וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הרשתות וחגים

יובנטוס ניצחה את ריאל מדריד 1:2 במשחק המרכזי של הצ'מפיונס, אבל את ההצגה גנב מבול של 36 שערים. ויאריאל-אלבורג 3:6, סטיאווה-ליון 5:3. פנרבחצ'ה-ארסנל 5:2. ניצחונות גם לבאיירן ומנצ'סטר יונייטד

ליגת האלופות חזרה הערב (שלישי) לפעילות אחרי הפסקונת קטנה, ועוד איך חזרה. 36 שערים ב-8 משחקים בישרו על פסטיבל גדול ברחבי היבשת והשאירו טעם של עוד לקראת משחקי מחר.

בבית 5 מנצ'סטר יונייטד זכתה למשחק קל בדמות משחק בית מול סלטיק, שלא ממש יודעת לעשות צרות לקבוצות מחוץ לסקוטלנד. דמיטר ברבאטוב כבש צמד בדרך ל-0:3. ויאריאל ציפתה למשחק לא קשה בעצמה, אבל גילתה שאלבורג הקטנה הגיעה למדריגל כדי לעשות לה צרות. הדנים הצליחו לרדת למחצית עם 2:2, אבל במחצית השנייה נכנעו להצפה במשחק שנגמר ב-3:6 למארחת.

בית 6 אמור היה להיות צמוד ביותר לאור היכולת הלא משכנעת של באיירן מינכן בליגה, אבל הבווארים עברו הערב בהצלחה את מבחן פיורנטינה באליאנץ ארנה עם ניצחון 0:3. ליון וסטיאווה בוקרשט סיפקו את אחד מהמשחקים הדרמטיים של הערב בסיומו ניצחה אלופת צרפת 3:5 בבירה הרומנית.

בבית 7 נהנתה ארסנל מההגנה הנוראית של פנרבחצ'ה המקרטעת, ניצחה אותה 2:5 באיסטנבול ועירערה עוד יותר את מעמדו הרעוע של לואיס ארגונס. דינמו קייב ניצחה את פורטו 0:1 במשחק שהתכבד להיות השחון ביותר הערב.

במשחק המרכזי של הערב גילתה יובנטוס לכל אירופה שהיא חזרה לליגת האלופות כדי לעשות בה משהו וניצחון 1:2 על ריאל מדריד העלה אותה לראשות הטבלה והוריד מעט מהלחץ על קלאודיו ראניירי. במשחק מוקדם שפתח את המחזור איכזבה זניט סט. פטרסבורג עם 1:1 ביתי מול באטה בוריסוב.

בית 5

מנצ'סטר יונייטד - סלטיק 0:3

אחרי החגיגה על ווסט ברומיץ' בליגה ועם רצף ניצחונות מרשים בכל המסגרות, אלופת אירופה ציפתה לאסוף נקודות גם משכנתה, אבל פתחה במלאכה רק בדקה ה-30 כשכדור של ג'ון אושיי הגיע לדמיטאר ברבטוב, שדחק פנימה מעמדת נבדל אותה לא ראו השופט או הקוון. בדקה ה-51 שוב היה זה ברבאטוב שהיה במקום כדי לדחוק מקרוב אחרי הדיפה ולהכפיל את התוצאה.

סלטיק הגיעה לאולד טראפורד עם מאזן של 17 הפסדים מ-18 משחקי החוץ שלה ומנצ'סטר יונייטד היא ממש לא הקבוצה מולה אתה מצפה למקצה שיפורים, כל שבמחצית השנייה גורדון סטראכן והשחקנים שלו לא זכו לחדשות טובות יותר ו-ווין רוני דפק עוד מסמר בארון 14 דקות לסיום.


ויאריאל - אלבורג 3:6

הצוללת הצהובה הגיעה למשחק הביתי עם מאזן טוב גם בליגת האלופות וגם ללא הפסד באל מדריגל העונה, אבל דווקא אלבורג, שהגיעה ללא ציפיות גדולות, פתחה טוב יותר ומארק סגנובסקי נגח פנימה בסיומה של מתפרצת בדקה ה-19.

אלא שויאריאל היא קבוצה טובה בהרבה ובדקה ה-28 היא השיגה את השוויון. סנטי קזורלה מסר רוחב מאגף ימין, וג'וזפה רוסי בעט פנימה משבעה מטרים כדי לקבוע 1:1. עוד 6 דקות עברו והמהפך הושלם. חואן קאפדווילה קיבל כדור מחוץ לרחבה, העביר משמאל לימין ושלח כדור נפלא לחיבור. מכאן הצוללת הצהובה הייתה אמורה לשייט לניצחון, אבל בדקה ה-36 זה כבר 2:2 אחרי שתומאס אנבולדסן מצא עוד חור ברחבה הספרדית ומול דייגו לופז כבש בקלות.

במחצית השנייה זה כבר הפך לניצחון של הקבוצה העדיפה. בדקה ה-68 מרקוס סנה בעט מ-25 מטרים, קרים זאזה השמיט וז'וסבה יורנטה דחק מקרוב. דקה אחר כך הכפיל הבאסקי את מאזן השערים שלו אחרי שניצל כדור רוחב ששלח לעברו רובר פירס.

בדקה ה-76 צימק אנדראס יוהאנסון אחרי בעיטה חופשית, אבל עוד שתי דקות עברו ורובר פירס נגח את השער החמישי של ויאריאל והשמיני במשחק כולו. 3:5. בדקה ה-84 יורנטה השלים ערב אדיר כשכבש שלושער. הרמה מאגף שמאל מצאה את החלוץ לא מכוסה ובעזרת רגל ארוכה קבע 3:6 לויאריאל.

בית 6

באיירן מינכן - פיורנטינה 0:3

אלופת גרמניה מזמן לא נראית כמו שמצפים ממנה, אבל דווקא בליגת האלופת זה בינתיים הולך לה יותר קל. כבר אחרי 4 דקות הגרמנים מצאו חור בהגנה האורחת ומירוסלב קלוסה כבש באחד על אחד את הראשון. בדקה ה-27 האליאנץ ארינה צהל משמחה פעם נוספת. הגנת פיורנטינה הרחיקה לא טוב, בסטיאן שוויינשטייגר השתלט, היתל בשני מגינים ובעט לפינה הרחוקה פצצה שקבעה 0:2 למארחים.

באיירן סירבה לנוח ולמרות שבמחצית השנייה יכולה הייתה להרדים את המשחק ולהבטיח את הניצחון, זה רוברטו חתם ניצחון יפה עם שער שלישי בדקה ה-90. רק תנו לקלינסמן ולשחקנים שלו קצת אירופה.


סטיאווה בוקרשט - ליון 5:3

הרומנים מגיעים בזמן האחרון בצורה קבועה לליגת האלופות, אבל לא הותירו עליה כל חותם חיובי ולמשחק הזה הגיעו ללא שער אחרי שני משחקים. למרות זאת, הפתיחה הערב בישרה על סצינות שונות לחלוטין, אבל זו הייתה רק הפתיחה.. כבר בדקה ה-8 נגח ארתורו וקבע 0:1 לסטיאווה. ליון טרם הספיקה להתאושש וכדור קרן פגש את גבו של דורין גויאן והכניע את הוגו לוריס 3 דקות מאוחר יותר. 0:2 לרומנים והדרך לניצחון נראתה סלולה.

ליון שמעט מגמגמת בליגה מאז תחילת העונה, רוצה כבר הרבה שנים להותיר חותם בעצמה על ליגת האלופות וסירבה להישבר כשבדקה ה-23 קאדר קייטה הפציץ וצימק ל-2:1. בדקה ה-35 זה 2:2. פאביו גרוסו האיטלקי הרים כדור מאגף שמאל וקרים בנזמה נגח מחמישה מטרים כדי לפתוח מחדש את המשחק. אבל כאן זה לא נגמר ודקה לסיום המחצית האלופה הצרפתית שוב ספגה מכדור גובה כשאובידיו פטרה נגח באין מפריע אחרי קרן והחזיר את היתרון לסטיאווה.

הקונצרט נעצר סופסוף עם השריקה למחצית, אבל בדקה ה-70 מבול השערים המשיך לרדת. פרד קיבל כדור 14 מטרים מהשער הרומני, ובעט פצצה לפינה הימנית, כדי לקבוע 3:3. עוד 3 דקות עברו וליון הצליחה לעשות מהפך ראשון כשקרים בנזמה המשיך מהאוויר בעיטה חופשית של ז'וניניו וכבש. 3:4 מדהים. בתוספת הזמן קיבל פרד כדור משמאל, בעט פעם אחת, והשתלט על הריבאונד של עצמו כדי להשלים צמד ולקבוע 3:5 ענק.

בית 7

פנרבחצ'ה - ארסנל 5:2

כשהיא בראשות הבית, ארסנל הגיעה לאיסטנבול עם שאיפה לעשות צעד חשוב בדרך להבטחת המקום בשלב הבא ובליץ ענק כבר בפתיחה פתח עבורה את העבודה בצורה מושלמת. בדקה ה-10 היה זה עמנואל אדבאיור שמצא את עצמו לבד מול וולקן וכבש ודקה לאחר מכן שוב חור בהגנה הטורקית והפעם וולקוט עבר את השוער וגילגל פנימה.

סוף האקשן? ממש לא. בדקה ה-21 פנרבחצ'ה הצליחה לצמק ל-2:1. כדור חופשי שנבעוט מאגף שמאל נבעט על ידי סמיח סנטורק, פגע במיקאל סילבסטרה וחדר פנימה. פנר בקושי הספיקה לחגוג, וארסנל עקצה בחזרה כעבור שתי דקות. אבו דיאבי עלה לעזרת ההתקפה, פרץ לרחבה ומצד שמאל בעט שטוח לפינה הרחוקה, 1:3 לתותחנים.

עד המחצית העניינים מעט נרגעו, אבל הלונדונים קיבלו תיאבון מחודש במחצית השנייה ובדקה ה-51 ניצל אלכסנדר סונג את ההגנה הנוראית של הטורקים כדי להגיע ראשון לכדור בתוך הרחבה ולנעוץ את הרביעי בפינה. דני גויזה רק צימק בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-78, אבל האקורד האחרון היה שער חמישי של ארסנל, כשהפעם ארון ראמזי חוגג בתוספת הזמן.


פורטו - דינמו קייב 1:0

התבוסה 4:0 של פורטו לארסנל במחזור האחרון של הצ'מפיונס גרמה למחשבה מחדש האם הקבוצה מסוגלת לעלות לשלב הבא. מצד שני הדרגאו נחשב לאחד מהמבצרים הגדולים באירופה, אבל כנראה שאלכסנדר אילייב לא שמע על זה ובעיטה חופשית מצוינת שלו מצאה את הרשת המקומית בדקה ה-27. עד הסיום הצליחו האוקראינים לשמור על היתרון ולהשיג ניצחון יקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית 8

יובנטוס - ריאל מדריד 1:2

שתיים מהאריות של אירופה, ששיחקו 13 פעמים עד כה אחת נגד השנייה, נפגשו כבר בשלב הבתים והזכירו לנו כמה געגוע היה ליובה שנעדרה מהמפעל. יובה הייתה בעיצומה של תקופה רעה מאוד בליגה, אבל כשאלסנדרו דל פיירו מריח צ'מפיונס הוא פורח ו-5 דקות בתוך המשחק הנסיך קיבל כדור כ-23 מטרים מהשער של איקר קסיאס ושלח כדור נפלא לחיבור כדי להעלות את יובה ליתרון.

עד המחצית התפתח משחק שקול ללא יותר מדי הזדמנויות, אבל יובה יצאה מחדר ההלבשה למחצית השנייה בדיוק כשם שעשתה זאת בתחילת המשחק. 4 דקות חלפו עד שפאבל נדבד פרץ משמאל והגביה לרחבה ואמאורי נגח כדור שפגע ברגל של היינצה והפך ל-0:2.

ריאל התחילה להפנים את העובדה שהיא בדרך להפסד והלכה קדימה. שניידר איים מרחוק ופגע בקורה, רובן הפעיל לחץ ובדקה ה-66 הבלאנקוס הצליחו להשוות אחרי שרוד ואן ניסטלרוי הופקר ברחבה ונגח בחוזקה פנימה.


זניט סנט פטרסבורג - בוריסוב 1:1

על זניט סנט פטרסבורג עברה שנה קסומה בשנה שעברה. הקבוצה של דיק אדבוקאט לקחה בסערה את האליפות ברוסיה, וסיימה מסע מופלא עם הנפה של גביע אופ"א, אבל העונה זה נמשך פחות טוב ועם שני הפסדים מול הפייבוריטיות של הבית. הקבוצה המיליונרית הייתה חייבת ניצחון הערב, אבל השיגה אותו.

זניט פתחה עם לחץ על השער הבלארוסי, כשפערי הרמות בין חומרי השחקנים באים לידי ביטוי עם שלושה מצבים מצוינים בדקות הראשונות, שנבלמו פעמיים אצל השוער האורח, סרגיי ורמקו ופעם אחת בקורה. בדקה ה-29 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של הרוסים במחצית הראשונה, כשדני קיבל מסירה בתוך הרחבה, אבל הפציף למשקוף והכדור ירד ונחת על קו השער והורחק.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה וזניט החמיצה פעמיים, אבל כמאמר הקלישאה, "כשלא מבקיעים סופגים". בוריסוב יצאה למתפרצת בדקה ה-52 ופאבל נחאיצ'יק סיים אותה עם בעיטה לרשת והראה איך עושים זאת נכון. המקומיים הגבירו את המאמצים למצוא שער שוויון, אבל עשו את זה רק בדקה ה-80 אחרי שפתיח טקה נותר לבדו מול ורמקו וכבש. אלא שזה היה מאוחר מדי והרוסים לא הצליחו להשלים מהפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully