וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: לא נמצאה סינדרלה

22.10.2008 / 20:52

קבוצות ליגת העל לא התקשו בסיבוב השני של הגביע: רמת גן טיילה עם 77:92 בנתניה, ראשון ניצחה באשדוד, קרית אתא ביבנה, חיפה בבארי

אחרי שבשבוע שעבר חולק התואר הראשון של העונה, גביע ווינר להפועל ירושלים, נערכו הערב (רביעי) סיבוב ב' בגביע המדינה. לראשונה מזה שנים רבות כבר משלב מוקדם נערך רק משחק אחד, כשהקבוצה מהליגה הנמוכה יותר אירחו אותו, וזה על מנת להגדיל את הסיכוי להפתעה. הערב נערכו תשעה משחקים, כאשר המשחק בין עירוני נס ציונה לעירוני אשקלון יערך בחמישי הבא וישלים את הסיבוב.

משחקי שמינית הגמר יערכו ב-21 לדצמבר כאשר מכבי תל אביב והפועל עפולה ישתלבו בהם ושבועיים לאחר מכן ברבע גמר גם האלופה הפועל חולון ומחזיקת הגביע הפועל ירושלים יכנסו למפעל. המשחקים בשמינית הגמר יהיו: עירוני רמת גן - בני השרון, עירוני נהריה - מכבי ת"א, מכבי הוד השרון - הפועל עפולה, מכבי חיפה - הפועל גליל/גלבוע, גבעת שמואל - מכבי ראשל"צ, נס ציונה/אשקלון - קרית אתא.

אליצור מכבי נתניה - עירוני רמת גן 92:77

המשחק שהיה אמור להיות המותח ביותר בסיבוב הזה הפגיש בין נתניה, שפספסה את העלייה לליגת העל ברגע האחרון בעונה שעברה והרכיבה קבוצה מנוסה שפתחה את הלאומית עם שני ניצחונות, לרמן גן אומנם עם ארבעה זרים, אך עם סגל של ישראלי ששיחק ברובו בליגה הלאומית בעונה שעברה.

נתניה הצליחה לשמור על המתח במשך שני רבעים, ובמחצית התוצאה עמדה על 38:36 בלבד לאורחים, לפני שרמת גן החלה ללחוץ על הדוושה ופתחה פער בלתי מחיק ברבע האחרון. כרמלו לי הוביל את קלעי המנצחים עם 16 נקודות, שון דניאל הצעיר וג'וש גומז הוסיפו 14 כל אחד ואנתוני מיילס סיים עם 13. ערן אסנטי עם 16 ודורון קרמר עם 15 מול קבוצתו אשתקד הוליכו את נתניה.

אליצור יבנה - אליצור קרית אתא 109:98

יבנה פתחה את העונה כקבוצת צמרת לכל דבר בלאומית עם אלון שטיין הותיק לצידם של אסף הררי ודודו אסרף לצידו של הזר ארמונד וויליאמס, אבל קרית אתא הגיעה בכל זאת כנציגת ליגת העל, ורבע שני מוחץ הוריד אותה להפסקה ביתרון 44:62. דריילון ברנס, שצלף 31 נקודות לאורחים מהצפון, הוליך את הקבוצה של מאיר קמינסקי לניצחון חוץ נאה ולמקום בשמינית הגמר. ברנדון מקנייט עזר לו עם 15, ודנטה מיליגן הוסיף 14. ארמונד וויליאמס סיים עם 28 ליבנה.

מכבי אשדוד - מכבי ראשון לציון 109:89

הכתומים מראשון לציון מציגים יכולת טובה עד כה במשחקי האימון, וגם באשדוד הם נראו מצוין עם תוצאה שיכולה לתת להם הרבה ביטחון לקראת ההמשך. האשדודים המוכשרים הפתיעו במחצית הראשונה וירדו להפסקה ביתרון 49:51, אבל היוצרות התהפכו במהרה ברבע השלישי, בו שלטה ראשון לציון במשחק לחלוטין והפכה את הרבע האחרון לגארבג' טיים.רוברט קונלי, שמסתמן כרכש נהדר, קלע 29 נקודות למנצחים, גילי מוסינזון קלע 20, אבי סוכר סיים עם 19 וג'יימס יוז הוסיף 16. את אשדוד הוביל דוויט ברואינגטון עם 21 נקודות, דורי אסף תרם 16.

קרית טבעון - מכבי גבעת שמואל 86:62

הפועל קרית טבעון מציגה העונה את אחד השחקנים היותר מעניינים בלאומית, תומר שטיינהאואר בן ה-42, והמפגש שלהם מול מכבי גבעת שמואל החל כמשחק צמוד, אבל ברבע השני התגלו פערי הרמות, והגבעה שעטה קדימה ליתרון 29:51 במחצית. רונלד רוס המצוין קלע 20 נקודות למנצחים, ג'רמיין הול ומשה ברנר הוותיקים תרמו 14 כל אחד. אלפונסו פו הוביל את טבעון עם 20 נקודות.

מכבי הוד השרון -אליצור רמלה 68:70

הוד השרון עברה בסיבוב הראשון את לב השרון די בקלות אבל בליגה העניינים לא הולכים לה כל כך בקלות. מנגד רמלה היא בין שתי הקבוצות היחידות בלאומית שטרם הפסידו, אבל דווקא בגביע היא שמטה הזדמנות להעפיל לשמינית הגמר. המשחק היה צמוד לכל אורכו ובמחצית התוצאה עמדה על שוויון 32:32, לפני שהמקומיים הצליחו לחלץ ניצחון דחוק בשניות הסיום. בלייק המילטון קלע 19 נקודות להוד השרון, מוטי מוסקוביץ הוסיף 12.

הפועל בארי - מכבי חיפה 97:51

העולה החדשה ללאומית הפועל בארי אמנם השיגה השבוע ניצחון מאוד מרשים על מכבי אשדוד בליגה, אך המפגש מול העולה החדשה לליגת העל היה חסר סיכוי. החבורה של אבי אשכנזי מכוונת גבוה מאוד, והיא דאגה לסגור עניין מהר מאוד מול הקיבוצניקים החביבים מחבל עזה, שקלעו 13 נקודות בלבד ברבע הראשון ויצאו מהתמונה. גור פורת הוליך את החיפאים עם 20 נקודות, משה מזרחי הוסיף 14 וטוד גולדן קלע 11. סדריק ג'ונסון בלט עם 18 אצל המפסידים.

אליצור כוכב יאיר - עירוני נהריה 82:63

העולה החדשה ללאומית, אליצור כוכב יאיר, ניצחה בסיבוב הראשון בגביע, אך בליגה היא טרם ניצחה, ומול הגבוהים החזקים של נהריה בתוספת הגארדים המצוינים, לא היה לה שום סיכוי. בסיום עשר הדקות הראשונות נשארו המקומיים במשחק ופיגרו רק בשבע נקודות, אבל עד ההפסקה נהריה כבר ייצרה את הבריחה שלה ולא הביטחה לאחור. רון לואיס הירבה לקלוע לצפוניים עם 19 נקוודת, רביב לימונד ויוגב אוחיון קלעו 14 ו-13 בהתאמה, וטוני ווישהאם תרם 12.

בית"ר בנימינה - הפועל גליל/גלבוע 107:76

אחרי שנת קליטה טובה בליגה הלאומית נראה כי העונה בנימינה צפויה להאבק בתחתית של הליגה, והפתיחה של הליגה עם שני הפסדים רק ממחישים את מצבה של הקבוצה. הקבוצה המאוחדת של גליל וגלבוע ניצלה זאת כדי לקטוף ניצחון קליל במשחק שהוכרע זמן רב לפני סיומו. ניר כהן הוביל את הגליל עם 20 נקודות, גל מקל עזר לו עם 17, ארון ניקסון הוסיף .חן בן אליהו בלט בבנימינה עם 17 נקודות.

הפועל נצרת עילית - בני השרון 95:50

המשחק הכי חד צדדי של הערב נערך בנצרת עילית, שם לא הבהיל סנטלי ברנדי בן ה-41 את הקו הקדמי של בני השרון, שלא הסתבכה וסגרה עניין כבר בשלב מוקדם. בירידה למחצית האורחים מהשרון הובילו 24:53, ואת הדקות האחרונות העבירו המקומיים בניסיון להגיע ל-50 נקודות. ריצ'ארד רובי צלף 17 נקודות לבני השרון, עוסמאן סיסה קלע 15, ואלעד הופמן ואורי יצחקי הוסיפו 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully