וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הרצליה וכפ"ס נפרדו בתיקו 1:1

שתי היורדות מליגת העל נפגשו בדרבי השרון, שהסתיים ללא הכרעה, ב"ש הביסה את קרית אתא 0:3, הפ' חיפה-ירושלים 0:2, לוד-הפ' ר"ג 3:0

המחזור הרביעי בליגה הלאומית עמד בסימן הדרבי של השרון, בו אירחה מכבי הרצליה את הפועל כפר סבא, במפגש של שתי קבוצות שהגיעו מליגת העל ונעות בכיוונים מנוגדים. בסופו של דבר, אף קבוצה לא הצליחה להשיג ניצחון, והשתיים נפרדו בתיקו 1:1. עוד לפני אותו קרב, שתי המושלמות של הליגה, הפועל חיפה והפועל רמת גן, שמרו על המאזן הנקי שלהן. חיפה ניצחה 0:2 בקרית אליעזר את הפועל ירושלים, רמת גן הביסה 0:3 את בני לוד. הפועל עכו פגשה את הפועל רעננה והשיגה ניצחון קטן וחשוב, 0:1.

הקבוצה המתוקשרת של הליגה, הפועל באר שבע, אירחה בביתה את העולה מקריית אתא והשיגה ניצחון שני רצוף בליגה, 0:3. מכבי אחי נצרת בעלת היומרות, פגשה את עירוני רמת השרון, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, והשתיים נפרדו בתיקו 1:1.

הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:2

עם מאזן מושלם ועדיין ללא שער חובה בחלוף שלושה מחזורים, אירחה הפועל חיפה את הפועל ירושלים של לופא קדוש. ביום ראשון ייערך הקרב הגדול בין מכבי חיפה ובית"ר ירושלים והיום זה נגמר בניצחונה שלא היה מוטל בספק לרגע של הקבוצה מהכרמל.

האדומים מהכרמל התעסקו השבוע בבעיות לוגיסטיות, כשאימון הקבוצה בוטל בעקבות ניתוק זרם המים במועדון, אבל זה לא גרם לשחקנים של שלומי דורה לאבד את הריכוז במגרש. הירושלמים הגיעו לקרית אליעזר ללא השוער קובי שאלו ששוחרר במהלך השבוע. חיפה פתחה חזק ומן הפתיחה התקיפה את שערם של האורחים. הדקה ה-24 היא עלתה ליתרון משער של אירקלי גפרידזה אחרי דאבל פס יפהפה. האדומים מהכרמל המשיכו ושלוש דקות לפני תום המחצית הראשונה חמודי כיאל הכפיל את התוצאה. חיפהעם 12 נקודות מ-12 אפשריות ומאזן שערים של 0:10, יואב כץ יכול סוף סוף, לפחות עד עתה, לספוק כפיים בהנאה. ירושלים סופגת הפסד שלישי בליגה.

הפועל בני לוד - הפועל רמת גן 3:0

הפועל רמת גן ממשיכה בדהרה בה פתחה את העונה הנוכחית. הקבוצה של יובל נעים השיגה עד אותו מחזור את מלוא הנקודות בקופה וגם במגרשה של לוד קצרה ניצחון ללא בעיה מיוחדת.

42 דקות חיכתה רמת גן עד השער הראשון, אותו כבש רוברטו סנצ'ז. לפני סיומה של המחצית הראשונה נשארו שתי הקבוצות בעשרה שחקנים כשוויליאם סוארז הרמת גני וחאתם כראים הלודאי הורחקו. זה לא מנע מקובי חסן להכפיל את התוצאה בדקה ה-72. שלוש דקות לאחר מכן גורג' דאטורו קבע את השלישי וחתם את תוצאת המשחק. קובי שריקי מרמת גן עוד הספיק לראות אדום בדקה ה-80 ורמת גן נשארה בתשעה שחקנים.

גילי לנדאו, שהגיע לבני לוד כדי לשקם ולו במעט את הרקורד שלו, ממשיך בצניחה חופשית. הקבוצה שלו עם נקודה אחת בלבד במקום האחרון, ועם יחס שערים עלוב של 9:0.

הפועל עכו - הפועל רעננה 0:1

הקבוצה המארחת הגיעה עם יומרות לעונה הנוכחית, מתוך כוונה ברורה להיות בצמרת הגבוהה מהרגע הראשון. שני הפסדים במחזורי הפתיחה הוציאו מעט את הרוח מהמפרשים אצל השחקנים של ירון הוכנבוים, אך הניצחון 0:3 בשבוע שעבר על בני לוד החזיר את העכואים לעניינים. שער של איימן אבו סאלח בדקה ה-40 קנה לעכו שלוש נקודות נוספות. רעננה, שפתחה את הליגה עם ניצחון על מכבי הרצליה, סופגת הפסד שני העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכבי אחי נצרת - עירוני רמת השרון 1:1

אחי נצרת פתחה טוב את העונה והיא הגיעה להתמודדות ללא הפסד. הקבוצה של שמעון הדרי מחזיקה סגל רחב וחזק, בראשותם של חיים סילבס ורם סטי בקישור והשוער תום אלמדון בחלק האחורי. היריבה מהשרון חיפשה את שער הזכות הראשון שלה העונה, בתקווה שהוא יפתח את הדרך לעבר ניצחון בכורה אז ניצחון לא היה לה, אבל נקודה כן.

הפתיחה הייתה שייכת למארחים שעלו ל-0:1 בדקה ה-12 משער של וויאם עמאשה. עד המחצית לא הצליחו שחקניו של שמעון הדרי להכפיל את התוצאה, והיא נותרה בעינה. בדקה ה-78 גל גבע דייק מהנקודה הלבנה, השווה ל-1:1 וכבש את שערה הראשון של רמת השרון העונה בלאומית.

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 1:1

דרבי השרון הפגיש את שתי היורדות מליגת העל, שהגיעו למשחק מכיוונים הפוכים. המארחת רשמה שני ניצחונות רצופים ועשתה חיזוק משמעותי, בדמותם של אלן מסודי ואלי ביטון, שכבשו במשחק הבכורה שלהם במחזור הקודם. אצל כפר סבא וסלובודן דראפיץ' העניינים הרבה פחות טובים, בעיקר בנוגע לסגל ההולך ומידלדל, אם בעקבות פציעות ואם בעקבות נטישת שחקני מפתח. כזכור, הקשר יעוזה אבובקרי עזב את הקבוצה לטובת קריית שמונה והשאיר חור עצום במרכז המגרש.

בסופו של דבר הכיוונים ההפוכים נפגשו אי שם באמצע וכל אחת מהקבוצות יצאה מהמפגש עם נקודה, לאחר תיקו 1:1. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, היה זה חלוץ הרכש החדש של הרצליה, אלי ביטון, ששבר את הסטטוס-קוו וקבע 0:1 בדקה ה-59. בדקה ה-72 הורחק עידן שום משורות כפר סבא, אבל דווקא בעשרה שחקנים מצאו הירוקים את רשת המארחים, כשמתן אלגווי השווה ל-1:1 בדקה ה-77.

הפועל באר שבע - עירוני קריית אתא 0:3

אחרי שני מחזורי הפתיחה הכושלים העניינים בהפועל באר שבע נראים כיוצאים מכלל שליטה, אחרי שהקבוצה לא השיגה ניצחון. בשבוע שעבר היא יצאה למשחק חוץ שה בכפר סבא ושער ניצחון לקראת הסיום של ליאנדרו סימיוני קבע ניצחון דרמטי וחשוב.

ייתכן שהניצחון בכפר סבא הוציא את האדומים מבירת הנגב לדרך החדשה. הקבוצה של גיא לוי אירחה בווסרמיל את עירוני קרית אתא והוציאה עליה זעם שהצטבר בבאר שבע במשך זמן. שוב היה זה סימיוני שכבש. החלוץ העלה את האדומים ליתרון מהיר ושיחרר לחץ עם שער בדקה ה-16. שחקניו של לוי שמרו על שער היתרון עד הדקה ה-85, אז חנן פדידה (85) וז'וסטין זולו (86) כבשו והפכו את הינצחון להבסה. באר שבע עם שבע נקודות בדרך הנכונה לצמרת העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully