וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט התנצל, המאמן והשוער מחלו

וולפגנג סטארק, ששפט את המשחק בין דורטמונד להאנובר (1:1) ולא אישר שער חוקי לצהובים, לקח אחריות על הטעות. קלופ רומם את רוחו

פעמים לא מעטות אנו נתקלים בשופטים שטועים, וכך לוקחים ונותנים נקודות לקבוצות. לאחר מכן המהומה שמתחוללת בגין טעויותיו של איש המשרוקית גדולה כששחקני ומאמני הקבוצות רוטנים ולא מבינים כי השופטים הם בסך הכול בסופו של דבר בני אדם.

אולי מוטב שכולם יקחו דוגמא מהשופט הגרמני וולפגנג סטארק, מאמן בורוסיה דורטמונד יורגן קלופ והשוער רומן ויידנפלר. אמש (ראשון) אירחה הקבוצה מחבל הרוהר את האנובר 96 בווסטפאלנשטאדיון. בדקה העשירית נלסון ואלדז העלה את הצהובים ליתרון, בדקה ה-25 איזן פורסל, והמשחק הסתיים ב-1:1. טעות השופט התרחשה בדקה ה-17 כשרוברט קובאץ', שחקן דוטרמונד, נגח. הכדור עבר את קו השער, אולם השופט סטארק לא הבחין ולא אישר את השער, ובעצם מנע בכך את ניצחונה של דורטמונד.

לאחר המשחק התנצל סטארק על הטעות שלו: "פישלתי. הסטנדרטים שלנו מאוד גבוהים, מה שהופך את הטעות שלי למרה עוד יותר". אלא שקלופ המאמן ו-ויידנפלר השוער לא התהלמו ויצאו נגדו, אדרבא. סטארק סיפר כי הצמד מחל לו, הרים את רוחו ואמר לו כי "דברים כאלה יכולים לקרות מפעם לפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully