וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו על כביש 6

ברצלונה רקדה על המגרש בדרך ל-1:6 ענק על אתלטיקו מדריד ולעלייה זמנית למקום השני. אטו כבש צמד, מארקז, מסי, גודיונסן והנרי השלימו

המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, שנערך הערב (שבת) הבטיח הרבה וגם קיים. מצד אחד קבוצה גדולה שהתחילה להיראות טוב בשבועות האחרונים אחרי פתיחת עונה מגומגמת, מצד שני קבוצה שעשתה קולות של אחת מהטובות ביבשת, מצד אחד לאו מסי, מצד שני קון אגוארו. ואלו רק המתאבנים.

לאור הפוטנציאל ההתקפי של שתי הקבוצות, ניתן היה לצפות לחגיגת כדורגל, אבל ספק אם מישהו חשב שההתמודדות תיפתח עם פסטיבל שערים כזה, שישה אחרי 28 דקות. רפא מארקז עשה זאת ראשון כבר בדקה ה-4, סמואל אטו הכפיל בפנדל כעבור שתי דקות ולאו מסי קבע 0:3 אחרי 8 דקות משחק בלבד, כדי להלום ללא רחם באתלטי המסכנה.

מקסי רודריגז עוד צימק בדקה ה-13, אבל אטו, עם השני שלו, כבש שוב בדקה ה-18 ואיידור גודיונסן חתם את החגיגה של המחצית הראשונה עם החמישי בדקה ה-28. במחצית השנייה הורידה בארסה כמה הילוכים וידעה להמנע מספיגות נוספות, אבל תיירי הנרי ביקש להצטרף לחגיגה וכבש בדקה ה-73 בתום מהלך קבוצתי מצוין, כדי לקבור את השישי ברשת של גרגורי קופה.

לפני המשחק דובר לא מעט על ההגנה החלשה של ברצלונה, שנראתה רע מאוד לא פעם ולא פעמיים מתחילת העונה, אבל הערב קרלס פויול וחבריו היו מספיק טובים כדי לעמוד מול החוד של הקולצ'יונרוס ומנגד, לאו מסי וסמואל אטו חשפו חולשה מדהימה של מרכז ההגנה של האורחים ושל השוער גרגורי קופה, שלא יכלו לקלילות של החלק הקדמי של הבלאוגרנה.

אחרי משחק אחד עם שמונה שערים ביניהן ב-1994 ועוד חמישה משחקים (כולל היום) עם שבעה שערים ושלושה עם שישה ב-15 השנים האחרונות, הערב זכינו לעוד קונצרט משתי הקבוצות. או למעשה רק מברצלונה.

ויאריאל - בטיס 1:2

הצוללת הצהובה חסרה את ניהאט, אבל ב'אל מדריגל' היא לא הייתה אמורה להיתקל בבעיות מיוחדות מאחת הקבוצות שעוד לא השיגו ניצחון בליגה ושהייתה מדורגת מתחת לקו האדום. אלא שהקבוצה מאנדלוסיה עשתה לא מעט צרות לבארסה בקמאפ נואו. היום זה שוב היה מאוד קרוב, אבל בטיס 'השיגה' עוד כמעט.

הקבוצה מאנדלוסיה עלתה ליתרון משער של דמיה (20) והייתה קרובה לחולל הפתעה מרעישה. עד הדקה ה-68 היא הובילה, אבל שערים של גונזאלו רודריגז (68) ויוסבה יורנטה (70) הפכו את התוצאה והעלו את הקבוצה של מנואל פלגריני למקום הראשון, לפחות באופן זמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully