וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: באר שבע כבר שלישית

הקבוצה של גיא לוי גברה בבית 1:2 על היורדת מכבי הרצליה וצימצמה את הפער מהפסגה. הפועל ר"ג והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

קרב הצמרת של הליגה הלאומית בין הפועל רמת גן להפועל חיפה הסתיים אתמול (שישי) בשוויון 1:1 באיצטדיון המכתש שבגבעתיים. הקבוצות שבמקומות הראשון והשני עדיין ללא הפסד גם אחרי המחזור השביעי, אבל האדומים מחיפה עדיין מקדימים את רמת גן בזכות הפרש שערים עדיף.

השלישית, הפועל עכו, הפסידה 1:0 בכפר סבא ונעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, בעוד עירוני רמת השרון השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:1 על בני לוד בקרב תחתית חשוב.

הפועל באר שבע עלתה למקום השלישי, בזכות ניצחון 1:2 על מכבי הרצליה. הפועל רעננה עשתה את העבודה בטדי, עם 0:2 על האדומים מירושלים, ובתחתית, עירוני קרית אתא השיגה ניצחון ראשון העונה, אחרי שגברה על אחי נצרת 0:1.

הפועל רמת גן - הפועל חיפה 1:1

המשחק בין שתי מוליכות הליגה הבטיח רבות, אך למעשה לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד. אומנם המכתש סיפק אווירה חמה וחיובית, אבל במקביל העלה חששות לגבי עתידה של ליגת העל בעונה הבאה. אבי לוזון, שצפה במשחק על אחת המרפסות, צריך להתרגל.

רמת גן פתחה את המשחק בצורה חזקה, הגיעה ללא מעט מצבים ועלתה ליתרון מוצדק, אבל במחצית השנייה החיפנים השתלטו על המשחק והשיגו את השוויון. בדקה ה-27 היה זה תמיר בן עמי שניצל הרחקה רעה של הגנת חיפה. המגן השמאלי של רמת גן השתלט על כדור ברחבה, בעט חזק פנימה מקרוב וקבע 0:1 למארחת. בדקה ה-73 הושג השוויון. כדור חופשי של ערן לוי פגע ברגלו של אותו בן עמי, חדר לרשת של רפי כהן, והשער העצמי קבע 1:1.

יובל נעים, שקיווה להשיג ניצחון במשחקו ה-100 כמאמן הקבוצה, יכול להיות מאוכזב מהעובדה שקבוצתו שוב מאבדת נקודות באיצטדיונה הביתי, אך בהתחשב ברמה של הליגה השנייה ובעובדה שישנן חמש עולות, סביר להניח שבעונה הבאה הוא יהיה בליגת העל. האם זה טוב לכדורגל? תחליטו אתם.

עירוני רמת השרון - הפועל בני לוד 0:1

שתיים מהקבוצות המתוסכלות בליגה נפגשו לקרב תחתית, אבל שער חשוב של בני ג'אנח בדקה ה-54 הפריד בין הקבוצות והעניק את הניצחון למארחת. רמת השרון, שביצעה חילופי מאמנים בשורותיה כבר לאחר ההפסד במחזור הקודם מול רעננה ומינתה את חיים לוי על חשבון בני טבק, השיגה את ניצחונה הראשון (ואת שער הזכות השני שלה).

מי יודע, אולי בעקבות המשחק הזה גם בבני לוד יחליטו לעשות שינוי על הקווים. בינתיים גילי לנדאו, למרות מצבה הקשה של הקבוצה, נשאר בתפקידו. דגש על בינתיים.

הפועל כפר סבא - הפועל עכו 0:1

הפועל עכו הגיעה למשחק במצב רוח מצוין עם ארבעה ניצחונות רצופים, אבל חניכיו של סלובודן דראפיץ', שלא השיגו ניצחון מאז המחזור הראשון, הצליחו לחזור למסלול הניצחונות בזכות שער של רועי דיין בדקה העשירית.

עכו פספסה הזדמנות להיצמד לשתי המוליכות שאיבדו נקודות במכתש, בעוד כפר סבא נצמדת לחלק העליון ושוב חוזרת למאבק על העלייה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני קרית אתא - מכבי אחי נצרת 0:1

הצלע השלישית במשולש סוגרות הטבלה אירחה את שכנתה מנצרת, והשיגה ניצחון ראשון העונה עם שער ראשון בליגה הלאומית. כנראה שהבעיות של שמעון הדרי ונצרת עשו את שלהם, ואקס קרית שמונה עמנואל אמנגואה, כסש את שער הניצחון לקבוצתו של רוני דורה בדקה ה-55.

בזכות הניצחון, קרית אתא פתחה פער של שלוש נקודות מהאחרונה בני לוד ונצמדה לעירוני רמת השרון. עבור אחי נצרת זה היה המשחק החמישי ברציפות ללא ניצחון, והקבוצה מהגליל נפרדת מהחמישיה המובילה.

הפועל באר שבע - מכבי הרצליה 1:2

חניכיו של גיא לוי רצו לצמצם את הפער מהמוליכות שסיימו בתיקו ביניהן, ועשו זאת בזכות ניצחון קשה אך מתוק על הרצליה. לאנדרו סימיוני, שהורחק בניצחון על לוד במחזור הקודם, לא נכלל כמובן בסגל, אבל אוהד קדוסי כבש סוף סוף והראה שיש לבאר שבע עוד חלוצים עליהם אפשר לסמוך.

השערים נפלו ברבע השעה האחרונה של המשחק. אוהד קדוסי, כאמור, העלה את באר שבע ליתרון בדקה ה-75 והקשר אלעד בונפלד הכפיל את התוצאה חמש דקות לאחר מכן. דובב גבאי, שחקן מכבי פתח תקוה לשעבר, כבש לזכות קבוצתו של אייל לחמן בדקה ה-83.

הפועל ירושלים - הפועל רעננה 2:0

רעננה של אלי כהן הגיעה לטדי מעודדת לאחר הניצחון בדרבי, 0:1 על רמת השרון, והשיגה ניצחון שני רצוף על חשבון הירושלמים החלשים. הבלם איתי טואף העלה את רעננה ליתרון בדקה ה-20, אך הפעם, בניגוד לפעמיים הקודמות, הצליחה רעננה לכבוש עוד שער מרגלי ליאור לינדר ולנצח לראשונה העונה בתוצאה גבוהה מ-0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully