וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: ישראל ניצחה את לוקסמבורג 1:3

אחרי שכבש מול מולדובה, עומר גולן המשיך למנוע מנבחרת ישראל מבוכות אחרי סחיטת פנדל ושער ב-1:3 הלא מחמיא על לוקסמבורג. טועמה השלים עם שער יפה, אבל מול לטביה זה לא יספיק

שתי דקות בתוך המשחק של נבחרת ישראל מול לוקסמבורג הערב (שבת), זה נראה גמור. פעולה חובבנית של השוער המארח גרמה לפנדל לזכות נציגי ארץ הקודש ויוס בניון תירגם אותו ל-0:1. לוקסמבורג ניצחה בשוויץ? פוקס מארץ הפוקסים, שלהם ושלנו.

אלא שהמארחים חשבו אחרת. אז נכון שטל בן חיים משחק, פחות או יותר, בקבוצת הכדורגל העשירה בעולם, אבל זה לא מנע ממנו לבצע עבירה חסרת אחריות באזור הרחבה בדקה ה-14 ולסייע לרנה פיטרס להשוות בבעיטה חופשית.

מכאן ניתן היה לצפות למשחק של חתול ועכבר, אבל לוקסמבורג של היום היא עכבר קצת יותר גדול ממה שהיא הייתה פעם וישראל היא לא ממש חתול. השחקנים של דרור קשטן אמנם החזיקו יותר בכדור, אבל המארחת הייתה זו ששיחקה כדורגל יותר נכון באמצעות סיכול ותיסכול הישראלים וניסיונות לעקוץ. באחד מהם הנבחרת הקטנה כמעט הצליחה, אבל בעיטה מחוץ לרחבה פגשה את הקורה של דודו אוואט. זו הייתה הזדמנות אחת אמיתית יותר מהאפס אליה הגיעה ישראל במחצית הראשונה.

במחצית השנייה זה לא נראה הרבה יותר טוב. ישראל שיחקה לאט, לא העיזה מספיק וחסרה מנהיג אמיתי שייקח את העניינים לידיים כשכל הכוככבים הליגיונרים מסתתרים בחורים. המזל היה שכדור אחד מצוין של בירם כיאל לעומר גולן סידר לאחרון שער קל, כחודש אחרי שהוא כבש מול מולדובה עוד שער שהוריד הרבה מאוד לחץ מהנבחרת. סלים טועמה חתם את הניצחון הלא משכנע עם שער יפה בדקה ה-83.

המשימה בלוקסמבורג הושלמה, אבל זה לא נראה טוב. ביום רביעי מחכה לטביה וזה יהיה הרבה יותר קשה. שני משחקי חוץ רעים במיוחד כבר מאחורינו, אבל תודות ליכולת של היריבות, סיימנו אותם עם שש נקודות. אם זה ימשך ככה, מול לטביה נזדקק לכמה ניסים.

מהלך המשחק

דקה 1: עומר גולן נשלח לכיוון הרחבה, השוער ז'ובר לא השתלט ותפס את החלוץ הישראלי. השופט איגור אגורוב הבציע על הנקודה הלבנה.

דקה 2: גול! יוסי בניון בעט את הפנדל שמאלה, ז'ובר הלך ימינה. 0:1 לישראל.

דקה 14: גול! טל בן חיים הכשיל שחקן יריב כ-18 מטרים מהשער, רנה פיטרס שיגר את הכדור החופשי לחיבור של אוואט. 1:1.

דקה 36: ז'יל בטמר קיבל כדור 20 מטרים מהשער הישראלי ובעט חזק ברגל שמאל כדור שנעצר רק בקורה.

דקה 63: גול! בירם כיאל הכניס כדור פנטסטי לעומר גולן, שמול השוער בעט בנגיעה אחת פנימה. 1:2 לישראל.

דקה 81: גול! טועמה קיבל כדור בצד ימין של הרחבה, העביר לרגל שמאל ומכ-12 מטרים אלכסונית מהשער, שלח כדור חזק לחיבור של המארחת. 1:3 לישראל.

לוקסמבורג: ג'ונתן ז'ובר, קים קינציגר, ז'אן ואגנר, קלוד רייטר, מאריו מוץ', אלפונס לווק, בן פאיל, רנה פטרס, ז'יל בטמר, פול בוסי (דניאל דה מוטה 66), סטפנו בנסי (אורלין ז'ואקים 46)

ישראל: דודו אוואט, קלמי סבן, דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין, גל אלברמן (משה אוחיון 90), בירם כיאל, סלים טועמה (בן סהר 83), יוסי בניון (מאור בוזגלו 88), עומר גולן, אליניב ברדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully