וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "מוריניו מצחיק אותי"

קאקה ענה למאמן שטען שלמילאן לא הגיע לנצח בדרבי. רונאלדיניו: "האוהדים גורמים לי להרגיש בבית". איברהימוביץ': "השופט ניצח, לא מילאן"

הדרבי של מילאנו תמיד נחשב לאחד המשחקים הלוהטים ביבשת, והמפגש בין מילאן לאינטר אמש (ראשון), בו ערכו רונאלדיניו מצד אחד וז'וזה מוריניו מהצד השני את הופעות הבכורה שלהם בקרב הענקיות הזה בהחלט ענה על כל הציפיות. הברזילאי המושמץ, שירד לספסל אחרי פתיחת העונה החלשה של הרוסונרי, עלה הפעם בהרכב, כבש את שער הבכורה שלו בנגיחה מצוינת בדקה ה-36 והעניק למילאן 0:1 מתוק על היריבה העירונית השנואה, וניצחון רביעי ברציפות שהעלה את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי רשמית על דרך המלך.

באינטר, שאיבדה בעקבות ההפסד את המקום הראשון בטבלה וצנחה למקום השלישי מאחורי לאציו ונאפולי שניצחו אתמול, מחו על כך שלטענתם קאקה היה במצב של נבדל כשקיבל את הכדור לפני שבישל לרונאלדיניו את השער, ועל כך שהכרטיס האדום שקיבל ניקולס בורדיסו בדקה ה-77 לא היה מוצדק. זלאטן איברהימוביץ' אף אמר בירידה מהמגרש: "היום השופט ניצח, לא מילאן".

מוריניו, כמו מוריניו, מיהר למשוך אש כשסירב לתת קרדיט למנצחים. "ראיתי שתי קבוצות היום ולאף אחת מהן לא הגיע לנצח יותר מהשניה", אמר המאמן הפורטוגלי בסיום. "מילאן הבקיעה גול, ואנחנו לא. זה היה הסיפור של המשחק. אני לא רוצה לדבר על הגול או על האדום שספגנו, כי אני לא רוצה לחטוף השעיה. הם הגיעו למספר מצבים, ולמרות שהיינו בחיסרון מספרי גם לנו היו כמה הזדמנויות טובות. ועדיין, כשאני מסתכל על הטבלה, עם כל הכבוד, אני לא מסתכל על לאציו, נאפולי או קטאניה. אני רואה שאנחנו לפני רומא, יובנטוס ומילאן".

קאקה הגיב בחיוך כשהתבקש להגיב על הדברים: "מוריניו מצחיק אותי. זה כמו שהוא אמר שהעבירה של דז'אן סטאנקוביץ' עליי היה בעצם התחזות שלי. זה משעשע". על ההשתלבות של חברו רונאלדיניו בקבוצתו החדשה אמר קאקה: "זה נפלא לראות אותו כל כך שמח ונחוש. הוא הביא לנו איכות ועוד הרבה דברים שהקבוצה הזו היתה צריכה, ואפשר היה לראות שהוא רעב לחזור ולהיות שחקן גדול. הוא עובד קשה והוא בדרך חזרה".

רונאלדיניו עצמו קרן מאושר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד. נורא רציתי לכבוש דווקא במשחק הזה כי האוהדים כאן נותנים לי להרגיש בבית. אני יודע שמחר יש לנשיא שלנו ברלוסקוני יום הולדת, והשער הזה מוקדש גם לו". מאמנו, קרלו אנצ'לוטי, היה מעודד מהיכולת של שחקניו: "עכשיו המשבר מאחורינו. בדרך כלל במצבים כאלה אנחנו אומרים שעוד לא עשינו כלום, אבל בעשרת הימים האחרונים עשינו כמה דברים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully