וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני ווייט מחוץ לסגל של מכבי ת"א

21.10.2008 / 23:44

הפורוורד, שמיעט לשחק במשחקים האחרונים, לא רשום למשחק נגד ציבונה, ונראה כי דרכו אל מחוץ למועדון סלולה. אלטון בראון מועמד להצטרף

מכבי תל אביב נחתה בשעות הערב (שלישי) בזאגרב, קרואטיה, לקראת משחק הפתיחה של עונת היורוליג 2008/9, בערב חמישי (18:30). מכבי המריאה לזגרב עם סגל של 13 שחקנים, כולל הרכש הטרי מרכוס בראון. המשמעות היא ששחקן אחד לא יוכל להירשם בטופס למשחק, וככל הנראה יהיה זה רודני ווייט, שמיעט לשחק במשחקיה האחרונים של הקבוצה.

בנוסף, שמו של ווייט נפקד מסגל הקבוצה באתר הרשמי של היורוליג, כאשר בראון ואפילו שחקני קבוצת הנוער כרמל בוכמן ונמרוד טישמן מופיעים בו. המשמעות ברורה: ווייט נמצא בדרכו החוצה, ועל פי הידוע הוא עשוי לקבל הודעה על סיום דרכו במועדון כבר בימים הקרובים.

במכבי עדיין לא מדברים על כך בקול, אך במידה שווייט אכן ישוחרר, הנהלת הקבוצה צפויה לאשר למאמן אפי בירנבוים להחתים שחקן אחר במקומו. שמות רבים הוצעו לקבוצה, בהם גם צ'רלס גיינס, אשתקד בגלטסראיי הטורקית. אלטון בראון, שחקנה לשעבר של הפועל חולון, אשר נחתך לאחרונה מסגל שיקאגו בולס, עשוי אף הוא לבוא בחשבון.

אפשרות נוספת שעלתה בימים האחרונים, היא החזרת מרכוס פייזר הפצוע אל סגל הקבוצה. פייזר שוהה כעת בארה"ב וממשיך בתהליכי השיקום. במכבי, שגם כך תאלץ ככל הנראה לשלם את מלוא שכרו העונה, המוערך בכ-1.1 מיליון דולר נטו, עשויים להעדיף להשיב את פייזר ארצה, תוך תקווה שהשחקן ישוב לכשירות בתוך כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully