וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים למילאנו

ז’וזה מוריניו קיווה לחגוג בדרבי הראשון שלו כמאמן אינטר, אבל דווקא רונאלדיניו קם מהקרשים, כבש את שער הניצחון וקבע 0:1 למילאן

הדרבי ה-149 של העיר מילאנו עמד בסימן משחקו הראשון של ז'וזה מוריניו כמאמן אינטר מול היריבה העירונית, אבל דווקא קרלו אנצ'לוטי שהושמץ לא אחת על ידי התקשורת והאוהדים באיטליה, גנב את ההצגה כשהעלה במפתיע את רונאלדיניו בהרכב הפותח וניצח 0:1. הכוכב הברזילאי, ששמו נקשר לאחרונה בכל נושא אפשרי שלא קשור לכדורגל, הראה שהוא לא שכח לשחק. רונאלדיניו הבקיע בנגיחה את שער הניצחון של מילאן, ובכלל, הפגין משחק מצוין וניהל את התקפת קבוצתו כמו בימיו היפים.

מהרגע הראשון הייתה זו מילאן שהפגינה עליונות ברורה והראתה מי בעלת הבית, לפחות הערב. החלק הקדמי של מילאן, בראשותו של רונאלדיניו, עבד בשיתוף פעולה מצוין וייצר מצבים ליד שערו של סזאר. אינטר, מצידה, התחילה לשחק באמת רק לאחר השער שספגה, שהיה מין קריאת השכמה גם עבור ז'וזה מוריניו. המאמן הפורטוגלי שלח שני חלוצים בפתיחת המחצית השנייה והרשה לעצמו לוותר על הבלם מטראצי, על מנת להעצים את החלק ההתקפי ולהשיג את השיוויון.

ההרכב הנועז של אינטר הראה יוזמה, אבל לא הגיע למספיק מצבים. ההרחקה של בורדיסו בדקה ה-77 והעצבים על הספסל לאחר הספק פנדל שהיה, גמרו למעשה את המשחק עבור הנראצורי. מילאן יכולה להיות מרוצה מהניצחון, מהיכולת שגילתה לאורך רוב שלבי המשחק ובמיוחד מהעובדה שהורידה את אינטר מראשות הטבלה והנחילה לה הפסד בכורה העונה.

מהלך המשחק

מילאן פתחה את המשחק בהתלהבות, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי רונאלדיניו שרוצה להוכיח לכולם שכוחו עדיין במותניו. מהלך שלו בדקה ה-8 הסתיים בבעיטה של מאסימו אמברוסיני, שנעצרה בקלות בידי סזאר. אינטר הגיבה מיד, וכדור רוחב של איברהימוביץ' נבלם אצל השוער אביאטי. שתי דקות עברו והיה זה תורו של זמברוטה לנסות את מזלו ממרחק, אבל הכדור שלו עלה מעט מעל המשקוף של אינטר.

בדקה ה-19 מטווח של מילאן על שער יריבתה. הבעיטה המסוכנת של פאטו נבלמת בגופו של מרקו מטראצי. מכאן הגיעו כמה דקות טובות של אינטר, בשיאן ניסה מייקון להפתיע את אביאטי מזווית קשה, אך הכדור פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן. בצד השני זה שוב רונאלדיניו, שבבעיטה נהדרת סחט הצלה גדולה מסזאר בדקה ה-25.

בדקה ה-36 שער למילאן. קאקה שלח כדור מצד ימין ורונאלדיניו היה במקום כדי לנגוח לרשת של סזאר ולחגוג את שערו הראשון במדי הרוסונרי. 0:1 למילאן במחצית.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה. רונאלדיניו המשיך ללהטט במרכז המגרש ומילאן הייתה קרובה יותר לשני מול אינטר, שמתקשה לייצר מצבים ולכן שלחה את החלוצים חוליו קרוז ואדריאנו על חשבון מטראצי ומנסיני. החילופים של מוריניו הפכו את אינטר להרבה יותר מסוכנת, ובדקה ה-71 כדור של זלאטן חלף סמוך לקורה של אביאטי.

הצרות של אינטר רק גדלו בדקה ה-77, אז הורחק הארגנטינאי ניקולאס בורדיסו בצהוב שני. אינטר לא התרגשה והמשיכה לשלוח שחקנים קדימה. בדקה ה-81 מרפק של פלאמיני ברחבה לפניו של אדריאנו לא זכה להתייחסות מהשופט, מה שהרגיז את ספסל הנראצורי וגרר כרטיס אדום למטארצי, שכלל לא היה על המגרש. המרחב שנוצר על המגרש בגלל הגישה ההתקפית של אינטר, איפשר גם למחליף אנדריי שבצ'נקו לבחון את יכולתו של סזאר, שהדף מצוין את הכדור שבעט האוקראיני בדקת הסיום. בתוך תוספת הזמן הגביה מייקון לראשו של אדריאנו, אבל החלוץ נגח החוצה ממצב קורץ וחרץ את גורל קבוצתו. ניצחון יוקרתי למילאן, 0:1 בסיום.

הרכב מילאן: כריסטיאן אביאטי, ג'יאנלוקה זמברוטה, קאחה קלאדזה, פאולו מאלדיני, מארק יאנקולובסקי, ג'נארו גאטוסו, מאסימו אמברוסיני, קלרנס סיידורף, קאקה, רונאלדיניו (אנדריי שבצ'נקו, 84), פאטו (מתיו פלאמיני, 73).

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, ניקולאס בורדיסו, מרקו מטראצי (חוליו קרוז, 59), כריסטיאן קיבו, חבייר סאנטי, פטריק ויירה (דז'אן סטנקוביץ', 80), אסטבן קמביאסו, ריקרדו קווארסמה, אמנטינו מנסיני (אדריאנו, 59), זלאטן איברהימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully