וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הצעירה סיימה ב-0:0 באיטליה

הנבחרת של איוניר הצליחה לתסכל לאורך כל 90 הדקות את האזוריני, בדרך ל-0:0 יפה שמעביר את ההכרעה לבלומפילד. צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ספורט 5

המטרה הראשונית הושגה. נבחרת ישראל הצעירה הצליחה למשוך את האיטלקים ל-90 דקות של משחק מתסכל וללא מצבים ממשיים לכיבוש, בדרך לתיקו 0:0 מחמיא. המאמן מוטי איוניר עשה הכנה ראויה לקראת המפגש מול היריבה העדיפה ובהחלט יכול לחשוב קצת יותר התקפי לקראת הגומלין הביתי ביום רביעי.

ישראל פתחה מבוהלת ואיפשרה לאיטליה להחזיק בכדור בדקות הפתיחה. את המצבים שלהם יצרו האיטלקים בעיקר מכדורים נייחים, שחשפו בקיעים בעורף הצפוף של ישראל. ככל שחלפו הדקות החלו שחקניו של איוניר לצאת קדימה, לנסות את מזלם בבעיטות מרחוק ובעיקר לתסכל את האיטלקים העצבניים.

אלמוג כהן, שפתח בהרכב למרות שלא תורגל בו במהלך השבוע, הצליח להתמודד באופן יחסי מול ג'ובינקו, שאמנם היה האיש המרכזי של האיטלקים אבל לא הצליח להפגין את שלל יכולתיו, בטח כשהוא לא זוכה לעזרה מחבריו. גם שרן ייני, ליאור ז'אן ואושרי רואש עשו עבודה טובה בחלק האחורי הישראלי והרחיקו את הסכנה משערו של לויטה.

המחצית השנייה החלה באותה צורה, עם לחץ איטלקי לכיוון השער של לויטה. אך בדיוק כמו בחצי הראשון, הנבחרת לא התרגשה יותר מדי ועברה בשלום את עשר דקות הלחץ. האיטלקים נראו מיואשים מהניסיונות לפצח את המערך הישראלי, ומלבד מבצעים אישיים לא הראו שום דבר מאותה נבחרת מאיימת ועמוסת כישרונות, כפי שהיא נראית על הנייר. טל בן חיים, החלוץ הפתח תקואי שעלה להופעת בכורה בצעירה, הראה גם הוא יכולות אישיות שתואמות את הסרייה אה.

ביום רביעי, עם בלומפילד מלא אחרי חג הסוכות, אפשר להפתיע ולהעפיל לאליפות אירופה שנייה ברציפות.

מהלך המשחק

דקה 2: כדור חופשי של ג'ובינקו נורה למרכז השער, לויטה היה מוכן והדף טוב.

דקה 9: הלחץ האיטלקי נמשך. מבצע אישי של ג'ובינקו מסתיים בבעיטה יפה שחולפת סמוך לקורה.

דקה 17: כדור חופשי של האיטלקים מגיע לראש של מרקו מוטה, שמקרוב נוגח מעל השער.

דקה 26: איום ישראלי ראשון. אלמוג כהן ניסה את מזלו מ-20 מטרים, אך הכדור נבעט למרכז השער ונקלט על ידי קונסילי.

דקה 50: עבירה של ישראל 25 מטרים מהשער, סידרה לג'ובינקו כדור חופשי ממצב מצוין. הכדור של האיטלקי חלף ליד הקורה.

דקה 60: כדור חופשי של ג'ובינקו מצד שמאל, מסתובב לפינה הקרובה ומאפשר לאוהד לויטה לתת שואו לצלמים.

דקה 82: כדור עומק מגיע לאוסבלדו, שנתקל ביציאה טובה של לויטה. הכדור מסתובב ברחבה, אך אף רגל איטלקית לא מצליחה ליצור מגע ולכבוש.

הרכב נבחרת ישראל: אוהד לויטה, עמרי קנדה, ליאור ז'אן, אושרי רואש, רחמים צ'קול, שרן ייני, אלמוג כהן, ביברס נאתכו (ליאור רפאלוב, 58), גיא אסולין (עומר פרץ, 81), יובל אבידור (טל בן חיים, 55), שמעון אבוחצירא

הרכב נבחרת איטליה: אנדראה קונסילי, מרקו מוטה, דומניקו קרישיטו, מרקו אנדראולי (סלבטורה בוקטי, 43), פרנצ'סקו פיזאנו, לוקה צ'יגאריני, קלאודיו מרקיזיו, דניאלה דסנה (פיירמריו מורוסיני, 65), סבסטיאן ג'ובינקו, רוברט אקוופרסקה (איניאציו אבאטה, 62), פאבלו דניאל אוסבלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully