וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המשבר הכלכלי: רומן אברמוביץ' עדיין רווק

המיליארדר הרוסי החליט שזה לא הזמן לחתונת ראווה, ודחה את נישואיו עם ארוסתו למועד לא ידוע

המשבר הפיננסי מגיע גם לעשירים ביותר. המיליארדר הרוסי רומן אברמוביץ' הודיע כי נוכח המצב הקשה בשווקים הגלובליים, הוא דוחה את נישואיו לדאריה ז'וקובה, שהיו מתוכננים להתקיים החודש. איש העסקים אמר כי הוא חש שזהו לא הזמן המתאים לקיום מסיבות ראווה גדולות.

אברמוביץ', הבעלים של מועדון הכדורגל האנגלי צ'לסי, הציע נישואין לז'וקובה ביוני השנה, במסיבת יום הולדתה ה-25. הקשר הרומנטי בין השניים החל בשנת 2006, לאחר שאשתו של האוליגרך, אירינה אברמוביץ', פתחה בהליכי גירושין ותבעה ממנו סכום שיא של 5.5 מיליארד ליש"ט - כמחצית מהונו באותה עת. אברמוביץ' יישב את התביעה ברוסיה בסכום לא ידוע, אך ככל הנראה צנוע יותר מהמדווח.

אירינה ורומן, אשר התחתנו בשנת 91', הכירו עוד בתקופה שרומן היה חסר פרוטה. בתמיכת אירינה הצליח רומן להקים אימפריה עסקית ולזוג נולדו חמישה ילדים, שגילם כיום נעים בין 5 ל-15 שנים.

ז'וקובה באה ממשפחת נפט עשירה - אולם הדבר לא מנע מאברמוביץ' להרעיף עליה שפע מתנות. תחילה רכש עבורה בית נופש במדינת קולורדו בארה"ב בקרבת אספן במחיר של כ-12 מיליון דולר, עם שכנים מפורסמים כמו ג'ק ניקולסון וקווין קוסטנר. בהמשך רכש אברמוביץ' לז'וקובה כמה יצירות אמנות יקרות, בהן פסל של אלברטו ג'קומטי.

אברמוביץ' שמר בשנה שעברה על מקומו השני ברשימת עשירי רוסיה עם הון מוערך של 23 מיליארד דולר, לפי דירוג השבועון הכלכלי הרוסי "פייננס". המגזין "פורבס" דירג את אברמוביץ' במקום ה-16 ברשימת עשירי העולם, עם שווי מוערך של 18.7 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully