וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה את רומא 0:4 והשתלטה על המקום הראשון

הביסה בחוץ את רומא 0:4, איברהימוביץ' כבש צמד. רונאלדיניו כבש צמד ב-0:3 של מילאן על סמפדוריה. לאציו הופתעה בבולוניה

אחרי שאמש נאפולי ניצחה 1:2 את יובנטוס ופיורנטינה 0:3 את רג'ינה, נמשכו היום (ראשון) משחקי המחזור השביעי בסרייה A. המפגש המרכזי באולימפיקו הפך להצגה של האורחת אינטר. האלופה הביסה את סגניתה רומא 0:4 ולעתה למקום הראשון עם 16 נקודות. עוד קודם לכן גברה מילאן בקלות 0:3 על סמפדוריה בסן סירו, והמשיכה במגמת ההתאוששות שלה, לאציו הופתעה בבולניה עם הפסד 3:1, וקטאניה גברה 0:2 על פאלרמו בדרבי סיציליאני.

רומא - אינטר 4:0

הערב הזה סיפק הוכחה נוספת לכך שרומא של היום רחוקה מהקבוצה האטרקטיבית אליה התרגלנו בשנה שעברה. אינטר שיחקה ללא לואיש פיגו, מקסוול, לואיז חימנז ופטריק ויירה - אבל זה ממש לא הפריע לה לתת הצגה באולימפיקו, בעיקר הודות לזלטאן איברהימוביץ'.

השבדי לא חיכה יותר מדי, ופתח את החגיגה בדקה השישית, כשהשתלט על כדור עומק מרחוק והצליח להקדים את השוער דוני שיצא מהרחבה, כדי להקשית מעליו פנימה. שתי דקות בתוך המחצית השניה הגיע השני של אינטר, כשאיברהימוביץ' נהנה מבישול של מונטארי כדיע לכבוש מקרוב. ברגעים האלה רומא התפרקה לגמרי, ותוך 9 דקות הנראזורי כבר עלו ל-0:3, כשהפעם דז'אן סטנקוביץ' התכבד במלאכת הכיבוש וגם סיפק את השער היפה במשחק. סטנקוביץ' עצר כדור בחזה בקצה הרחבה, והמשיך בחצי סיבוב ובעיטה מהאוויר פנימה. חלפו להן שתי דקות בלבד והמכה הרביעית נחתה על רומא. הפעם זה היה אובינה הניגרי, שהשתלט על כדור בדיוק באותה הנקודה שממנה כבש סטנקוביץ', והפציץ לרשת.

מי שהיה קצת פחות מרוצה באינטר בערב הזה היה אדריאנו, שאמנם נכלל בסגל של ז'וזה מוריניו, אבל ישב על הספסל לאורך כל המשחק.

מילאן - סמפדוריה 0:3

בימים האחרונים דיברו במילאן בעיקר על דייויד בקהאם, שהחל להתאמן עם הקבוצה והשמועות על הצטרפותו הקרובה לסגל הציפו את מילאנו, ובינתיים על המגרש המשיכו הרוסונרי בהתאוששות מפתיחת העונה החלשה שלהם עם ניצחון ביתי משכנע על סמפדוריה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה הגיע הרגע ששינה את המשחק בדקה ה-55, אז ספג סטפנו לוצ'יני כרטיס אדום על עבירה בתוך הרחבה, אותה ניצל רונאלדיניו כדי לכבוש מהנקודה הלבנה. הברזילאי המושמץ הוסיף שער נוסף בדקה ה-66 אחרי דאבל פס יפה עם קאקה, ופיליפו אינזאגי המחליף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90. ההפסד סיבך עוד יותר את מצבה של סמפ, שעדיין שקועה עמוק מתחת לקו האדום.

בולוניה - לאציו 1:3

האורחים מרומא לא נוצחו במשך חמישה מחזורים, והמאמן דליו רוסי הזהיר את שחקניו משאננות במפגש עם העולה החדשה. אבל עד מהרה הגיע השער הראשון של הבולונזים מרגלו של סרג'יו וולפי בדקה החמישית.

מרקו די ואיו הימם את התכולים עם צמד מהיר בדקות 12 ו-26, והמשחק הוכרע למעשה בשלב מאוד מוקדם. תומאסו רוקי רק צימק ללאציו בדקה ה-51, ועד הסיום שמרה בולוניה על היתרון ואיפשרה למאמנה הלחוץ דניאלה אריגוני להירגע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

קטאניה - פאלרמו 0:2

היה שמח היום באיצטדיון אנג'לו מאסימינו בקטאניה, כששתי הנציגות הסיציליאניות התעמתו ראש בראש. פאלרמו האורחת הגיעה עם המון ביטחון אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל הקבוצה של וולטר זנגה עדיין חזק בצמרת, והרחקתו של מוריס קאזוריירי בדקה ה-45 הקלה עליהם את העבודה. חורחה מרטינז בדקה ה-69 וג'וזפה מסקארה בדקה ה-87 הקפיצו את הקהל המקומי ושלחו את קטאניה למקום השני בטבלה.

לצ'ה - אודינזה 2:2

הקבוצה מצפון איטליה הגיעה לעקב המגף האיטלקי עם שלושה ניצחונות רצופים, וגם אחרי שנקלעה לפיגור של שני שערים היא הצליחה לחלץ את הנקודה שהעלתה אותה זמנית למקום הראשון בטבלה.סימונה טיריבוקי העלה את לצ'ה ליתרון בדקה ה-32, ושער עצמי של מאוריציו דומיצי בדקה ה-52 נתן להם יתרון מבטיח, לפני שאלכסיס סאנצ'ז הצ'יליאני צימק כעבור שש דקות, ושער של גטאנו ד'אגוסטינו בדקה ה-71 חילק את הנקודות.

משחקים נוספים:

קייבו - אטלנטה 1:1
טורינו - קליארי 1:0
גנואה - סיינה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully