וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לגמר טורניר בייג'ינג

מסע הקסם של דודי סלע נמשך עם ניצחון 3:6, 3:6 על ריינר שוטלר הגרמני ועלייה לגמר טורניר בייג'ינג, שם מחכה לו אנדי רודיק

דודי סלע המשיך הבוקר (שבת) במסע הקסם שלו כשהעפיל לגמר טורניר בייג'ינג (סך פרסים של 524 אלף דולר) עם ניצחון 3:6, 3:6 על ריינר שוטלר הגרמני בחצי הגמר. סלע (92 בעולם), שהדהים בשלבים המוקדמים את דויד פרר וטומי רוברדו הספרדים כדי לרשום את הישג השיא בקריירה שלו, גבר גם על הגרמני הוותיק (35 בעולם), והבטיח לעצמו פרס של לפחות 46,400 דולר ו-120 נקודות דירוג גם במידה ויפסיד בגמר.

בחצי הגמר השני גבר אנדי רודיק על הגרמני המפתיע ביורן פאו (137 בעולם) בתוצאה 2:6, 7:6, 1:6. רודיק, שהדרדר העונה מהמקום הרביעי בעולם עד המקום השמיני, איבד מערכה גם ברבע הגמר מול חואן קרלוס פררו, אבל לאור הבדלי העוצמות הענקיים שלו מול סלע (16 אייסים היום מול פאו) מדובר במשוכה גבוהה מאוד עבור סלע. הגמר יתקיים מחר (ראשון) בשעה 10:00 ויועבר בשידור ישיר בספורט 1.

סלע לא התרגש מההמולה סביבו בעקבות הישגיו מול צמד הספרדים החזקים, והראה גם היום את מגוון היכולות המרשים שלו, אותו הוא שמר עד השבוע האחרון בעיקר למפגשי גביע דייויס. מולו התייצב טניסאי וותיק וסבלני עם בק-הנד מצוין, אבל סלע תקף ללא הרף והצליח לשלוט בנעשה במגרש. אחרי שעלה ליתרון של שבירה במערכה הראשונה נשבר סלע מיד במשחקון הבא, אבל ידע להחזיר באותו מטבע והמשיך לניצחון 3:6 במערכה. במערכה השניה כבר הספיקה לו שבירה בודדת, אותה השיג במשחקון מפתח ביתרון 2:3, כדי לנצח 3:6 ולעלות לגמר היסטורי.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

בפתיחת המשחק נראה סלע לא מרוכז, ושוטלר לא התקשה לנצח את משחקון ההגשה הראשון שלו על האפס ולעלות ל-0:1. אחרי עוד שתי נקודות רעות התעורר סלע והצליח לזכות במשחקון הבא ולאזן ל-1:1. שוטלר מצידו המשיך להציג יכולת טובה מהקו האחורי, אבל סלע הרים את רמת משחקו, החל להראות את מגוון חבטות ההחזרה המצוין שלו וניצל את נקודת השבירה הראשונה במשחק כדי לעלות ל-2:3.

דווקא אז הגיע משחקון חלש של סלע, שבשתי טעויות לא מחוייבות החזיר את שוטלר למשחק ולשוויון 3:3. כאן ידע סלע ללחוץ מחדש על הדוושה, עלה באגרסיביות לרשת והשיג את השבירה בחזרה בדרך ליתרון 3:4, והמשיך במומנטום עד סיום המערכה בה ניצח 3:6.

מערכה שניה

סלע נראה מלא ביטחון גם בפתיחת המערכה השניה, אבל שוטלר לא ויתר ואחרי חמישה משחקונים שמרו השניים על ההגשות שלהם וסלע הוליך 2:3. בשלב הזה החליט המחבט מס' 1 של ישראל שהגיע הזמן ללחוץ שוב, ועם סדרה בלתי נשכחת של חבטות נפלאות שבר את הגרמני ועלה ל-2:4 מבטיח. סלע הצליח לשמור על ההגשות שלו ולהשיג נקודת משחק ביתרון של 2:5, אבל שוטלר שמר על קור רוח והצליח לצמק ל-3:5. סלע לא התרגש, ניצח במשחקון הבא על האפס ועם המון קלאסה סגר את המערכה ואת המשחק עם ניצחון 3:6.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully