגרה סיפור.


נאנסי - סושו 1:1

למרות שהייתה רחוקה 16 דקות מניצחון ראשון העונה, סושו איבדה את היתרון והיא עדיין נמצאת עמוק בתחתית, במקום ממנו נושרים לליגת המשנה. סטפן דלמאט כבש את שערו הראשון העונה והעלה את סושו ליתרון בדקה ה-19, אבל מארק אנטואן פורצ'ן השווה בדקה ה-74 וחילק את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully