וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "שבצ'נקו ורונאלדיניו חזרו לעצמם"

מאמנה של מילאן החמיא לשני השחקנים שהעלו את הרוסונרי לשלב הבתים בגביע אופ"א. גליאני: "לא חשבנו אף פעם להחליף את אנצ'לוטי"

הרבה שמחה ויותר נכון הקלה הייתה במילאן אחרי ההעפלה של הרוסונרי לשלב הבתים של גביע אופ"א. מילאן, שפתחה את השבוע בניצחון בדרבי 0:1 על אינטר משער של רונאלדיניו, השלימה שבוע מצוין אחרי שאתמול (חמישי) היא ניצחה 0:1 בחוץ את ציריך והשלימה ניצחון כפול.

כזכור, מילאן פתחה רע מאוד את העונ העם הפסדים לבולוניה ולגנואה והשמועות על פיטוריו של קרלו אנצ'לוטי הדהדו סביב ראשו של המאמן. נשיא הקבוצה, אדריאנו גליאני, באופן מפתיע משהו מבהיר שהנושא הזה כלל לא עלה לדיון בתקופה הקשה וכי מקומו של אנצ'לוטי מובטח במילאן: "אף פעם לא חשבנו להחליף את אנצ'לוטי. רק בימים האחרונים עם קרלו אמרתי שאם נחליף את המאמן, מה שלגמרי לא חשבנו לעשות, מאמן חדש לא ישיג את התוצאות שעשינו כרגע".

במשחק עצמו מול ציריך הרוסונרי פתחו עם הרכב מחליפים ויכולים להיות מרוצים דווקא מכובש השער, אנדריי שבצ'נקו, שחגג שער בכורה מאז חזר לאיטליה. את הבישול אגב העניק לו רונאלדיניו. "אני מרוצה", אמר האוקראיני בסיום. "סוף סוף התחלתי להבקיע. אני מודה לאוהידם על התמיכה בי, אפילו היום אחרי שעשיתי טעות בתחילת המשחק. תמיד תמכתי בחברים שלי לקבוצה ועבדתי על הדשא. אני מודה להם כמו גם לקרלו אנצ'לוטי ולצוות הרפואי. זה נראה היה שתמיד יש משהו שאני עושה כדי למנוע את השער, אבל עכשיו הוא סוף סוף בא וזה צעד מצוין עבורי. להבקיע זה משהו שחשוב לחלוץ, אבל אני עדיין צריך לעבוד כדי לעשות את זה".

אנצ'לוטי עצמו אמר על המשחק: "סבלנו קצת במחצית הראשונה כשהם לחצו עלינו אבל עדיין היו לנו הזדמנויות להבקיע. שבצ'נקו ורונאלדיניו שניהם חזרו לעצמם, גם מבחינה אתלטית. אנחנו ניתן לכמה שחקנים מנוחה במשחק מול קלארי ביום ראשון, אין עם זה בעיה. אנחנו רק צריכים לחשוב על ניצחון במשחק כדי לשמור על רצף ניצחונות". ביום ראשון בערב תפגוש מילאן את קלארי מהמקום האחרון במחוז סרדיניה בתקווה להשלים ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות.

זו שבחוץ וזו שבפנים

אחרי שניצחה 2:3 במשחק הראשון, נאפולי איבדה את היתרון ועל הדרך גם את המקום בשלב הבתים. הקבוצה האיטלקית, שיצאה לאיצטדיון האור למפגש השני מול בנפיקה נכנעה פעמיים והפסידה 2:0 כשז'וזה רייס ונונו גומש הבקיעו לפורטוגלים. "אנחנו מודחים כשהראש שלנו מורם", אמר אדי רג'ה, מאמן אפולי. "עשינו עבודה טובה אבל אנחנו עצובים שהפסדנו את המשחק. משהו לא עבד היום וזה ברור שהתוצאה מהמשחק הראשון לא גרמה לנו להרגיש בנוח".

נציגה איטלקית אחרת שכן עלתה היא אודינזה, שאמנם הפסידה 2:0 לבורוסיה דורטמונד אך כפתה פנדלים בהם ניצחה 3:4 ועלתה לשלב הבתים. "אנחנו יכולים להאשים את הגישה שלנו למשחק", אמר פסקואל מארינו, המאמן שעלה לשלב הבא. "במחצית השנייה נראינו אחרת. קיבלנו שער בתוספת הזמן וירד לנו המוראל. זו הייתה בושה אם לא היינו עולים". על השוער שלו, סמיר הנדאנוביץ', שעצר את הפנדל של ג'ייקוב בלאזיקובסקי, אמר: "מגיע לו בראבו, אבל גם לאלה שהבקיעו את הפנדלים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully