וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד בכורה לליון

אלופת צרפת חיכתה עד למחזור השמיני כדי להפסיד לראשונה, ובצורה כואבת, 3:0 מול ראן. בבלגיה: 18 דקות לטועמה בתבוסה של סטנדרד

במארסיי, בורדו ושאר הקבוצות עם השאיפות לעונה זו, ישבו הערב (ראשון) בשקיקה וחיכו לראות את ראן עושה את העבודה ועוצרת את המכונה המשומנת של ליון. התחינות של כל צרפת נענו, וליון הובסה 3:0 מול הקבוצה של גי לאקומב, שזבכות שלושער מרשים של מיקאל פאז'יס הייתה הראשונה שמנצחת את האלופה העונה. סנט אטיין המשיכה את התנופה מאופ"א וניצחה 0:2 את מונאקו. במשחק שנעל את המחזור נפרדו נאנסי ופ.ס.ז' בתיקו 1:1.

ראן - ליון 0:3

האלופה יצאה למשחק בחבל בריטני, אותו היא תמיד מגדירה כמוקש, מול ראן החזקה. ובליון ידעו טוב מאוד שיש ממה לחשוש. קלוד פואל לא התחשב בהגדרות הללו, ערך רוטציה בהרכב, כולל הרכבתו של קים קלסטרום כמגן שמאלי, בגלל העומס מליגת האלופות ושילם על כך ביוקר.

מיקאל פאזי'ס, חלוצה הוותיק של ראן, העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-17. ליון התקשתה להגיע למצבים ומנגד, היה זה שוב פאז'יס שהרשית את השני שלו (56). פואל שלח למגרש גם את ז'וניניו, אבל זה היה היום של פאז'יס ולליון לא היה מה לעשות מולו. החלוץ, לשעבר במארסיי, השלים שלושער בדקה ה-67 עם כדור אדיר מ-25 מטרים ונתן זיק של תקוה לשאר קבוצות הליגה, שראו את ליון מפסידה לראשונה העונה.

סנט אטיין - מונאקו 0:2

כשהיא מעודדת מההעפלה ההיסטורית לשלב הבתים של גביע אופ"א, על חשבון הפועל תל אביב, אירחה סנט אטיין את מונאקו בשאיפה להמשיך במגמת ההצלחות. המאמן לורן רוסיי שרד את השבועיים המפרכים בליגה (ניצחון על פ.ס.ז', תיקו בבורדו ועכשיו ניצחון על מונאקו) ונראה שסנט אטיין נמצאת במסלול הנכון. הערב, מול הקבוצה של ריקרדו, העסק עבד מהרגע הראשון. בפטימבי גומיס חגג שער ליגה ראשון בדקה ה-11, כשסיים מתפרצת קטלנית וז'ופרה דרניס עשה את הסיפתח העונתי שלו בדקה ה-83. כמו בעונה שעברה, סנט אטיין נכנסת לעניינים מאוחר.

נאנסי - פריז סן ז'רמן 1:1

שתי הקבוצות העפילו ביום חמישי לשלב הבתים של גביע אופ"א, ורצו לאסוף נקודות שיעלו אותן במעלה הטבלה. החלוץ גיום הוארו, שזכה לביקורות לאחרונה עקב חוסר המחץ בהתקפה הפריזאית, השתיק את מבקריו עם שער נגיחה כבר בדקה השנייה. היתרון של פ.ס.ז' החזיק מעמד עד לדקה ה-34, אז האורוגוואי דמיאן מקאלוסו נגח את השיוויון של נאנסי, אחרי כדור חופשי של גבאנון. תיקו ביתי רביעי העונה לנאנסי, פ.ס.ז' עם משחק שלישי רצוף ללא ניצחון.

* סלים טועמה נכנס בדקה ה-72 במשחקה של סטנדרד ליאז' מול סרקל ברוז', כשקבוצתו בפיגור 2:1, אבל לא סייע להשוות והמשחק הסתיים ב-1:4 גדול של סרקל. סטנדרד סבלה מהרחקתם של דאנטה בדקה ה-40 ושל מרקו אינגרו בדקה ה-82 ורשמה את הפסדה הראשון העונה.

סטין דה סמט כבש צמד לסרקל בדקות 44 ו-90, אנתוני פורטייה (61) ופרדריק בוי (88) השלימו. מוחמד סאר השווה זמנית בדקה ה-52. סטדנרד מדורגת במקום השני עם 16 נקודות, בדיוק כמו למוליכה אנדרלכט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully