וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: ישראל ולטביה סיימו ב-1:1

אחרי כמה תצוגות כדורגל לא משכנעות, הציגה נבחרת ישראל מחצית שנייה מצוינת בלטביה, אבל שער שוויון של המארחת בדקה ה-89 קבע 1:1 ומנע מבניון והשחקנים 3 נקודות

כמה חבל, כמה זה היה קרוב. נבחרת ישראל נפרדה הערב (רביעי) בתיקו 1:1 בלבד מול לטביה אחרי שספגה שער שוויון בדקה ה-89 ואיבדה שתי נקודות שכבר היו בכיס אחרי תצוגת כדורגל טובה מאוד במחצית השנייה.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק זהיר של שתי הנבחרות, שחשבו יותר איך לא לספוג מאשר איך לכבוש. ישראל הצליחה לרשום כמה התקפות לא רעות, אבל מלבד הזדמנות אחת של אליניב ברדה, השחקנים בלבן כשלו שוב ושוב במסירה האחרונה.

אחרי 50 דקות של משחק כדורגל לא טוב מצד שתי הנבחרות, הגיע עוד מהלך של מסירה ישראלית לא מוצלחת, אבל יוסי בניון, שניסה כדור עומק, השתלט ראשון על על כדור שנבלם אצל הלטבים וכבש אחרי דאבל פס עם שחקן מארח.

כמה דובר על הפציעות החוזרות ונשנות של קשר ליברפול, כמה פרשנויות ודיעות שמענו וקראנו. האמת? פצוע או לא, די נמאס מהסצינות האלו שחוזרות על עצמן. במשך שנים אחד מהשחקנים הכי כשרוניים שצמחו בישראל לא הטביע כל חותם על הנבחרת הלאומית, למעשה מאז אותו צמד מול שוויץ, אבל היום הוא היה במקום הנכון. כמה חבל שזה לא הספיק לניצחון.

אחרי השער הישראלי, הלטבים, שהיו חייבים ניצחון כדי לשמור על התקווה לעלות למונדיאל, התחילו לחפש את השוויון ובצורה טבעית המשחק הלך יותר בכיוון שערו של דודו אוואט. אבל ישראל המשיכה מצידה ללחפש שער שני עם מתפרצות ובזכות יכולת טובה מאוד של הרביעייה הקדמית.

כשהנבחרת בלבן פגשה נבחרת שמחפשת שערים, היה לה קל יותר לעשות זאת בעצמה וזה גם נראה הרבה יותר טוב מאשר מול לוקסמבורג. בירם כיאל השתיק פעם נוספת על הביקורות על הזימון שלו כשהוכיח שביחד עם אלברמן יש לנו על מה לבנות במרכז הקישור, השלישייה הבלגית, גולן את ברדה את טועמה, הוכיחה גם היא שמקומה ב-11 וההגנה שמרה על ריכוז לאורך מרבית המשחק.

אבל זה היה לאורך מרבית המשחק. דקה אחת של חוסר ריכוז ושבירת שמירה עלתה לישראל בניצחון אחרי מחצית שנייה מצוינת שלה. אנחנו עשינו את זה לשוויץ, עכשיו הלטבים עשו את זה לנו. לבניון הגיע יותר היום, גם לאלברמן ולשאר, אבל זה לא קרה, עכשיו נקווה שהלטבים יעשו צרות בריגה גם לשוויץ ואולי ליוון.

מהלך המשחק

דקה 7: ההגנה הישראלית התקשתה להרחיק כדור בתוך הרחבה, אבל למזלה דניס איבנובס החמיץ במעט את המסגרת עם בעיטה מעשרה מטרים.

דקה 40: אנדרס רובינס מצא את עצמו חופשי בקרבת השער הישראלי ובעט מזווית קשה, אבל אוואט הדף לקרן.

דקה 43: כיאל הזין את ברדה, שהסתובב על קו הרחבה בצורה מצוינת ובעט ברגל שמאל, אבל ואנינס הדף.

דקה 50: גול! בניון ניסה להכניס כדור עומק שנעצר אצל שחקן אורח, אבל קשר ליברפול הגיע ראשון ובעט מ-14 מטרים לחיבור הלטבי. 0:1 לישראל.

דקה 55: טועמה העלה כדור קרן, בן דיין הגיע ראשון אבל הנגיחה שלו חלפה לרוחב השער והחוצה.

דקה 85: טועמה העלה כדור מצד שמאל, בניון נגח לעברו של ברדה, שהפציץ מהאוויר, מ-8 מטרים, למשקוף של ואנינס.

דקה 89: גול! לטביה יצאה להתקפה מהירה, קולסניצ'נקו זיהה חור כ-20 מטרים מהשער הישראלי, השתחל אליו וכשקיבל את הכדור, כל שנותר לו היה לבעוט ממצב נוח פנימה. 1:1.

לטביה: אנדרי ואנינס, אוסקרס קלאבה, קספארס גורקס, דניס איבנובס, דניס קצ'אנובס, גנאדי סולוניצ'ינס (אלכסייס ויסנאקובס 74), ולדימיר קולסניצ'נקו, ויטלי אסטאפייב, אנדרס רובינס, אנדרי פרפלוטקינס (אלכסנדרס קאונה 61), גירטס קארלסונס (קריסטאפס גרביס 61).

ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין, גל אלברמן, בירם כיאל (משה אוחיון 67), סלים טועמה, יוסי בניון, אליניב ברדה (מאור בוזגלו 90), עומר גולן (בן סהר 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully