וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הצרפתית מאשרת: "דומנק יישאר המאמן עד 2010"

ההתאחדות הצרפתית אישרה כי המאמן יישאר בתפקידו אחרי הניצחון 1:3 על תוניסיה. הקהל האורח שרק בוז בהמנון, רה"מ בתגובה: "זה עלבון"

אחרי שחזרה מפיגור נגד רומניה והשאירה את הג'וב למאמן שלה, ריימונד דומנק, נבחרת צרפת, שלא תשחק מחר (רביעי) במחזור המשחקים של הנבחרות התפנתה לערוך משחק אימון מול טוניסיה, אותה ניצחה 1:3 למול 62 אלף צופים בסטאד דה פראנס. נבחרת הטריקולור שיחקה ללא פטריק ויירה שנפצע בתיקו מול רומניה.

היריבה, שמתמודדת במשחקי המוקדמות מהבית האפריקאי, דווקא כבשה ראשונה כשעיסאם ג'ומעה. תיירי הנרי, שלא הצליח עדיין להשתלב במערך של פפ גווארדיולה בברצלונה, איזן חמש דקות להפסקה אחרי מסירה מצוינת של יוהנאן גורקוף והישווה ל-1:1. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה הנרי היה חתום על המהפך כששוב גורקוף בישל לו ובדקה ה-57 כרים בנזמה, הצעיר של ליון, חתם את התוצאה.

בצרפת, בכל אופן, זועמים על הקהל התוניסאי, ששרק בוז במהלך ההמנון הצרפתי. ראש ממשלת צרפת פרנסואה פילון אמר בכעס בסיום כי "זה עלבון לצרפת, זה עלבון לשחקנים, זה עלבון לנבחרת, וזו תופעה בלתי נסבלת. אני חושב שברגע ששורקים בוז להמנון, ולא משנה לאיזה נבחרת, צריך לבטל את המשחק". כידוע, מהגרים רבים מצפון אפריקה מתגוררים בצרפת, וסובלים מקיפוח חברתי וממרמור רב, כך שגם במהלך המשחק הנבחרת הצרפתית זכתה לשריקות בוז רמות מהיציעים.

בינתיים הודיעה ההתאחדות הצרפתית באופן רשמי כי למרות ההשערות, ההצהרות, הפרסומים, התוצאות הרעות ושאר הספקולציות - דומנק יישאר בתפקידו עד 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully