וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמן מתקרב למילאנו

מילאן אישרה שהיא במו"מ עם דיוויד בקהאם. הקשר יצטרף בינואר בהשאלה עד לתום העונה. הסיבה: קאפלו דרש ממנו דקות משחק

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גילאני, אישר לפני שעה קלה את השמועות: דיוויד בקהאם ישחק במילאן החל מחודש ינואר הקרוב. הכוכב האנגלי, שכפי שדווח יחל להתאמן עם הרוסונרי, יושאל לחצי עונה מקבוצתו האמריקאית, לוס אנג'לס גלאקסי. ההודעה המפתיעה מגיעה רק ארבעה ימים לאחר שגליאני הכחיש בתוקף את השמועות על מעברו של בקהאם לסן סירו.

"אנחנו בשיחות עם הסוכן שלו", אמר גליאני לעיתונאים בשדה התעופה במילאנו, שם נמצאת מילאן בדרכה למשחק גביע אופ"א מול הירנביין. "הוא יגיע למספר חודשים בהשאלה. הקבוצה תישאר שלמה, אבל בקהאם הוא משהו מיוחד". על פי הדיווח ב"גאזטה דלו ספורט", בקהאם מעוניין לשחק באופן סדיר ותחרותי בשל הבהרה שקיבל ממאמן נבחרת אנגליה, פאביו קאפלו: "אם לא תשחק, לא תהיה בסגל במוקדמות המונדיאל".

גליאני התראיין ל"קוריירה דלה סרה" ולא הסתיר את השיקולים הכלכליים: "הכדורגל של היום הוא לא רק טקטיקה וטכניקה, אלא גם אצטדיונים מלאים וספונסרים. אף אחד לא יוכל לשבור את כמות הצופים שהייתה לנו ביום ראשון - 65 אלף. האצטדיונים מתמלאים בגלל סופרסטארים כמו בקהאם. איתו, עם קאקה ורונאלדיניו יש לנו דרים טים".

בקהאם יצטרף לחוליית הקישור העמוסה של מילאן, ובטח יוסיף עניין ענק ביציעים. צירופו הצפוי של הקשר האנגלי יעמיק את קבוצת הכוכבים שהעמיד השנה קרלו אנצ'לוטי, וכוללת גם את: קאקה, רונאלדיניו ואנדריי שבצ'נקו, שמתקשה לקבל דקות משחק. הקשר האנגלי יוכל לשחק גם בליגה וגם בגביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully