וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי שוקל פרישה בעוד שלוש שנים

הפורוורד של דאלאס הודיע שכנראה יחדול לשחק בתום חוזהו: "אם גופי יכאב, אעדיף לפרוש". ג'ייסון וויליאמס פרש בגיל 33 בלבד

לדירק נוביצקי נותרו שלוש שנים לשחק עבור דאלאס מאבריקס, אבל לאחריהן הפורוורד הגרמני שוקל לפרוש מכדורסל. ב-2011, השנה האחרונה בחוזה, יהיה נוביצקי בן 33. "אני חושב שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות לאתלט הוא לשחק יותר מדי זמן, אז הוא הופך אטי וזה מזיק למוניטין שלו", אמר הגרמני, "אני רוצה לשחק כשזה כיף. אם אקום בבוקר וגופי יכאב, אעדיף לפרוש".

כשנשאל נוביצקי אם בכל זאת יאריך את חוזהו, הוא נשמע די נחרץ: "לא רוצה להתחייב עד גיל 35 או 36, כי אני לא רוצה לשחק עד גיל כזה. אבל אולי זה קצת מוקדם לומר זאת עכשיו. אני חושב שהכל פתוח".

ג'ייסון וויליאמס תולה את הנעליים

ג'ייסון וויליאמס הודיע הלילה (בין שישי לשבת) על פרישה מכדורסל, חודשיים בלבד אחרי שחתם כשחקן חופשי בלוס אנג'לס קליפרס. כזכור, היה הרכז בן ה-33 אחת המטרות העיקריות של מכבי תל אביב הקיץ, אך בסופו של דבר הפערים הכספיים בין הצדדים היו גדולים מדי. וויליאמס בחר בסופו של דבר לחתום בקליפרס, אך הלילה הפתיע עם הודעת הפרישה שלו.

וויליאמס נבחר במקום השביעי בדראפט ב-1998 על ידי סקרמנטו, והפך מיד לאטרקציה ב-NBA בזכות משחקו המלהיב והפרוע שזיכה אותו בכינוי "שוקולד לבן". אחרי שלוש שנים בקינגס הוא עבר לממפיס, שם שיחק ארבע עונות לפני שעבר ב-2005 למיאמי, במדיה זכה בתואר האליפות היחיד שלו ב-2006 לצידם של דווין וויד ושאקיל אוניל. בסך הכל שיחק וויליאמס 10 עונות בליגה, בהן קלע 11.4 נקודות ומסר 6.3 אסיסטים למשחק.

עדכון ראשון: 07:26, 27/09/08
עדכון אחרון: 17:17, 27/09/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully