וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "משחק הבא - אופרה אחרת"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, יודע שה-0:2 בגביע הטוטו על בית"ר ירושלים הוא רק הכנה לדבר האמיתי, משחק הליגה ביניהן ביום ראשון. עטר: "תוצאה מאכזבת"

מכבי חיפה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: נעמה דרור

ארבעה ימים לפני המפגש ביניהן בליגת העל אירחה הערב (רביעי) בית"ר ירושלים את מכבי חיפה באצטדיון טדי במסגרת בית א' במחזור הרביעי של גביע הטוטו. הצהובים-שחורים של ראובן עטר קיוו להמשיך את היכולת מיום שבת, אז ניצחו את הכח עמידר רמת גן 2:4, אך נוצחו 2:0 משערים של מוחמד גדיר (59) ושלומי ארבייטמן (90).

מכבי חיפה ממשיכה לעשות את העבודה שלה. היא לא הציגה יכולת גבוהה גם היום, כמו ביום ראשון ב-0:1 על בני יהודה, אבל ניצחה והשיגה את שלוש הנקודות, שמבססות אותה במקום הראשון בבית. החיפאים פתחו את המשחק והתגוננו, אבל אט אט הצליחו לשבור את הלחץ הבית"רי, יצאו קדימה ותקפו, עד אשר הגיע השער היפה של גדיר. בית"ר עוד ניסתה להשוות, אך לקראת הסיום, שלומי ארבייטמן, שנכנס כמחליף, הצליח לנצל ערבובייה ברחבה כדי לחתום את תוצאת המשחק.

עם כל הכבוד למשחק הערב, הרי שבעוד ארבעה ימים ישובו ויחזרו שתי הקבוצות אל אותו אצטדיון כדי לשחק שם, הפעם במסגרת הליגה. אוהדי בית"ר יכולים לקוות שהמשחק הערב לא ייצג את המשחק שיהיה ביום ראשון.

מהלך המשחק

בית"ר ירושלים פתחה את המשחק בלחץ על השער החיפאי, אך ללא הועיל. בדקה העשירית עידן טל קיבל כדור בצד שמאל, שלח בעיטה לא חזקה, אבל מדויקת. אמיר אדרי, שקיבל את הקרדיט בשער, קלט. הדאבליסטית המשיכה להחזיק רוב הזמן בכדור וניסתה להניע אותו במסירות קצרות, שנהדפו ליד מפתן הרחבה הירוקה. חיפה השתחררה קצת מהלחץ הבית"רי, בדקה ה-35 אייל משומר יצא עם הכדור ושיחרר בעיטה מצוינת לפינה הנגדית של קאלה, שהלכה סמוך מאוד לקורה. שלוש דקות לאחר מכן חיפה יצאה להתקפה, שבסופה כדור של פאנטי הלך מעל המשקוף.

חיפה עלתה למחצית השנייה והמשיכה את היכולת של מסוף הראשונה. בדקה ה-59, אחרי מספר ניסיונות של שחקני קבוצתו, מוחמד גדיר איפס את הרגל ובעיטה ששלח מכ-20 מטרים חדרה לשערו של אריאל הרוש. 0:1 למכבי חיפה. עטר הכניס את ברק יצחקי וטוטו תמוז במטרה שייתנו לו מחץ בהתקפה, אבל הם לא הצליחו להבקיע. סמוך לשריקת הסיום, ארבייטמן ניצל ערבובייה ברחבת בית"ר ובעט בסיבוב פנימה. אריאל הרוש לא הצליח להציל, 0:2 למכבי חיפה בסיום המשחק.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה (אריאל הרוש, 46), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, שמוליק קוזוקין, דוד אמסלם (יואב זיו, 46), דרק בואטנג, עידן טל, משה אוחיון (טוטו תמוז, 68), עמית בן שושן, עידן ורד, טל משעלי (ברק יצחקי, 65).

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, לאוניד קרופניק, שי מימון, פיטר מסיללה (רוני גפני, 62), בירם כיאל, ג'ון קולמה, אייל גולסה, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 46), מוחמד גדיר (ישראל זגורי, 68), ת'מבינקוסי פאנטני (עמרי אפק, 50).

בני יהודה - מכבי נתניה 0:3

המשחק השני של המחזור בבית א' הפגיש את בני יהודה ומכבי נתניה. הקבוצה של לותר מתיאוס ניסתה לייבא את ההצלחה מהליגה לגביע הטוטו, אבל מוחמד חטארי לא נתן לה עם צמד שכבש בניצחון 0:3 של הקבוצה של גיא לוזון. החלוץ הצעיר מהשכונה נחשב לשחקן מבטיח, וכבר הערב החל לפרוע את השטרות. פדרו גלבאן הוסיף שער נוסף בפנדל בדקה ה-90.

אחרי שלושה משחקי ליגה נתן לוזון את הקרדיט לצמד הזרים שלו, איבן גרידו ופדרו גלבאן. לוזון נתן מנוחה לחלק משחני ההרכב הראשון, הרוויה קובאצ'ביץ', אלי אברבנל, עוז ראלי ומשה ביטון. מתיאוס גם לא העלה את הרכבו החזק ביותר. הניצחון השני של בני יהודה במפעל העלה אותה שני מקומות, אל המקום השני עם שש נקודות. הזהובים יקוו מאוד שהניצחון על נתניה יוציא אותם לדרך חדשה בליגה, אחרי שבשלושת המשחקים הראשונים של העונה צברו נקודה אחת.

בדקה ה-18 עלתה בני יהודה ליתרון משער במבצע אישי מצוין של מוחמד חטארי. חלוצה הצעיר הצליח לנער מעליו מספר שחקנים וירה פנימה. בדקה ה-39 חטארי הבקיע את השני שלו ושל קבוצתו. גולן חרמון איבד כדור, חטארי חטף, פרץ לרחבה והבקיע. בדקה ה-90 קיבלה בני יהודה פנדל, גלבאן תירגם אותו לשער שלישי במשחק, 0:3 לבני יהודה.

הרכבים:

בני יהודה: דלה איינגובה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ' (דין מורי, 46), איבן גארידו, כפיר אדרי, קובי מויאל, לירוי צעירי (הרוויה קובאצ'ביץ', 46), פדרו גלבאן, תמיר כחלון (מהראן ראדי, 46), שי ניסים, מוחמד חטארי (תומר חמד, 70).

מכבי נתניה: גל ניר, אוראל דגני, מעוז סמיה, גולן חרמון, טל מעבי, רביד גזל (כריסטופר מסונדה, 46), פרנסמן ביוואן (אלמוג כהן, 46), דלה ימפולסקי, שניר גואטה, ג'ורג' בה (זאב חיימוביץ', 46), דניאל אומברטו (שלו מנשה, 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully