וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש על מה לעבוד

קרלוס ארויו הוביל את מכבי ת"א להארכה מול פנאתינייקוס, אבל לא ממש נעזר בחבריו והצהובים הפסידו 100:96 בטורניר גומלסקי. צפו בתקציר המשחק

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ספורט 5+ לייב

מכבי תל אביב קיימה הערב (שני) את משחקה הרשמי הראשון העונה, כשהפסידה לפנאתינייקוס 100:96 בטורניר אלכסנדר גומלסקי במוסקבה.

זה היה משחק ראשון, משחק הכנה וכמובן שקשה להתרשם ולשפוט לפי משחק פתיחת עונה - על אחת כמה וכמה כשמדובר בכדורסל. אפי בירנבוים שיחק עם הרוטציה וניסה לא מעט הרכבים במשחק הזה. אחרי הכל, זה הזמן הנכון לעשות את זה.

אז אולי קשה ללמוד, אבל אפשר לקחת כמה דברים למשחקים הבאים. קרלוס ארויו (21 נקודות ו-7 אסיסטים) הוכיח את עצמו אולי כרכז המתאים ביותר שהצהובים יכלו למצוא בקיץ. לפחות לפי המשחק מול פנאתינייקוס, נראה שהפורטו-ריקני ישתלט על משבצת בעל הבית בקבוצה, בדיוק כמו שעשה בעבר שאראס יאסיקביצ'יוס. במילים אחרות, מאז עזיבתו של הליטאי, אוהדי מכבי תל אביב יכולים להיות סוף סוף רגועים בכל מה שקשור לעמדת הרכז.

במה שקשור לגבוהים בצבע, קשה לדעת. יניב גרין לא הגיע למוסקבה בגלל קמפיין הנבחרת ורנדי וויט לא שיחק הפעם. דאור פישר פתח מצוין והיה דומיננטי ברבע הראשון, אבל הלך לאיבוד בהמשך ונכנס לבעית עבירות. אסטבן באטיסטה מצא שפה משותפת עם ארויו, אבל זה קרה קצת מאוחר מדי, ואולי אם הצהובים לא היו מאפשרים לפנאתינייקוס לברוח ליתרון של 12 נקודות ברבע השלישי, הם גם היו מנצחים בסופו של דבר.

מכבי תל אביב תתמודד במשחקה השני מחרתיים (רביעי) מול מארחת הטורניר צסק"א מוסקבה, שהופתעה על ידי ז'לגיריס קובנה והפסידה לה 83:81. מסיוליס ויאנקונאס הובילו את הליטאים עם 18 נקודות כל אחד, אקס מכבי תל אביב טרנס מוריס הוביל את קלעי צסק"א עם 15 נקודות.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בקצב מצוין ועלתה ליתרונות של 2:11 ו-5:13, בעיקר הודות לקרלוס ארויו ודאור פישר. בשלבים האלה העדיף אפי בירנבוים להרבות בחילופים ולבצע נסיונות שונים. היוונים ניצלו את זה כדי להשוות ל-18:18 לקראת סיום הרבע הראשון. ג'ייסון וויליאמס, שהיה הדומיננטי בדקות האלה, דאג לשמור על היתרון של הצהובים, ונעזר בטל בורשטיין שקלע עם הבאזר בדרך ל-21:24.

פתיחת הרבע השני הייתה דומה לפתיחת המשחק והפעם היה זה עומרי כספי, שהחזיר את מכבי ליתרון משמעותי יותר, 24:32. הגבוהים של מכבי המשיכו לשלוט בצבע, וארבע דקות בתוך הרבע, אסטבן באטיסטה העלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי. שלשות של חאג'יוורטאס ודיאמנטידיס החזירו את פאו שוב למשחק, ולפיגור של שלוש נקודות. 2 דקות להפסקה, פנאתינייקוס השלימה ריצת 0:7 ועלתה ליתרון ראשון במשחק, 40:42. פאו השתלטה על המשחק, ולקראת ההפסקה ספאנוליס הוסיף שלשה נוספת כדי לעלות ליתרון 45:50.

בפתיחת המחצית השניה הגיע תורו של קרלוס ארויו להחזיר את הניצוץ מתחילת המשחק, והצהובים צימקו ל-50:49. מהצד השני, ספאנוליס המשיך לטווח מעבר לקשת והחזיר את הירוקים ליתרון של שש נקודות. לאט לאט היוונים, גם עם שאראס על הפרקט, הגדילו את הפער וחזרו לשלוט במשחק. מכבי תל אביב איבדה כמה כדורים ברציפות, ואיפשרה לפנאתייקוס להגדיל את הפער ולסיים את הרבע השלישי ביתרון 61:73 אחרי 5 נקודות רצופות של פרפרוגלו.

הצהובים ניסו לצמצם פערים ברבע הרביעי ולקרלוס ארויו, ששמר על יציבות לאורך כל המשחק - הצטרפו אסטבן באטיסטה ודאור פישר, שדאגו להוריד למינוס שלוש. דווקא אותו ארויו איבד כדור שאיפשר ליוונים לשבור את המומנטום של מכבי, אבל הצהובים שמרו על משחק צמוד לקראת המאני-טיים, כשגם טל בורשטיין וטרה סימונס נכנסו לתמונה וצימקו ל-81:79. שתי דקות לסיום, ארויו פיצה עם אסיסט לבאטיסטה שהישווה ל-81:83. חצי דקה לאחר מכן, ארויו המשיך במומנטום והחזיר את מכבי ליתרון במהלך שכולו שלו.

באטיסטה התקרר מעט בהפסקה שבין סיום המשחק להארכה ופנאתינייקוס ניצלה את זה כדי לפתוח פער של שלוש נקודות אחרי סל של דיאמנטידיס. קרלוס ארויו המשיך לייצר נקודות חשובות, אבל במקביל גם לאבד כדורים ושלשה של שאראס העלתה את היוונים ל-91:95, 1:40 דק' לסיום. וכמו קודם, גם במאני טיים קרלוס ארויו פיצה על טעות קודמת עם מהלך גדול של סל ועבירה, שהחזיר את הצהובים ליתרון 95:96. באותו המצב, ג'ייסון וויליאמס נעצר בעבירה חצי דקה לסיום, אבל החטיא פעמיים מהעונשין. פאו הגיבה בשלוש נקודות וארויו, שלקח שוב את האחריות, איבד את הכדור בהזדמנות האחרונה של הצהובים להציל את המשחק.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: קרלוס ארויו 21 נקודות ו-7 אסיסטים, דאור פישר 20 ו-8 ריבאונדים, אסטבן באטיסטה 19 ו- 9 ריבאונדים, ג'ייסון וויליאמס 13, טל בורשטיין 9 ו-7 ריבאונדים, עומרי כספי טרה סימונס 6 כל אחד, ליאור אליהו 2.

קלעו לפנאתינייקוס: ספאנוליס 19, פרפרוגלו 16, דיאמנטידיס 15, פוטסיס 12, באטיסט 10, יאסיקביצ'יוס 8, ניקולס וצרצאריס 7 כל אחד, סאקוטה וחאג'יוורטאס 3 כל אחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully